logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aleksandra Morawska i Magdalena Łuba w Consulting’n more

  PR 16.03.2020, przeczytano 1722 razy
ilustracja

Zespół Consulting’n more powiększył się o dwie nowe osoby. Aleksandra Morawska dołączyła do agencji na stanowisko Senior Account Executive, a Magdalena Łuba objęła funkcję PR Assistant.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aleksandra-morawska-i-magdalena-luba-w-consulting%E2%80%99n-more,386118,artykul.html

Aleksandra Morawska (Senior Account Executive) jest związana z branżą PR od 2013 roku. W tym czasie zrealizowała kilkadziesiąt kampanii komunikacyjnych dla firm i marek z takich branż jak: FMCG, farmaceutyczna, lifestyle’owa czy technologiczna. Specjalizuje się w PR produktowym, media relations i influencer marketingu. Pracowała dla takich klientów jak między innymi: 4Flex, Gedeon Richter, Banki Żywności, SkyCash czy Purella Superfoods. Zajmowała się również komunikacją formatów telewizyjnych, w tym The Voice of Poland i The Voice Kids. W Consulting’n more odpowiada za działania dla marek z portfolio AMBRA BRANDS, a także firm JBB Bałdyga i Meble Wójcik.

Magdalena Łuba (PR Assistant) jest absolwentką filologii polskiej na Uniwersytecie Warszawskim. Doświadczenie zawodowe zdobywała między innymi w redakcjach pism lokalnych, takich jak Magazyn kulturalny "Grot" i Tygodnik "Opinie" oraz w agencji Okaeri Consulting. Pełniła również funkcję zastępcy redaktor naczelnej, a później redaktor naczelnej, młodzieżowego pisma "bezMyślnik”. W Consulting’n more wspiera działania realizowane dla klientów agencji.

ilustracjastrzałka

Źródło: Consulting’n more

www.consultingandmore.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Drukarnia Chroma przechodzi rebranding
Drukarnia internetowa Chroma prezentuje swoje nowe oblicze.
Międzynarodowy Fotofestiwal: program i zaproszenie do Łodzi
Międzynarodowy Festiwal Fotografii w Łodzi już po raz 23. zaprezentuje krajobraz polskiej i światowej fotografii współczesnej. Premiery projektów m.in. Weroniki Gęsickiej i Przemka Dzienisa, gwiazdy międzynarodowej fotografii w opowieściach o transformacji i uwalnianiu, najciekawsze tematy fotograficzne sezonu – Fotofestiwal ogłosił program blisko trzydziestu wystaw...
CeraVe z reklamowym love-story w SkyShowtime i Tinderze
CeraVe jest jedną z trzech pierwszych marek, które otwierają nowy reklamowy rozdział na rynku globalnych serwisów streamingowych w Polsce. Kampania kremu od CeraVe, utrzymana w konwencji love-story, ruszyła premierowo na SkyShowtime. Komunikacja obejmuje też Tinder, YouTube, TVN Player oraz kino i social media. Za strategię i oprawę mediową akcji odpowiada Wavemaker.
Red Bull z kampanią 3D na nośnikach AMS Digital Indoor
W maju na Digital Indoor od AMS można zobaczyć pierwszą zasięgową kampanię wideo z efektem 3D. Spot przygotowany dla marki Red Bull promuje linię produktów pod hasłem „Summer edition”. Kampania dociera do mieszkańców 20 aglomeracji.
Pepsi i ogromna puszka w centrum Warszawy
W dniach 21-26 maja w samym sercu Warszawy pod Pałacem Kultury i Nauki od strony ul. Emilii Plater można skorzystać z wyjątkowej, immersyjnej atrakcji. Mowa o gigantycznej puszcze, która swoim kształtem oraz designem przypomina znany i kultowy napój gazowany. Fani nietypowych miejskich instalacji mogą przenieść się w zupełnie nowy wymiar dzięki spektakularnym cyfrowym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764