logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aleksandra Jusińska i Zuzanna Stefańska awansują w Liquidthread

  PR 07.04.2022, przeczytano 782 razy
ilustracja

Aleksandra Jusińska dotychczasowa Traffic Manager awansowała na stanowisko Process Excellence Manager. Zuzanna Stefańska z zespołu Content Solutions została Content Solutions Managerką.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aleksandra-jusinska-i-zuzanna-stefanska-awansuja-w-liquidthread,395409,artykul.html

Aleksandra Jusińska ma 8 lat doświadczenia w planowaniu i wdrażaniu procesów oraz trafficu, zarówno po stronie agencji kreatywnych, jak i w obszarze startupów. Pracowała m.in. w agencji K2 oraz w wytwórni muzycznej Sony Music Poland. Do LiquidThread dołączyła 3,5 roku temu, żeby objąć stanowisko Traffic Managerki. Przez 3 lata wprowadziła nową rolę i wdrożyła procesy usprawniające pracę między zespołami Integrated Communication i Creative Studio. Ola działa też w X-teamie Music Marketingu, prowadzi podcasty wewnątrz agencyjne z ekspertami. Obecnie w nowej roli Process Excellence Managerki, Aleksandra będzie odpowiedzialna za umacnianie kultury współpracy, optymalizację obecnych i wprowadzanie nowych procesów agencyjnych, wdrażanie nowych narzędzi, nadzorowanie płynnej komunikacji między wszystkimi działami agencji np. poprzez szkolenia nowych pracowników oraz podcasty, które pełnią rolę edukacyjną. Aleksandra zajmie się też dalszym rozwojem oferty i kompetencji LiquidThread w obszarze Music Marketingu.

- Od 6 lat konsekwentnie realizujemy wizję LiquidThread – agencji nowoczesnej, skutecznej i bardzo szybko adaptującej się do tempa zmieniającego się rynku marketingowego. By być w awangardzie, potrzebujemy łączyć wiele kompetencji – czasem przekraczając standardy i sięgając po umiejętności spoza tradycyjnego obszaru agencji digital. Nasze procesy muszą żyć i podążać za zmieniającymi się wymaganiami Klientów. Ola dba o to, byśmy docierali do celu najefektywniejszą drogą, a dzięki jej umiejętnościom komunikacyjnym, współtworzy wyjątkową kulturę wewnętrznej współpracy. To jest jeden z najważniejszych pierwiastków, które tworzą wyjątkowość LiquidThread – komentuje Łukasz Borek, General Manager LiquidThread.

Zuzanna Stefańska ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim na kierunku Dziennikarstwo i Medioznawstwo, ze specjalizacją PR i Reklama. Ma 7 lat doświadczenia w realizacji projektów contentowych. Pracę w tym obszarze zaczynała w redakcji Wirtualnej Polski w dziale Lifestyle (wideo). Następnie dołączyła do działu Content Solutions agencji LiquidThread, w którym pracuje od 6 lat. W swoim portfolio ma realizacje m.in. dla takich marek jak BLIK, Allegro, McCormick. Projekty przez nią współtworzone w zespole LiquidThread wielokrotnie odnosiły sukcesy w najważniejszych konkursach branżowych np. Allegro „Gogglebox. Przed Telewizorem” (branded content inception) otrzymał brązową statuetkę w konkursie Innovation, projekt Shopsharing dla marki BLIK w 2021 roku zdobył srebrną i brązową statuetkę Effie, dwa brązy Mixx Awards oraz brąz w konkursie Innovation.  

Na nowym stanowisku Zuzanna jest odpowiedzialna za planowanie oraz realizację projektów branded contentowych zarówno w kanałach offline oraz online, zarządzanie zespołem, który odpowiada za przygotowanie rekomendacji oraz realizacje działań z obszarów takich jak: lokowanie produktu, marketing muzyczny czy digital paid products. Dodatkowo, Zuza zajmuje się w LiquidThread rozwojem obszaru podcastowego. Na swoim koncie wraz z zespołem ma już kilka zrealizowanych kampanii we współpracy z twórcami podcastowymi, takich jak Prezent Sprofilowany dla Allegro czy Podcast dobrze przyprawiony dla marki Kamis.

- Zuza rewelacyjnie buduje relacje z klientami i skutecznie tworzy z nimi działania contentowe, gwarantując zadowolenie z końcowego efektu. Bardzo doceniam Zuzę za jej otwartość na nowe wyzwania i ciągłe podnoszenie swoich kompetencji. Awans jest oficjalnym potwierdzeniem także managerskich umiejętności Zuzy, która już od ubiegłego roku rozwija swój zespół w ramach działu Content Solutions w LiquidThread – powiedziała Aleksandra Popławska, Content Solutions Director w LiquidThread.

Źródło: LiquidThread

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764