logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Alcalia oficjalną wodą Reprezentacji Polski w Koszykówce

  PR 20.10.2022, przeczytano 335 razy
ilustracjastrzałka

Alcalia została oficjalną wodą i sponsorem reprezentacji Polski koszykarzy i koszykarek. Będzie również partnerem Energa Basket Ligi, LOTTO 3x3 Ligi, Suzuki Pucharu Polski oraz Suzuki Superpucharu Polski. To kolejna forma zaangażowania Grupy Maspex, do której należy marka Alcalia, w rozwój sportu w Polsce. Nawiązanie współpracy zostało ogłoszone podczas  Europejskiego Kongresu Sportu i Turystyki, który odbywa się w Zakopanym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/alcalia-oficjalna-woda-reprezentacji-polski-w-koszykowce,397675,artykul.html

Grupa Maspex nawiązała współpracę z Polskim Związkiem Koszykówki, w wyniku której Alcalia – marka wody mineralnej, została oficjalną wodą polskiej koszykówki. Woda mineralna Alcalia będzie nie tylko sponsorem i oficjalną wodą reprezentacji Polski koszykarzy i koszykarek, ale została również partnerem Energa Basket Ligi, rozgrywek LOTTO 3x3 Ligi, Suzuki Pucharu Polski oraz meczu o Suzuki Superpuchar Polski.

- Cieszymy się, że polska koszykówka po ostatnich wspaniałych sukcesach zyskuje nowego partnera. Alcalia dzięki swoim wyjątkowym właściwościom idealnie wpisuje się w promocję zdrowego stylu życia. Jestem przekonany, że to produkt, który przypadnie do gustu nie tylko koszykarkom i koszykarzom, ale także kibicom naszej dyscypliny. Razem z Alcalią już w listopadzie będziemy przeżywać kolejne sportowe emocje - powiedział Radosław Piesiewicz, Prezes Polskiego Związku Koszykówki i Polskiej Ligi Koszykówki.

- Nawiązanie współpracy z Polskim Związkiem Koszykówki jeszcze mocniej zwiększa nasze zaangażowanie we wspieranie rozwoju polskiego sportu. Alcalia jest wodą ze sportowym charakterem i właściwościami, dlatego świetnie odnajdzie się w roli oficjalnej wody polskiej reprezentacji. Mam nadzieję, że połączenie naszej wody i koszykówki, która ostatnio dynamicznie się rozwija, będzie połączeniem na medal – powiedział Krzysztof Pawiński, CEO Grupy Maspex.

ALCALIA dzięki wysokiemu pH 9,36 skuteczniej kompresuje utratę płynów podczas wysiłku, lepiej nawadnia i dotlenia organizm. To doskonały wybór dla osób uprawiających sport.  Jako oficjalna woda reprezentacji Polski koszykarzy i koszykarek, będzie widoczna na ściankach sponsorskich, materiałach reklamowych w halach, a także na grafikach promocyjnych i wideo oraz na stronach internetowych.

Grupa Maspex poprzez wspólne działanie z Polskim Związkiem Koszykówki zwiększa swoje zaangażowanie w rozwój polskiego sportu. Tymbark należący do Grupy Maspex od 16 lat jest głównym sponsorem Pucharu Tymbarku, największego turnieju dla dzieci w Europie, którego organizatorem jest Polski Związek Piłki Nożnej. Marka Kubuś od wielu lat wspiera projekty sportowe dla dzieci, a Plusssz jest partnerem Tour de Pologne.

Źródło: Arskom Sport Brokers Sp. z o. o.

www.arskom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764