logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aldi z kampanią bożonarodzeniową „Mamy święta i mamy siebie”

  PR 16.11.2020, przeczytano 638 razy
ilustracja

ALDI startuje ze swoją pierwszą w Polsce kampanią świąteczną skierowaną do rodzin. Jej motywem przewodnim są zabawne opowieści mam o przedświątecznych perypetiach i niespodziewanych sytuacjach, w których rozwiązaniu pomaga właśnie ALDI. Kampanie wizerunkowa i produktowa, które uzupełniają się wzajemnie, prowadzone są w tym samym czasie. Towarzyszy im konkurs dla klientów angażujący influencerów. „Mamy święta i mamy siebie” to główne hasło kampanii, która obejmuje działania w radiu, Internecie, social mediach oraz reklamę zewnętrzną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aldi--z-kampania-bozonarodzeniowa-_mamy-swieta-i-mamy-siebie_,389179,artykul.html

Głównymi bohaterkami kampanii są mamy i ich różne doświadczenia związane z tym szczególnym w roku okresem. To właśnie ich opowieści o przedświątecznych przygotowaniach, pełne ciepła i humoru są osią komunikacji marki. Do udziału w kampanii oprócz mam zaproszone zostały także influencerki, między innymi  - Krystyno nie denerwuj matki, która także podzieli się swoimi świątecznymi historiami i zaprosi klientki ALDI do udziału w konkursie, będącym kolejnym etapem kampanii. ALDI dzięki tym działaniom chce szczególnie podkreślić, że każda mama ma świąteczną moc!

–– Chcemy, aby świąteczne przygotowania, które zwykle spoczywają na barkach mam, były jak najprzyjemniejsze, bezstresowe i pełne magii. Pragniemy  im to ułatwić, dlatego przygotowaliśmy dla naszych klientów produkty, które w atrakcyjnych cenach, pozwolą przygotować idealne święta –– mówi Agnieszka Barańska, Dyrektor Marketingu i Komunikacji ALDI. –– Dla niemal połowy matek przedświąteczną atmosferę buduje między innymi robienie zakupów i przygotowywanie potraw. Dobrze jednak wiemy, że zdecydowanej większości z nich prawdziwą radość sprawia spędzanie czasu z najbliższą rodziną, dlatego, gdy w ALDI komfortowo i spokojnie kupią wszystko, czego potrzebują, będą  mogły ten czas poświęcić rodzinie –– dodaje.

Co tydzień, przez cały czas trwania kampanii wybrane tradycyjne produkty świąteczne oraz produkty z kategorii niespożywczej, wszelkie inspiracje prezentowe, dostępne będą w ALDI w promocyjnych cenach.

Kampania „Mamy święta i mamy siebie” rozpoczęła się 16 listopada i potrwa aż do Świąt Bożego Narodzenia. Prowadzona jest w radiu, Internecie, social mediach oraz na billboardach. Za kompleksową komunikację kampanii, w tym opracowanie koncepcji i kreacji odpowiada Agencja Scholz&Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F i obsługująca sieć ALDI od 3 lat. Kampanię w mediach społecznościowych prowadzi agencja The Digitals również będąca częścią Grupy S/F. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat Poland, (radio, prasa, outdoor) oraz iProspect (internet).

Źródło: ALDI Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764