logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aleksandra Monczak stanęła na czele grupy biznesowej

  PR 24.02.2020, przeczytano 1238 razy
ilustracja

Aleksandra Monczak, account director w VMLY&R, zarządza teraz nową grupę biznesową. Do jej obowiązków należy obecnie kierowanie pracą zespołu accountów oraz koordynowanie projektów dla klientów z branży technologicznej (Samsung i T-Mobile) oraz lidera rynku żywności dla niemowląt i dzieci - firmy Nutricia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aleksandra-monczak-stanela-na-czele-grupy-biznesowej,385810,artykul.html

Aleksandra Monczak z VMLY&R związana jest od ponad 4 lat, pracując w tym czasie dla marek z portfolio Danone EDP (Essential Dairy And Plant-Based Products). Jej dotychczasowe obowiązki przejęła Agnieszka Mann - awansowana na account supervisora.

Ponad dziesięcioletnie doświadczenie zawodowe zdobywała wcześniej w agencjach DDB, Cheil, Saatchi&Saatchi i Ogilvy. W tym czasie zarządzała projektami, które zostały nagrodzone na polskich i międzynarodowych konkursach reklamowych, m.in. KTR, Effie, Cannes Lions, D&AD, One Show, Clio, Golden Drum czy Eurobest.

Z wykształcenia psycholożka.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Havas wprowadza strategię Converged
Agencja mediowa Havas, kluczowy partner biznesowy w zakresie zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych, ogłosiła wprowadzenie innowacyjnych zmian w obszarze strategii oraz inwestycji, aby odpowiedzieć na stale rosnące potrzeby klientów.
Endless profrekwencyjnie dla fundacji Alliance4Europe
Endless zrealizowała kampanię profrekwencyjną do Parlamentu Europejskiego na zlecenie fundacji Alliance4Europe. Agencja jest odpowiedzialna zarówno za ideę strategiczną, jak i kreatywną.
Makłowicz znów inspiruje w kampanii Browaru Fortuna
Trwa kampania piw marki Miłosław&Makłowicz ArcyIPA i premierowego ArcyLager z portfolio Browaru Fortuna. To seria współtworzona z Robertem Makłowiczem. Za realizację odpowiada agencja Pomarańcza.
Timecode: rebranding na 20-lecie
Dom produkcyjny Timecode Film Production świętuje w tym roku 20-lecie swojej działalności. Z okazji jubileuszu Timecode zaprezentował nowe logo i komunikację wizualną.
Akcjonariat pracowniczy w agencji Verbum
Notowana na giełdzie agencja MPL VERBUM SA wprowadza program, w ramach którego pracownicy będą mogli stać się współwłaścicielami firmy. Program ESOP (Employee Stock Option Plan) umożliwi im nabycie udziałów firmy na preferencyjnych warunkach, co jest elementem strategii wzmacniania motywacji i lojalności kluczowych członków zespołu. W ramach programu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764