logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Album Piękna: Rossmann i Dove szukają kobiet

  PR 28.09.2024, przeczytano 480 razy
ilustracjastrzałka

Rossmann i Dove mają podobne misje: zachęcają do poszukiwania w sobie piękna i kochania siebie. Stąd pomysł by do „Albumu Piękna”, pięknego wydawnictwa ze zdjęciami Zuzy Krajewskiej i reportażami Justyny Kopińskiej, zaprosić dziewczyny i kobiety z całej Polski mogące być inspiracją dla innych. Zgłosić się można poprzez aplikacje Rossmann PL od 14 września do 14 października.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/album-piekna%3A-rossmann-i-dove-szukaja-kobiet,405853,artykul.html

Wierzymy, że znalezienie dla siebie czasu, nawiązanie głębszej relacji z własną głową i ciałem znacząco poprawia jakość naszego życia, uszczęśliwia nas i innych. Chcemy pokazać przede wszystkim kobiety różne, świadome siebie, wiedzące, że piękno niekoniecznie musi być tym pięknem fizycznym. Kobiety, które starają się znaleźć chwilę dla siebie, odnaleźć przyjemność w czułym nałożeniu balsamu na ciało, uśmiechnięciu się do siebie w lustrze, ukojeniu w przyjemnie pachnącej kąpieli. Chcemy je pokazać w ich naturalnym otoczeniu: we własnych domach.

Autorką zdjęć będzie wybitna fotografka Zuza Krajewska, znana z umiejętności wychwytywania i ukazywania emocji w swoich zdjęciach. Rozmowy z bohaterkami naszej sesji przeprowadzi Justyna Kopińska, znana polska dziennikarka prasowa i reportażystka. Jako pierwsza Polka była uhonorowana nagrodą European Press Prize.

Formularz zgłoszeniowy jest dostępny w aplikacji Rossmann PL do 14 października. Zgłosić mogą się osoby pełnoletnie, posiadające konto w naszej aplikacji.

Źródło: Rossmann SDP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Carlsberg partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025
Marka Carlsberg została oficjalnym partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025, jednego z najpopularniejszych wydarzeń muzycznych tego lata w Polsce. Przez całe wakacje piwo Carlsberg będzie obecne na festiwalowej trasie ze swoją strefą, która stanie się przestrzenią spotkań, relaksu i dobrej zabawy w duchu hasła „Wszystko co najlepsze zaczyna się od ciekawości?...
Biedronka i marka Polaris wspierają młodych piłkarzy ręcznych
Biedronka, która już od ubiegłego roku wspiera polską piłkę ręczną, rozszerza współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce. Woda Polaris, dostępna wyłącznie w sklepach sieci, została Oficjalną Wodą Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn do lat 21, a sieć Biedronka - „Narodowym Dostawcą” mistrzostw. Inauguracja rozgrywek najlepszych młodych piłkarzy...
Krzysztof Ibisz i Awantura o kasę w kampanii Plusha
Rozpoczyna się najnowsza kampania Plusha, który wjechał na plan teleturnieju „Awantura o kasę”. Drużyna Miśtrzów przebiła uczestników… milionem gigabajtów.
CAMINO A ESPANA - warszawska opowieść o hiszpańskim wzornictwie
11 czerwca 2025 roku Warszawa na kilka godzin przeniosła się na Półwysep Iberyjski. Wszystko za sprawą wydarzenia „SPAIN IS IN - CAMINO A ESPAÑA", które po raz drugi odbyło się w stolicy Polski. Inicjatywa ICEX España Exportación e Inversiones, Ambasady Hiszpanii i agencji OKK! PR ponownie przyciągnęła architektów,...
Kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”
16 czerwca wystartowała kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”, organizowana przez All About Parenting. Jej celem jest zwrócenie uwagi rodziców na to, jak codzienne słowa wpływają na emocje i rozwój dzieci oraz zachęcenie ich do refleksji nad tym, co sami słyszeli w dzieciństwie i jak dziś komunikują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764