logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aldi rusza z ogólnopolską akcją „Doceniam, dziękuję!”

  PR 25.05.2020, przeczytano 667 razy

Sieć sklepów ALDI wraz z agencją Scholz&Friends Warszawa uruchomiła ogólnopolską akcję „Doceniam, dziękuję!”, której celem jest wsparcie lekarzy, pielęgniarek, ratowników medycznych, pracowników sklepów, listonoszy, kurierów i wszystkich tych, którzy stoją na pierwszej linii walki z koronawirusem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aldi-rusza-z-ogolnopolska-akcja-_doceniam%2C-dziekuje%21_,387154,artykul.html

W akcję zaangażowali się najwybitniejsi polscy ilustratorzy, rysownicy, którzy zaprojektowali autorskie naklejki będące hołdem dla cichych bohaterów dnia codziennego. Naklejki z ich projektami w cenie 1,99 zł,od 12 maja trafią do wszystkich sklepów sieci, a dochód z ich sprzedaży zostanie przeznaczony na walkę z koronawirusem. Akcja prowadzona jest we współpracy z Fundacją Siepomaga.

Epidemia koronawirusa i związane z tym liczne ograniczenia w życiu publicznym są dla wszystkich próbą odpowiedzialności i dojrzałości społecznej. To również czas, który pokazuje jak ważną rolę każdego dnia odgrywają pracownicy służby zdrowia, służb mundurowych, sklepów, poczty oraz firm kurierskich, którzy nie mogą zostać w domu. Ich przykład stał się inspiracją dla serii naklejek ilustrujących ich codzienny trud oczami znanych polskich ilustratorów.

Od 12 maja w związku z akcją we wszystkich sklepach sieci, klienci będą mogli kupić specjalne naklejki, które są symbolem wdzięczności i solidarności z „cichymi bohaterami". Każda z 9 naklejek została zaprojektowana przez znanych artystów - ilustratorów i twórców komiksów. Rysunki są ich autorską interpretacją hasła przewodniego akcji „Doceniam, dziękuję". W akcję zaangażowali się: Tomek Bieniek, Ernesto Gonzales, Paweł Jońca, Tomasz Łęczyński, Marta Paradowska, Dawid Ryski, Przemysław „Trust" Truściński oraz Andrzej Wieteszka. Koszt jednej naklejki to 1,99 zł.

- Dziś wyjątkowo ważne jest budowanie solidarności społecznej, a także wspieranie walki z koronawirusem. W ALDI na bieżąco analizujemy rozwój sytuacji i angażujemy się w akcje, które pomagają tym, którzy najbardziej tego potrzebują. Zwłaszcza jeśli można to zrobić przy artystycznej oprawie ramię w ramię ze znanymi polskimi ilustratorami oraz zapraszając społeczeństwo do pięknej postawy wdzięczności. Również zespół ALDI występuje tutaj w wyjątkowej roli, zarówno ambasadorów, jak i odbiorców słów uznania - cichych bohaterów. Słowa „Doceniam, dziękuję" w wyjątkowy sposób kierujemy również do nich - mówi Agnieszka Barańska, Dyrektor Marketingu i Komunikacji ALDI Polska. - Kupując jedną ze specjalnie zaprojektowanych naklejek i przyklejając ją w widocznym miejscu, np. na kurtce, drzwiach, samochodzie czy telefonie, każdy z nas wspiera nie tylko pozytywną ideę, ale też dokłada swoją cegiełkę w walce z koronawirusem - dodaje Barańska.

ALDI uruchamia SPECJALNĄ STRONĘ dedykowaną akcji na której znajdą się szczegółowe informacje na jej temat, regulamin czy aktualny stan zbiórki, a także sylwetki i inspiracje ilustratorów tworzących naklejki. Akcja ma charakter charytatywny. Całkowity dochód ze sprzedaży naklejek zostanie przekazany na zbiórkę dotyczącą walki z COVID-19, zorganizowaną na stronie fundacji Siepomaga na rzecz potrzebujących placówek (szpitali), zakup niezbędnego wyposażenia jak maseczki, kombinezony, środki dezynfekcyjne.

Działalność prospołeczna i troska o otoczenie społeczne są od zawsze wpisane w DNA marki ALDI. Dołączając do walki z koronawirusem, sieć przekazała produkty o łącznej wartości 150 tys. zł na rzecz wybranych szpitali i sztabów kryzysowych urzędów wojewódzkich. Wsparcie otrzymały m.in. Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Szpital Rejonowy im. dr. Józefa Rostka w Raciborzu, Megrez Sp. z o.o. - szpital w Tychach, Krakowskie Pogotowie Ratunkowe, Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Proszowicach oraz chętne sztaby kryzysowe Urzędów Wojewódzkich. By zadbać o najbardziej obciążone w tym czasie grupy społeczne i ułatwić im proces robienia zakupów, ALDI jako pierwsza sieć w branży, wprowadziła też pierwszeństwo wejścia do sklepu i specjalne punkty obsługi dla pracowników służby medycznej i służb publicznych. Sieć dołączyła również do akcji „Posiłek dla seniora".

Za pomysł i koncepcję akcji odpowiadają agencje Scholz&Friends Warszawa oraz The Digitals, należące do Grupy S/F. Partnerem akcji jest Grupa LTTM, która - podobnie jak Grupa S/F - zaangażowała się w akcję nieodpłatnie. Wyłącznym dystrybutorem naklejek jest sieć sklepów ALDI. Projekt możliwy jest do zrealizowania dzięki zaangażowaniu pro bono cenionych polskich rysowników, wśród których znaleźli się: Tomek Bieniek, Dawid Ryski, Ernesto Gonzales, Trust, Paweł Jońca, Marta Paradowska, Andrzej Wieteszka oraz Tomasz Łęczyński.

Źródło: ALDI Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764