logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Alek Frydrych w jury konkursu KTR 2020

  PR 21.09.2020, przeczytano 374 razy
ilustracja

Alek Frydrych, associate creative director w VMLY&R Poland, zasiadł w jury tegorocznej edycji KTR - największego konkursu kreatywności w Polsce. Oceni prace zgłoszone w kategorii Communication: Video, Audio, Print&Publishing, Online, Mobile, Copywriting.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/alek-frydrych-w-jury-konkursu-ktr-2020,388509,artykul.html

KTR (Klub Twórców Reklamy) został stworzony przez twórców reklamy, którzy uczestniczą w ciągle zmieniającej się branży i wszystkie te zmiany uwzględniają, rozwijając konkurs. Celem KTR -  największego i najbardziej rzetelnego konkurs kreatywności w Polsce - jest wyłanianie najlepszych prac w czterech głównych kategoriach: Communication, Design, Craft oraz Technology.

Alek Frydrych wszedł w skład grupy jurorskiej w kategorii Communication - sekcja: Video, Audio, Print&Publishing, Online, Mobile, Copywriting.

W jury tegorocznej edycji konkursu znalazł się również Dawid Szczepaniak, który poprowadzi obrady w kategorii Communication: OOH, Integrated, Branded Entertainment, Direct&Targeting, PR, Innovation, Use of Data.

Organizatorem konkursu KTR jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Natalia Borawska w gronie jurorek Gerety Awards 2021
Natalia Borawska, associate creative director w VMLY&R Poland, znalazła się w gronie tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu Gerety Awards.
Polish Graphic Design Awards pod patronatem Signs.pl
Rusza czwarta edycja Polish Graphic Design Awards - największego konkursu poświęconego komunikacji wizualnej i projektowaniu graficznemu w Polsce. Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.
Startuje runda finałowa „Świeć się z Energą
Internauci wybrali już 16 najpiękniej udekorowanych świątecznie polskich miast. Teraz mistrzowie województw powalczą o tytuł „Świetlnej Stolicy Polski” i charytatywne nagrody w ramach „Świeć się z Energą”. Finałowa runda głosowania w 12. edycji plebiscytu właśnie się rozpoczyna – potrwa od 14 do 25...
Kampania Corega z brązową statuetką Effie Awards Europe 2020
W konkursie Effie Awards Europe 2020 w kategorii Best of Europe - FMCG kampania "9 milionów powodów" zrealizowana dla marki Corega należącej do koncernu GSK zdobyła brązową statuetkę. To jedyny projekt z Polski nominowany i nagrodzony w tej edycji konkursu. 
Nasza agencja otrzymała nominacje do prestiżowej nagrody Transform Awards Europe 2021. Do współzawodnictwa został wytypowany projekt rozwoju Brand Advisory dla globalnego klienta Admind, firmy ABB.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764