logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aldi wystartowało z kampanią „Promocje od pierwszej sztuki”

  PR 11.05.2022, przeczytano 563 razy
ilustracja

Dewizą najnowszej kampanii reklamowej ALDI jest możliwie najniższa cena promocyjna już przy zakupie pierwszej sztuki dowolnego produktu z grupy artykułów spożywczych. Dyskonter postawił na czytelność i prostotę, gwarantując przy tym klientom atrakcyjne ceny nawet przy pojedynczych sztukach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aldi-wystartowalo-z-kampania-_promocje-od-pierwszej-sztuki_,395796,artykul.html

Proste zakupy to dewiza ALDI. Klienci codziennie bombardowani są milionem informacji, dziesiątkami zadań, żyją w pospiechu dlatego zakupy muszą być łatwe, szybkie i nieskomplikowane. Takie też jest oszczędzanie z ALDI. Sieć oferuje klientom zakup produktów żywnościowych w promocyjnej cenie już od pierwszej sztuki, co komunikuje w najnowszej kampanii, która właśnie wystartowała.

- Kampania „Promocje od pierwszej sztuki” ma na celu podkreślenie w komunikacji do klientów najważniejszych wartości i zasad, którymi kierujemy się na co dzień - prostoty działania, prostoty zakupów i cen, którym można zaufać. W sklepach naszej sieci klient nie musi kupować kilku opakowań danego produktu, aby skorzystać z promocyjnego rabatu, ponieważ obowiązuje on już od pierwszej sztuki. To nie tylko ukłon w stronę klienta, planowania jego budżetu, ale też działanie w duchu bliskiej nam idei Zero Waste. W ALDI klienci w każdej chwili mogą kupować korzystając z promocji, jak i ile chcą oraz ile potrzebują – mówi Agnieszka Barańska, Dyrektor Obszaru Marketingu i Komunikacji ALDI w Polsce.

ALDI od zawsze stawia na uczciwe promocje na jasnych zasadach. Sieć robi wszystko, żeby mimo wymagających warunków zewnętrznych, klient miał pewność, że w jej sklepach znajdzie to, czego rzeczywiście potrzebuje i będzie to wysokiej jakości, potwierdzonej certyfikatami i jednocześnie cena będzie możliwie najniższa.

- W ALDI dbamy o to, żeby nasze promocje – jak zakupy u nas – były proste i chcemy, by kupujący o tym pamiętali. Dlatego właśnie ten aspekt podkreślamy w nowej kampanii reklamowej. Klienci często podczas zakupów miewają wątpliwości, czy na pewno dany rabat naliczy się przy płatności, czy dodatkowe warunki oznaczone gwiazdką lub małym drukiem, nie narażą ich na dodatkowe koszty. Chcemy, by klienci ufali nam i naszym cenom, a codzienne zakupy były dla nich proste i przyjemne. W ALDI nie ma gwiazdek i zasad pisanych drobnym druczkiem – dajemy pewność udanych zakupów– podkreśla Barańska.

Kampania przykuwa uwagę ze względu na swoją prostotę i nieoczywistą formę. Na potrzeby promocji powstała dedykowana strona. Komunikacja pojawiała się również w gazetkach drukowanych i online, na kanałach marki w social media, w spotach radiowych oraz w reklamach telewizyjnych, a także na bilbordach w przestrzeniach miejskich oraz na elewacji sklepów. Za kreację kampanii odpowiada agencja OPUS B, zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat oraz iProspect.

Źródło: ALDI

www.aldi.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764