logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Alek Frydrych jurorem pierwszej polskiej edycji YouTube Works Awards

  PR 13.08.2021, przeczytano 447 razy

Alek Frydrych, associate creative director, został jurorem pierwszej polskiej edycji YouTube Works Awards. Konkurs organizowany przez Google w globalnym partnerstwie z Kantarem wyłoni najefektywniejsze i najbardziej kreatywne polskie kampanie na platformie YouTube wyświetlane od 1 stycznia 2020 do 30 czerwca 2021 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/alek-frydrych-jurorem-pierwszej-polskiej-edycji-youtube-works-awards,392629,artykul.html

Do udziału zaproszone są wszystkie agencje marketingowe, mediowe, kreatywne, a także marketerzy i niezależni twórcy. Termin przesyłania zgłoszeń mija 15 września br., nagrody zostaną wręczone w październiku.

Nagrody zostaną przyznane w pięciu kategoriach: Multiscreen ExcellenceIngenious InsightAction DriverCreative Effectiveness oraz Small Budget, Big Results. Jury wskaże także zwycięzcę grand prix konkursu, czyli kampanię, która w najbardziej kreatywny, przemyślany, spójny i efektywny sposób wykorzystała YouTube do zrealizowania celów biznesowych.

Oceniane będą nie tylko kampanie, które wykorzystują YouTube jako narzędzie, ale także takie, które potrafią efektywnie włączyć ten kanał w całościową komunikację lub też oparte są na ciekawych danych i insightach.

Źródło: VMLY&R Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764