logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aleksandra Mirosław i „Rezigiusz” w nowej kampanii STS

  PR 06.04.2022, przeczytano 1536 razy
ilustracja

STS wystartował z kolejną odsłoną kampanii „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać”. Tym razem motywem przewodnim w komunikacji największego polskiego bukmachera jest pokazanie gotowości do działania w różnych wymiarach. Ambasadorami zostali Remigiusz „reZigiusz” Wierzgoń oraz Aleksandra Mirosław.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aleksandra-miroslaw-i-_rezigiusz_-w-nowej-kampanii-sts,395392,artykul.html

STS od 2019 roku prowadzi działania marketingowe w ramach platformy „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać”. Komunikuje ona, że każdy kibic jest gotowy odkryć swój potencjał i wykorzystać wiedzę oraz pasję do sportu, aby poprawnie obstawić wynik i wygrać. W najnowszej odsłonie kampanii marka zmienia narrację. Zapraszając do współpracy ambasadorów – przedstawicieli różnych profesji – pokazuje, że gotowość ma różne wymiary, ale wiara w nią i w swój potencjał prowadzi do tego samego – do wygranej.

Do akcji zostało zaproszonych kilku bohaterów. W pierwszej kolejności STS przedstawi historie Remigiusza „reZigiusza” Wierzgonia – jednego z polskich youtuberów – oraz Aleksandry Mirosław – mistrzyni świata i Europy we wspinaczce na czas, a także rekordzistki świata w tej konkurencji. Z opowieściami ambasadorów w formie spotów można zapoznać się na przygotowanym na potrzeby kampanii landing page’u. Ich sylwetki zostaną także wykorzystane w działaniach display.

- W najnowszej kampanii postawiliśmy na spoty o charakterze testymonialowym, dzięki którym przedstawiamy odbiorcom świadectwa bohaterów. Każdy z nich zabiera nas do swojego świata i dzieli się drogą do sukcesu, która zaczęła się od tego, że byli gotowi. Te opowieści stanowią namacalny dowód, że gotowość może przybrać różne stany, ale cel zawsze jest ten sam: wygrana. To z kolei pomaga przełamywać bariery związane z obstawianiem zakładów – mówi Paweł Rabantek, chief marketing officer Grupy STS.

Każdy spot został stworzony w innej stylistyce, dopasowanej do ambasadora. Aleksandra Mirosław zabiera odbiorcę na ściankę wspinaczkową i opowiada o tym, że zawsze wiedziała, że będzie mistrzynią i mimo przeciwności dążyła do celu, który zrealizowała. Z kolei „reZigiusz” urodził się gotowy. Zawsze wierzył w siebie i dostrzegał pojawiające się wyzwania, które zamieniał na kolejne zwycięstwa. W spocie zabiera nas do świata rozszerzonej rzeczywistości.

- STS od lat jest największym bukmacherem w Polsce. Wyniki świadczą o naszych wyjątkowych przewagach konkurencyjnych. Stale inwestujemy w rozwój technologii i realizację naszej strategii „mobile-first”. Nieustannie wzmacniamy naszą pozycję, koncentrując się na autorskich i nowoczesnych rozwiązaniach oraz rozbudowie oferty i udostępnianiu kolejnych innowacyjnych funkcjonalności dla klientów. Niezmiennie też od lat wyznaczamy trendy w komunikacji marketingowej branży bukmacherskiej, co wymiernie przekłada się zarówno na wzrost obrotów, jak i liczbę klientów – dodaje Paweł Rabantek.

Kampania startuje 6 kwietnia. Komunikacja obejmuje działania w digitalu i mediach społecznościowych. Za kreację kampanii odpowiada agencja Przestrzeń, natomiast spoty zostały zrealizowane przez Szut Szut Studio, a ich reżyserami są Natalia Jakubowska i Łukasz Gronowski.

Muzykę do wszystkich spotów kampanii skomponował Janusz Walczuk, który jako ambasador marki pojawi się w kolejnej części kampanii. Jego historię o gotowości będzie można poznać 13 kwietnia.

Źródło: Grupa STS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy komunikacyjnej
Hardmade, marka piwa Kompanii Piwowarskiej, przechodzi szereg rewolucyjnych zmian. 19 kwietnia br. wystartowała nowa platforma kreatywna, wprowadzając brand heroskę – Mrs. Hardmade. W portfolio debiutują również nowe, innowacyjne warianty smakowe jak Blackberry Vanilla, Exotic Kumkwat i bezalkoholowy Citrus Ice Tea Crush. Dodatkowo opakowania zyskały odświeżoną szatę...
Marka kosmetyczna Oriflame rozpoczęła swoją pierwszą kampanię na platformie Twitch, w ramach komunikacji nowej platformy wizerunkowej „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma polskimi streamerami, Oriflame zachęca młodych, aktywnych graczy do odkrywania swoich szczęśliwych miejsc. Za wejście marki Oriflame do świata gamingu i realizację kampanii na platformie...
Polpharma Metafen - nowa kampania digitalowa
Polpharma stawia na nową komunikację marki Metafen skierowaną do młodych odbiorców.
Social media marki Monster Munch pod opieką Hand Made
Agencja wygrała przetarg na obsługę mediów społecznościowych marki Monster Munch, należącej do Lorenz.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764