logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Album Piękna: Rossmann i Dove szukają kobiet

  PR 28.09.2024, przeczytano 184 razy
ilustracjastrzałka

Rossmann i Dove mają podobne misje: zachęcają do poszukiwania w sobie piękna i kochania siebie. Stąd pomysł by do „Albumu Piękna”, pięknego wydawnictwa ze zdjęciami Zuzy Krajewskiej i reportażami Justyny Kopińskiej, zaprosić dziewczyny i kobiety z całej Polski mogące być inspiracją dla innych. Zgłosić się można poprzez aplikacje Rossmann PL od 14 września do 14 października.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/album-piekna%3A-rossmann-i-dove-szukaja-kobiet,405853,artykul.html

Wierzymy, że znalezienie dla siebie czasu, nawiązanie głębszej relacji z własną głową i ciałem znacząco poprawia jakość naszego życia, uszczęśliwia nas i innych. Chcemy pokazać przede wszystkim kobiety różne, świadome siebie, wiedzące, że piękno niekoniecznie musi być tym pięknem fizycznym. Kobiety, które starają się znaleźć chwilę dla siebie, odnaleźć przyjemność w czułym nałożeniu balsamu na ciało, uśmiechnięciu się do siebie w lustrze, ukojeniu w przyjemnie pachnącej kąpieli. Chcemy je pokazać w ich naturalnym otoczeniu: we własnych domach.

Autorką zdjęć będzie wybitna fotografka Zuza Krajewska, znana z umiejętności wychwytywania i ukazywania emocji w swoich zdjęciach. Rozmowy z bohaterkami naszej sesji przeprowadzi Justyna Kopińska, znana polska dziennikarka prasowa i reportażystka. Jako pierwsza Polka była uhonorowana nagrodą European Press Prize.

Formularz zgłoszeniowy jest dostępny w aplikacji Rossmann PL do 14 października. Zgłosić mogą się osoby pełnoletnie, posiadające konto w naszej aplikacji.

Źródło: Rossmann SDP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja MPL Verbum zdobyła budżet Rehau
Agencja MPL Verbum zdobyła budżet REHAU na opracowanie nowego programu lojalnościowego skierowanego do firm stolarskich oraz hurtowni branżowych. Program ma nie tylko cel sprzedażowy – będzie w nim wykorzystany microlearning, którego celem jest podniesienie wiedzy partnerów biznesowych na temat produktów i technologii REHAU. Dla REHAU to pierwszy program...
Piłkarki GieKSy w kampanii promującej Różowy Październik
Zasada złotego gola obowiązywała w futbolu krótko i raczej nikt za nią nie tęskni, bo zwyczajnie nie przyniosła nic dobrego. Ale Superbet znalazł sposób, by każdy gol był złoty. A nawet… warty tysiąc złotych!
Harold i kanapkowa rewolucja na ulicach Warszawy
Niektóre kampanie reklamowe są jak dobrze skomponowane kanapki – zaskakują, wciągają, a ich smak zostaje na długo. Po taki przepis sięgnęliśmy w ramach najnowszej kampanii GORĄCO POLECAM. SMAKI Z PIEKARNI, w której „dziwny pan ze stocka” stał się ambasadorem kanapkowej rewolucji.
Linux Polska ponownie wybiera Lightscape
Marka Linux Polska nawiązała współpracę z agencją Lightscape, która obejmuje działania z zakresu media relations, promocji flagowej konferencji Open Source Day, a także prowadzenia kanałów social media platformy SoruceMation.
Kampania Scamming out! Stop oszustwom internetowym!
3 października 2024 r. Dzisiaj wystartowała kampania Scamming Out! Stop oszustwom internetowym, zainicjowana przez redakcje Pulsu Biznesu i bankier.pl. Kampania jest skierowana zarówno do indywidualnych użytkowników internetu, biznesu jak i decydentów. Potrwa 3 miesiące. Patronat objęło Ministerstwo Cyfryzacji, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) oraz Komisja Nadzoru...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764