logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aleksandra Gieracka i Piotr Barejka dołączają do redakcji Wprost

  PR 02.11.2021, przeczytano 361 razy

Z początkiem listopada w zespole Wprost (PMPG Polskie Media S.A.) rozpocznie pracę dwoje nowych dziennikarzy – Aleksandra Gieracka i Piotr Barejka. To kolejny transfer redakcyjny do kluczowego obszaru, jakim są dla serwisu Wiadomości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aleksandra-gieracka-i-piotr-barejka-dolaczaja-do-redakcji-wprost,393625,artykul.html

– Aleksandra i Piotr to młodzi, a jednocześnie doświadczeni dziennikarze. Posiadają pasję i ciekawość świata, które w tym zawodzie są niezbędne. Są również doskonale przygotowani warsztatowo do pracy w wiodącym medium opiniotwórczym, jakim jest Wprost – mówi redaktor naczelny Robert Feluś. – Chcemy wciąż rozwijać serwis jako źródło wiarygodnych informacji i wartościowych opinii, a nowi dziennikarze w dziale Wiadomości to bezsprzeczne wzmocnienie tej misji – dodaje.

Aleksandra Gieracka ukończyła politologię na Uniwersytecie Jagiellońskim. Ostatnio pracowała w Polityce Insight jako analityczka w dziale politycznym. Wcześniej przez ponad pięć lat była zawodowo związana z Interią, gdzie była redaktorką i wydawczynią serwisu Wydarzenia.

Piotr Barejka jest absolwentem dziennikarstwa na Uniwersytecie Jagiellońskim. Zajmuje się głównie tematami społecznymi. Przez ponad trzy lata pracował dla portalu Wirtualna Polska, gdzie m.in. publikował reportaże, a ostatnio był związany z Radiem TOK FM.

Źródło: PMPG POLSKIE MEDIA S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764