logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aleksandra Matuszewska i Anna Ciepłucha wzmacniają Grupę Komunikacja Plus

  PR 21.12.2020, przeczytano 975 razy
ilustracjastrzałka

Aleksandra Matuszewska obejmie nowopowstałe stanowisko Group Account Director w GK+, a Anna Ciepłucha wesprze team digitalowy jako Online Campaign Manager w Proomni, spółce należącej do Grupy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aleksandra-matuszewska-i-anna-cieplucha-wzmacniaja-grupe-komunikacja-plus,389663,artykul.html

Aleksandra Matuszewska, jako Group Account Director w Grupie Komunikacja Plus, będzie koordynować pracę zespołów odpowiedzialnych za obsługę projektów zintegrowanych. Doświadczenie w obszarze digital marketingu zdobywała przez ostatnie 12 lat obsługując globalne marki, zarówno na poziomie lokalnym, jak i regionalnym. W ramach stałych, wieloletnich kontraktów realizowała usługi dla Mastercard, Audi, Jeronimo Martins i Danone. Tworzyła strategie komunikacji 360 ze szczególnym wykorzystaniem digitalu i social media (Kompania Piwowarska – Lech, Tabacco – West). Nadzorowała także wdrożenie kampanii Mastercard Capsule, nominowanej do Mixx Awards i nagrodzonej brązowym Złotym Spinaczem w kategorii finanse 2017. We współpracy z Fundacją Rack’n’Roll i Shootme zaimplementowała projekt charytatywnego banku zdjęć o nazwie Photos4Life. Inicjatywa uzyskała nominację aż w czterech kategoriach do nagrody Cannes Lions. Zdobyła także nagrody:Clio Awards, KTR, Epica Awards, Innovation Awar, Eurobest, Golden Drum). Dla branży finansowej (Fortis Bank | Liberty Direct European Leasing Fund | BGZ Bank) miała okazję przeprowadzać badania usability i sporządzać raporty wg europejskich standardów (usability standards – ANSI CIF Usability Test Reporting).

Anna Ciepłucha to doświadczona ekspertka w zakresie kampanii online. Nowa Managerka wesprze zespół digitalowy Proomni, spółki należącego do Grupy Komunikacja Plus. W mediach pracuje od prawie 10 lat. Doświadczenie zdobyła w pracy w m.in. domach mediowych, takich jak Wavemaker oraz OMD. Zawodowo zajmowała się zarówno mediami offline jak i online, jednak od 3 lat całkowicie poświęciła się kampaniom online. Specjalizuje się w kompleksowej obsłudze klienta, planowaniu, zakupie i optymalizacji kampanii mediowych. W przeszłości pracowała dla klientów z brany odzieżowej, finansowej oraz FMCG. Realizowała działania dla marek: Nestle, Henkel, Geers, Scotts, Geberit, KappAhl, Nextdirect, Getin Bank, Uber, FedEx, BIC. W Proomni współpracuje m.in. z marką Amazon.

– Pozyskanie do zespołu tak doświadczonych osób to ważny krok w stronę pełnej integracji oferty Komunikacji Plus oraz realizacji strategii biznesowej one stop shop. To także efekt naszych dotychczasowych działań – jako grupa jesteśmy coraz mocniejsi, efektywniejsi i atrakcyjniejsi – zarówno dla klientów, jak ich rynkowych talentów. Jestem pewien, że z Anną i Olą na pokładzie wzmocnimy naszą pozycję nr. 1 w rankingach grup marketingowych PRESS oraz Związku Firm Public Relations – podkreśla Tomasz Alberski, Managing Partner w Grupie Komunikacja Plus.

Źródło: Grupa Komunikacja Plus

komunikacjaplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764