logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aleksandra Karasińska redaktorką naczelną Forbes Women

  PR 18.06.2021, przeczytano 347 razy

Aleksandra Karasińska, dotychczasowa redaktorka prowadząca Forbes Women, 17 czerwca obejmuje stanowisko redaktorki naczelnej magazynu.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aleksandra-karasinska-redaktorka-naczelna-forbes-women,391954,artykul.html

Jako redaktorka naczelna Forbes Women, Aleksandra Karasińska będzie odpowiedzialna za politykę redakcyjną magazynu Forbes Women, a także  za koordynację i nadzór nad doborem treści pod marką Forbes Women do serwisów płatnych, wdrażanie nowych produktów wydawniczych oraz rozwijanie nowych formatów wideo oraz audio marki Forbes Women w obszarze paid content.

Nową redaktorką prowadzącą Forbes Women została Magdalena Papuzińska-Mill, która z początkiem kwietnia rozpoczęła pracę w Forbes Women.

Jako redaktor naczelna Forbes Women, Aleksandra Karasińska będzie podlegać bezpośrednio Marcinowi Bieglukowi, dyrektorowi generalnemu portfolio prasowego.

Aleksandra Karasińska od lipca 2020 roku jest także dyrektorką programową treści płatnych i nadal będzie odpowiedzialna za koordynację oraz nadzór nad rozwojem treści redakcyjnych w serwisach płatnych Ringier Axel Springer Polska.

Aleksandra Karasińska ma 20-letnie doświadczenie w branży medialnej. Jest współtwórczynią i od 2019 r. redaktorką prowadzącą magazyn Forbes Women.  Była dziennikarką Radia Wolna Europa, Radia Zet, TVN24 i Polsatu. Współpracowała z CNN i CNN Radio. W tygodnikach Wprost i Newsweek przez wiele lat była zastępczynią redaktora naczelnego. Stworzyła i redagowała miesięcznik popularnonaukowy „Newsweek Historia”. Pracowała dla mediów ukraińskich: telewizji TRK w Kijowie i portalu Tochka.net. W Ringier Axel Springer Polska jest też dyrektorką programową treści płatnych. Prowadzi podcast Forbes Women. Jest wykładowczynią na uniwersytecie SWPS, gdzie uczy dziennikarstwa internetowego i wykłada na Digital Media Campus.

W najnowszym wydaniu magazynu „Forbes Women”, pierwszym kierowanym przez redaktor naczelną Aleksandrę Karasińską, które ukaże się na rynku 17 czerwca, będzie można znaleźć m.in. Ranking 50 Najlepszych Kobiecych Marek Osobistych 2021.

W numerze pojawi się także wywiad z Martyną Wojciechowską, a także reportaż Anny Szulc pt. „Wojowniczki” o mobbingu i molestowaniu kobiet w armii. Nowością będzie cykl „Mistrzynie”, w którym Katarzyna Janowska będzie rozmawiać z wybitnymi artystkami – pierwszą rozmówczynią w nowym wydaniu Forbes Women będzie Katarzyna Kozyra.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764