logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aleksandra Monczak stanęła na czele grupy biznesowej

  PR 24.02.2020, przeczytano 425 razy
ilustracja

Aleksandra Monczak, account director w VMLY&R, zarządza teraz nową grupę biznesową. Do jej obowiązków należy obecnie kierowanie pracą zespołu accountów oraz koordynowanie projektów dla klientów z branży technologicznej (Samsung i T-Mobile) oraz lidera rynku żywności dla niemowląt i dzieci - firmy Nutricia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aleksandra-monczak-stanela-na-czele-grupy-biznesowej,385810,artykul.html

Aleksandra Monczak z VMLY&R związana jest od ponad 4 lat, pracując w tym czasie dla marek z portfolio Danone EDP (Essential Dairy And Plant-Based Products). Jej dotychczasowe obowiązki przejęła Agnieszka Mann - awansowana na account supervisora.

Ponad dziesięcioletnie doświadczenie zawodowe zdobywała wcześniej w agencjach DDB, Cheil, Saatchi&Saatchi i Ogilvy. W tym czasie zarządzała projektami, które zostały nagrodzone na polskich i międzynarodowych konkursach reklamowych, m.in. KTR, Effie, Cannes Lions, D&AD, One Show, Clio, Golden Drum czy Eurobest.

Z wykształcenia psycholożka.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

#WspieramGastro to hasło, które powstało w obliczu pandemii i kryzysu w branży, który został spowodowany zamknięciem restauracji w związku z wejściem w życie Rozporządzenia Ministra Zdrowia z 13 marca, które nakazało zamknięcie m.in. wszystkich lokali gastronomicznych. Za inicjatywą stoi Tomasz Czudowski - właściciel restauracji Ale Wino, Forty i cukierni...
Spicy Mobile z nowymi inżynierami tworzy platformę DSP
Spicy Mobile buduje zaplecze technologiczne i rozwija dział IT. Na czele zespołu odpowiedzialnego za stworzenie nowej platformy DSP stanęli Kamil Lenartowicz i Kamil Adamczyk.
Sieć VMLY&R znalazła się w grupie Liderów w corocznym badaniu ośrodka Gartner „Magic Quadrant for Global Marketing Agencies” już po raz czwarty z rzędu.
OOH w nowej rzeczywistości
Od marca reklama OOH działa w zupełnie nowej rzeczywistości. Użytkownicy przestrzeni publicznej zmienili swoje dotychczasowe uniwersalne zachowanie – przestali się przemieszczać na długich dystansach. Z naszymi klientami pracujemy zdalnie, ale nieprzerwanie pokazujemy świetne pomysły na komunikację, także w trudnych warunkach.
Super-Pharm przygotował promocyjną kampanię telewizyjną w warunkach home office
Sieć handlowa Super-Pharm przygotowała kampanię telewizyjną mającą na celu zachęcenie odbiorców do robienia zakupów online i korzystania z darmowej dostawy. Spot powstał w warunkach pracy zdalnej wszystkich zaangażowanych stron.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764