logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aleksander Baryś w zarządzie RTB House

  PR 17.09.2019, przeczytano 1062 razy

Od 1 września 2019 roku do zarządu RTB House, globalnej spółki dostarczającej innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata, dołączył Aleksander Baryś, obejmując stanowisko Chief Financial Officer (CFO). Wcześniej był związany m.in. ze Grupą Boryszew i Grupą CIECH.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aleksander-barys-w-zarzadzie-rtb-house,383994,artykul.html

Aleksander Baryś obejmuje nowo utworzone stanowisko Chief Financial Officer (CFO). W swojej roli będzie odpowiedzialny m.in. za kształtowanie i realizację strategii finansowej, procesy strategicznego zarządzania, relacje inwestorskie, a także prowadzenie działań związanych z rozwojem nowych obszarów istotnych z punktu widzenia firmy.

Robert Dyczkowski, CEO RTB House, komentuje: - Cieszymy się, że do zespołu RTB House dołącza tak uznany ekspert i doświadczony manager. Aleksander wnosi do naszej firmy nieocenioną wiedzę i cenne kompetencje. Jestem przekonany, że wzmocni nasze działania w dalszym budowaniu i ugruntowaniu silnej pozycji RTB House.

Aleksander Baryś, CFO RTB House, mówi: - Jestem pod ogromnym wrażeniem sukcesu RTB House. Koncentrując się na rozwoju technologii, firma oferuje nowoczesne rozwiązania, w pełni oparte o algorytmy deep learning, precyzyjnie dopasowane do potrzeb klientów. Cieszę się, że będę mógł stawić czoła nowym wyzwaniom w ramach wzmacniania pozycji firmy w branży marketingowej.

Aleksander Baryś posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie finansów przedsiębiorstwa, planowania i analiz finansowych, relacji inwestorskich, planowania strategicznego i zarządzania ryzykiem. Jest członkiem stowarzyszenia ACCA (Association of Chartered Certified Accountants) oraz CFA Society Poland. Posiada tytuł CFA (Chartered Financial Analyst®) oraz ACCA. W latach 2003-2008 pracował w grupie kapitałowej PKN ORLEN jako kontroler finansowy (Basell Orlen Polyolefins Sp. z o.o.) oraz zastępca dyrektora (PKN ORLEN S.A.). Od 2009 do 2016 roku był związany z Grupą CIECH, kolejno na stanowiskach: szefa pionu finansowo-księgowego (2009-2014), prezesa zarządów spółek wchodzących w skład Grupy CIECH Soda Deutschland (2014-2016), dyrektora biura zarządzania grupą w spółce CIECH S.A. (2016) oraz członka rad nadzorczych spółek należących do Grupy CIECH. Od 2016 do sierpnia 2019 roku pełnił funkcję dyrektora finansowego i członka zarządu w spółce Boryszew S.A., notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Jest członkiem rady nadzorczej spółki Zortrax S.A.

Źródło: RTB House

www.rtbhouse.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764