logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aleksander Kożuchowski: z Discovery do Kerris

  PR 11.12.2018, przeczytano 779 razy

Aleksander Kożuchowski dołączył do zespołu agencji interaktywnej KERRIS, obejmując stanowisko Junior Project Managera. Do jego zadań należy zarządzanie projektami w obszarze technologicznym i komunikacyjnym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aleksander-kozuchowski%3A-z-discovery-do-kerris,380487,artykul.html

Wcześniej na stanowisku Programme Plannera w Discovery Polska odpowiadał m.in. za planowanie ramówek kanałów Discovery, kategorii Factual: Discovery Channel, Discovery Science, DTX, Discovery Historia. Budowanie strategii programowych kanałów Factual oraz analizę danych telemetrycznych i tworzenie raportów dotyczących oglądalności kanałów.

– Decyzję o zmianie pracy podjąłem ze względu na zainteresowanie branżą digital, a także szczegółową obserwację rynku mediowego, który z roku na rok coraz bardziej będzie opierał się na nowych technologiach wykorzystujących internet. KERRIS, jako prężnie rozwijająca się agencja interaktywna, to odpowiednie miejsce do dalszego rozwoju oraz efektywnego wykorzystania doświadczenia z rynku mediów tradycyjnych – komentuje Aleksander Kożuchowski.

Źródło: KERRIS

www.kerris.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764