Aleksandra Matuszewska obejmie nowopowstałe stanowisko Group Account Director w GK+, a Anna Ciepłucha wesprze team digitalowy jako Online Campaign Manager w Proomni, spółce należącej do Grupy.
Aleksandra Matuszewska, jako Group Account Director w Grupie Komunikacja Plus, będzie koordynować pracę zespołów odpowiedzialnych za obsługę projektów zintegrowanych. Doświadczenie w obszarze digital marketingu zdobywała przez ostatnie 12 lat obsługując globalne marki, zarówno na poziomie lokalnym, jak i regionalnym. W ramach stałych, wieloletnich kontraktów realizowała usługi dla Mastercard, Audi, Jeronimo Martins i Danone. Tworzyła strategie komunikacji 360 ze szczególnym wykorzystaniem digitalu i social media (Kompania Piwowarska – Lech, Tabacco – West). Nadzorowała także wdrożenie kampanii Mastercard Capsule, nominowanej do Mixx Awards i nagrodzonej brązowym Złotym Spinaczem w kategorii finanse 2017. We współpracy z Fundacją Rack’n’Roll i Shootme zaimplementowała projekt charytatywnego banku zdjęć o nazwie Photos4Life. Inicjatywa uzyskała nominację aż w czterech kategoriach do nagrody Cannes Lions. Zdobyła także nagrody:Clio Awards, KTR, Epica Awards, Innovation Awar, Eurobest, Golden Drum). Dla branży finansowej (Fortis Bank | Liberty Direct European Leasing Fund | BGZ Bank) miała okazję przeprowadzać badania usability i sporządzać raporty wg europejskich standardów (usability standards – ANSI CIF Usability Test Reporting).
Anna Ciepłucha to doświadczona ekspertka w zakresie kampanii online. Nowa Managerka wesprze zespół digitalowy Proomni, spółki należącego do Grupy Komunikacja Plus. W mediach pracuje od prawie 10 lat. Doświadczenie zdobyła w pracy w m.in. domach mediowych, takich jak Wavemaker oraz OMD. Zawodowo zajmowała się zarówno mediami offline jak i online, jednak od 3 lat całkowicie poświęciła się kampaniom online. Specjalizuje się w kompleksowej obsłudze klienta, planowaniu, zakupie i optymalizacji kampanii mediowych. W przeszłości pracowała dla klientów z brany odzieżowej, finansowej oraz FMCG. Realizowała działania dla marek: Nestle, Henkel, Geers, Scotts, Geberit, KappAhl, Nextdirect, Getin Bank, Uber, FedEx, BIC. W Proomni współpracuje m.in. z marką Amazon.
– Pozyskanie do zespołu tak doświadczonych osób to ważny krok w stronę pełnej integracji oferty Komunikacji Plus oraz realizacji strategii biznesowej one stop shop. To także efekt naszych dotychczasowych działań – jako grupa jesteśmy coraz mocniejsi, efektywniejsi i atrakcyjniejsi – zarówno dla klientów, jak ich rynkowych talentów. Jestem pewien, że z Anną i Olą na pokładzie wzmocnimy naszą pozycję nr. 1 w rankingach grup marketingowych PRESS oraz Związku Firm Public Relations – podkreśla Tomasz Alberski, Managing Partner w Grupie Komunikacja Plus.
Źródło: Grupa Komunikacja Plus