logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aleksander Baryś w zarządzie RTB House

  PR 17.09.2019, przeczytano 1227 razy

Od 1 września 2019 roku do zarządu RTB House, globalnej spółki dostarczającej innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata, dołączył Aleksander Baryś, obejmując stanowisko Chief Financial Officer (CFO). Wcześniej był związany m.in. ze Grupą Boryszew i Grupą CIECH.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aleksander-barys-w-zarzadzie-rtb-house,383994,artykul.html

Aleksander Baryś obejmuje nowo utworzone stanowisko Chief Financial Officer (CFO). W swojej roli będzie odpowiedzialny m.in. za kształtowanie i realizację strategii finansowej, procesy strategicznego zarządzania, relacje inwestorskie, a także prowadzenie działań związanych z rozwojem nowych obszarów istotnych z punktu widzenia firmy.

Robert Dyczkowski, CEO RTB House, komentuje: - Cieszymy się, że do zespołu RTB House dołącza tak uznany ekspert i doświadczony manager. Aleksander wnosi do naszej firmy nieocenioną wiedzę i cenne kompetencje. Jestem przekonany, że wzmocni nasze działania w dalszym budowaniu i ugruntowaniu silnej pozycji RTB House.

Aleksander Baryś, CFO RTB House, mówi: - Jestem pod ogromnym wrażeniem sukcesu RTB House. Koncentrując się na rozwoju technologii, firma oferuje nowoczesne rozwiązania, w pełni oparte o algorytmy deep learning, precyzyjnie dopasowane do potrzeb klientów. Cieszę się, że będę mógł stawić czoła nowym wyzwaniom w ramach wzmacniania pozycji firmy w branży marketingowej.

Aleksander Baryś posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie finansów przedsiębiorstwa, planowania i analiz finansowych, relacji inwestorskich, planowania strategicznego i zarządzania ryzykiem. Jest członkiem stowarzyszenia ACCA (Association of Chartered Certified Accountants) oraz CFA Society Poland. Posiada tytuł CFA (Chartered Financial Analyst®) oraz ACCA. W latach 2003-2008 pracował w grupie kapitałowej PKN ORLEN jako kontroler finansowy (Basell Orlen Polyolefins Sp. z o.o.) oraz zastępca dyrektora (PKN ORLEN S.A.). Od 2009 do 2016 roku był związany z Grupą CIECH, kolejno na stanowiskach: szefa pionu finansowo-księgowego (2009-2014), prezesa zarządów spółek wchodzących w skład Grupy CIECH Soda Deutschland (2014-2016), dyrektora biura zarządzania grupą w spółce CIECH S.A. (2016) oraz członka rad nadzorczych spółek należących do Grupy CIECH. Od 2016 do sierpnia 2019 roku pełnił funkcję dyrektora finansowego i członka zarządu w spółce Boryszew S.A., notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Jest członkiem rady nadzorczej spółki Zortrax S.A.

Źródło: RTB House

www.rtbhouse.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764