logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aleksander Malinowski wzmacnia zespół agencji Altavia.kamikaze

  PR 13.06.2023, przeczytano 704 razy
ilustracja

Do zespołu agencji altavia.kamikaze dołączył Aleksander Malinowski, na stanowisko Senior Account Manager. Przechodzi z Feeders Agency, gdzie był Account Managerem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aleksander-malinowski-wzmacnia-zespol-agencji-altavia.kamikaze,400358,artykul.html

Aleksander Malinowski rozpoczynał karierę w branży digital w 2015 roku, w agencji WebTalk Interactive (przechodząc drogę od stażysty do Account Executive).

Później pracował w agencjach: Syzygy (jako Account Executive), K2 Internet (Project Manager); bezpośrednio przed przejściem do altavia.kamikaze pracował w agencji Feeders, na stanowisku Account Manager (od 2021 roku).

Przez te wszystkie lata współpracował m.in. z klientami takimi jak: Netflix Poland, Whirlpool, Żywiec, Cinema City, Żabka, Kino Świat, Johnson & Johnsons. Kia Motors Poland, Orlen, CityFit czy Saturn.

- Olek ma duże doświadczenie we współpracy z klientami międzynarodowymi, a na tym nam szczególnie zależało, tak więc podwójnie cieszymy się z tego wzmocnienia. Ubiegły rok przyniósł duże wzrosty biznesu agencji (+35%) i jej zespołu (80 osób), w tym roku chcemy oba te dobre trendy kontynuować - komentuje Michał Ryszkiewicz, Managing Partner w agencji altavia.kamikaze.

Źródło: altavia.kamikaze

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dare to be fair! Wystawa Dominiki Janickiej w galerii Traffic Design
Zapraszamy na pierwszy w tym roku wernisaż w galerii Traffic Design. Dare to be fair Dominiki Janickiej to projekt o architekturze i budownictwie uwzględniających głos i znaczenie: środowiska, społeczności lokalnych, czy pracowników budowy.
Forum IAB 2025: Call for papers
Otwieramy call for papers do kolejnej edycji najważniejszej konferencji branży internetowej w Polsce. W tym roku Forum IAB przebiegnie pod hasłem “Zintegrowana przyszłość” i odbędzie się 4 - 5 czerwca 2025 r. w Warszawie. Zostań częścią tego wydarzenia. Na propozycję Twojej prezentacji czekamy do 31 stycznia br.
Sara James i Rossmann „Chcą ci powiedzieć coś” o ciele
Twarzą nowej kampanii Rossmanna jest Sara James. Firma połączyła siły z artystką, aby dotrzeć ze swoim pozytywnym przekazem o samoakceptacji i wdzięczności dla własnego ciała także do młodych ludzi.
Zarządzanie treściami z netPR.pl po nowemu
Oprogramowanie netPR.pl to unikatowe połączenie systemu CMS, narzędzi do komunikacji i zarządzania danymi osobowymi oraz systemu prezentacji treści w internecie. Platforma netPR.pl pozwala od teraz na indywidualne dopasowanie komponentów oprogramowania do potrzeb organizacji. W ofercie pozostaje nadal klasyczny wybór gotowych rozwiązań, takich jak biuro prasowe, witryna,...
George Clooney jako detektyw w kampanii Nespresso
Razem z Evą Longorią, Camille Cottin oraz Kim Go Eun wyruszają w zagadkową podróż prezentując pożądane przez wszystkich kawy Nespresso.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764