logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aleksandra Karasińska redaktorką naczelną Forbes Women

  PR 18.06.2021, przeczytano 227 razy

Aleksandra Karasińska, dotychczasowa redaktorka prowadząca Forbes Women, 17 czerwca obejmuje stanowisko redaktorki naczelnej magazynu.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aleksandra-karasinska-redaktorka-naczelna-forbes-women,391954,artykul.html

Jako redaktorka naczelna Forbes Women, Aleksandra Karasińska będzie odpowiedzialna za politykę redakcyjną magazynu Forbes Women, a także  za koordynację i nadzór nad doborem treści pod marką Forbes Women do serwisów płatnych, wdrażanie nowych produktów wydawniczych oraz rozwijanie nowych formatów wideo oraz audio marki Forbes Women w obszarze paid content.

Nową redaktorką prowadzącą Forbes Women została Magdalena Papuzińska-Mill, która z początkiem kwietnia rozpoczęła pracę w Forbes Women.

Jako redaktor naczelna Forbes Women, Aleksandra Karasińska będzie podlegać bezpośrednio Marcinowi Bieglukowi, dyrektorowi generalnemu portfolio prasowego.

Aleksandra Karasińska od lipca 2020 roku jest także dyrektorką programową treści płatnych i nadal będzie odpowiedzialna za koordynację oraz nadzór nad rozwojem treści redakcyjnych w serwisach płatnych Ringier Axel Springer Polska.

Aleksandra Karasińska ma 20-letnie doświadczenie w branży medialnej. Jest współtwórczynią i od 2019 r. redaktorką prowadzącą magazyn Forbes Women.  Była dziennikarką Radia Wolna Europa, Radia Zet, TVN24 i Polsatu. Współpracowała z CNN i CNN Radio. W tygodnikach Wprost i Newsweek przez wiele lat była zastępczynią redaktora naczelnego. Stworzyła i redagowała miesięcznik popularnonaukowy „Newsweek Historia”. Pracowała dla mediów ukraińskich: telewizji TRK w Kijowie i portalu Tochka.net. W Ringier Axel Springer Polska jest też dyrektorką programową treści płatnych. Prowadzi podcast Forbes Women. Jest wykładowczynią na uniwersytecie SWPS, gdzie uczy dziennikarstwa internetowego i wykłada na Digital Media Campus.

W najnowszym wydaniu magazynu „Forbes Women”, pierwszym kierowanym przez redaktor naczelną Aleksandrę Karasińską, które ukaże się na rynku 17 czerwca, będzie można znaleźć m.in. Ranking 50 Najlepszych Kobiecych Marek Osobistych 2021.

W numerze pojawi się także wywiad z Martyną Wojciechowską, a także reportaż Anny Szulc pt. „Wojowniczki” o mobbingu i molestowaniu kobiet w armii. Nowością będzie cykl „Mistrzynie”, w którym Katarzyna Janowska będzie rozmawiać z wybitnymi artystkami – pierwszą rozmówczynią w nowym wydaniu Forbes Women będzie Katarzyna Kozyra.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Lokalna eko inicjatywa AMS na start oferty Digital Indoor w Sadyba Best Mall w Warszawie
Aż 840 litrów śmieci zostało zebranych przez pracowników AMS w akcji sprzątania Rezerwatu Jeziorko Czerniakowskie. Eko inicjatywa AMS promuje uruchomienie systemu Digital Indoor w Warszawie, które nastąpiło w lipcu w galerii Sadyba Best Mall.
Burda Media Polska (BMP) porozumiała się z Gruner und Jahr  (G+J) w sprawie nabycia na rynku polskim grupy popularno-naukowych marek wydawniczych „Focus”, wraz z portalem Focus.pl. „Focus” jest silną marką medialną i publikacją popularnonaukową o ugruntowanej pozycji w Polsce. Przejęcie ”Focusa” umożliwi BMP dalszy rozwój marki na polskim rynku i kontynuację prac nad...
Ogólnopolski Ekotest Wirtualnej Polski
Wirtualna Polska rozpoczęła ogólnopolski test poświęcony ekologii. Celem badania jest zebranie informacji o wiedzy Polaków nt. ochrony środowiska. Za każdy wypełniony test WP przeznaczy 1 zł na sadzenie lasu.
TikTok, jako platforma rozrywkowa zachęcająca społeczność do kreatywnej i autentycznej ekspresji, stale udostępnia twórcom nowe narzędzia pomagające w nawiązywaniu więzi z ich widzami. Jednym z nich jest TikTok LIVE – transmisje na żywo zapewniające dodatkowe możliwości dotarcia do swoich odbiorców. Platforma udostępniła również nowe funkcje...
Dlaczego Polacy wybierają webinary?
Webinary, czyli internetowe szkolenia, cieszą się w ostatnim czasie bardzo dużą popularnością. Co zachęca do wzięcia w nich udziału? Jak się okazuje, najważniejszy dla uczestników jest rozwój, a pandemia nie ma wpływu na wybranie webinarów jako formy szkolenia – tak twierdzi 76% ankietowanych z badania home.pl. Prawie jedna trzecia z ankietowanych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764