logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aldi partnerem kulinarnego programu telewizyjnego „Tak smakuje dziękuję”

  PR 06.05.2022, przeczytano 377 razy
ilustracjastrzałka

Już w najbliższą niedzielę na antenie TVN zadebiutuje nowy program kulinarny „Tak smakuje dziękuję”. Prowadzącym jest Pascal Brodnicki, wracający na antenę po 7 latach. Ekipa filmowa przemierzyła całą Polskę w poszukiwaniu inspirujących osób i ich historii. W programie Pascalowi towarzyszą młodzi bohaterowie, którzy poprzez wspólne gotowanie mają okazję podziękować swoim idolom i zaprezentować nietuzinkowe przepisy, które skradną serca wielbicieli kulinarnych rarytasów. ALDI został partnerem programu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aldi-partnerem-kulinarnego-programu-telewizyjnego-_tak-smakuje-dziekuje_,395743,artykul.html

Program „Tak smakuje dziękuję” to pierwsza realizacja o charakterze branded content, w której partnerski udział bierze marka ALDI. Inicjatywa programu jest dość niestandardowa – najmłodsi będą dziękować swoim najbliższym gotując wraz z Pascalem, a do realizacji przepisów wykorzystują właśnie produkty spożywcze, które można znaleźć w sklepach sieci ALDI.

- Program ''Tak smakuje dziękuję'' to pierwszy telewizyjny projekt branded content, przy realizacji którego ALDI bierze udział. Wierzymy, że dzięki tak dobranym narzędziom marketingowym uda nam się poszerzyć grupę klientów, a sama formuła programu pozwoli nam zaprezentować bogaty asortyment, ale także wzbudzi same pozytywne emocje - mówi Agnieszka Barańska, dyrektor marketingu i komunikacji ALDI w Polsce. - Mamy nadzieję, że program spodoba się całym rodzinom, a jego oglądanie będzie doskonałą okazją do wspólnego spędzania czasu. Atmosfera każdego odcinka jest niepowtarzalna i co ważne, zbieżna z wartościami naszej marki. Chcemy, aby ALDI  pokazywał się klientom właśnie w takim otoczeniu - autentycznym, pełnym dobrych i pozytywnym emocji, a taki jest właśnie ten program. Bardzo cieszymy się z możliwości współpracy przy tak radosnym i niepowtarzalnym projekcie – podkreśla.

Każdy odcinek „Tak smakuje dziękuję” realizowany był w innej lokalizacji i w innym sklepie ALDI. Kamery pojawiły się w Sosnowcu, Pszczynie, Gdyni, Elblągu, Łodzi i Warszawie. W pierwszym odcinku poznamy trójkę młodych ludzi ze Śląska, którzy chcą podziękować swojemu mentorowi. Pan Tomasz to dla nich wzór do naśladowania – inspiruje ich nie tylko jako strażak, ratownik medyczny i nauczyciel zawodu, ale przede wszystkim jako bohater dnia codziennego. Zapowiedź pierwszego odcinka można obejrzeć na kanale YouTube marki ALDI.

- Powodem do dumy i radości jest to, że Pascal Brodnicki wiele razy podczas produkcji serialu podkreślał wartości marki ALDI, mówiąc - „Idziemy na zakupy. W tym sklepie znajdziemy najświeższe produkty”, „Znam sklep, w którym znajdziemy wszystko, czego potrzebujemy” – dodaje Agnieszka Barańska.

Po emisji każdego odcinka na stronie www.aldi.pl pojawią się przepisy na potrawy, które zostały przyrządzone przez najmłodszych. Każdy będzie mógł z łatwością ugotować smaczne dania, wykorzystując przy tym świeże produkty z ALDI.

Program składa się z 6 odcinków, które będą emitowane przez tydzień w każdą niedzielę o 17:25 na antenie TVN. Za realizację odpowiada zespół dentsu Polska (agencja produkcyjna The Story Lab oraz agencje mediowe Carat i iProspect), partnerem jest marka ALDI oraz Tefal.

Źródło: ALDI Polska

www.aldi.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plany na Przyszłość | LAB - podsumowanie warszawskiego Święta Architektury
7 sierpnia zakończyło się warszawskie Święto Architektury, finisaż wystawy Plany na Przyszłość | LAB., organizowane po raz pierwszy przez Oddział Warszawski Stowarzyszenia Architektów Polskich.
Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, Kamil Gach w kampanii Maczifit
Maczfit wystartował z nową kampanią. W jej ramach ambasadorzy marki opowiadają o tym, dlaczego mimo tak dużej konkurencji na rynku diet pudełkowych bez wahania wybierają Maczfit. Wśród bohaterów spotów Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, a także Kamil Gach duet Rowerowe Świry.
Personal PR prowadzi casting na tiktokerów Miasta Gdańska
Miasto Gdańsk ogłosiło casting na tiktokerów. Celem jest wyłonienie ambasadorów profilu miasta na TikToku. Za przeprowadzenie castingu odpowiada agencja Personal PR.
Od kopalni do huty – KGHM w technologii Stereovision 3D
Wystawa prezentująca oddziały KGHM w technologii 3D jest już do zobaczenia w Muzeum Sztuki Złotniczej w Kazimierzu Dolnym. Miedziowa spółka została mecenasem jedynej w Polsce placówki prezentującej unikatowe dzieła z cennych kruszców, w tym srebra i złota. KGHM jest liderem w produkcji srebra na świecie.
Nie z tego świata – Żabson i Samsung ponownie łączą siły
Żabson i Samsung ponownie łączą siły. W ramach współpracy z okazji premiery najnowszego, Galaxy Z Flip4, artysta stworzył nowy utwór, teledysk oraz zaprojektował specjalne akcesoria dedykowane urządzeniom Galaxy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764