logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aleksandra Janowska - Wojtulewicz z Plej do San Markos

  PR 02.11.2016, przeczytano 429 razy

Aleksandra Janowska-Wojtulewicz została Head of Art w agencji reklamowej San Markos. Przez ostatnie 3 lata pracowała w agencji marketingu zintegrowanego Plej, w której pełniła funkcję Creative Group Head.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aleksandra-janowska---wojtulewicz-z-plej-do-san-markos,30422,artykul.html

Janowska-Wojtulewicz z branżą marketingową związana jest od 15 lat. Wcześniej współpracowała z Delikatessen Agentur für Marken und Design GmbH, Brand Support, Red8 Advertising oraz AWR Wprost.

Realizowała projekty z zakresu marketingu zintegrowanego, pracując dla takich marek jak Coca-Cola, Wedel, Milka, Play, Peugeot, H&M i wielu innych. Za kampanię H&M Sport WF-Reaktywacja wraz z zespołem została nagrodzona Golden Arrow.

Jest absolwentką Wydziału Projektowania Graficznego Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.

Źródło: San Markos

www.sanmarkos.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

ZenBusiness sprawdził, czy słowa rzeczywiście mogą ranić, tym razem jednak nie ludzi, a biznes. Okazuje się, że dla nowych firm negatywne recenzje są ciosem w prawie 100% przypadków, a dla starszych w 97%. Czy słowa Marilyn Monroe: “Nieważne co o mnie myślą, ważne, żeby mnie kochali”, stały się nieaktualne?
Rozpoczynamy drugi dzień Targów Opakowań Packaging Innovations
Drugi dzień targów to kolejna dawka wiedzy, kontaktów i nowych pomysłów na rozwinięcie firmy.
Nieagencja nowym klientem PR Calling
Nieagencja, firma z branży marketingowej specjalizująca się w przeprowadzaniu transformacji cyfrowych, dołączyła do grona klientów PR Calling. W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie strategii PR i jej realizację.
Finał kampanii Durex „Głośni w łóżku”
Rola otwartej komunikacji w związku, rozmów o seksie i szukanie idealnego dopasowania – o tym opowiada seria filmów dokumentalnych, jakie marka Durex stworzyła na potrzeby kampanii „Głośni w łóżku”. Teaser już teraz można obejrzeć na kanale YouTube marki. Premiera pierwszego odcinka zaplanowana jest na 14 września, a kolejne materiały ukażą się kolejno – 17, 21 i 24...
- To koniec naszej branży – mówią przedstawiciele firm projektujących i budujących stoiska, a także zajmujących się spedycją, które ściśle współpracują z organizatorami targów. W przegłosowanej przez sejm i podpisanej właśnie przez prezydenta niekorzystnej dla branży targowej wersji tzw. Tarczy Turystycznej, setki firm „około...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764