logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aleksandra Radomska z Mam Wątpliwość w najnowszej kampanii digital Carexa

  PR 15.10.2020, przeczytano 308 razy
ilustracjastrzałka

Marka Carex wystartowała z nową kampanią digital promującą właściwą higienę rąk. Ambasadorką kampanii została Aleksandra Radomska – autorka bloga i książki Mam Wątpliwość oraz początkująca komiczka. Działania prowadzone będą na kanałach społecznościowych influencerki oraz marki Carex. Kampania rusza 15 października, w Światowym Dniu Mycia Rąk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aleksandra-radomska-z-mam-watpliwosc-w-najnowszej-kampanii-digital-carexa,388803,artykul.html

Carex od lat edukuje Polaków na temat właściwej higieny i techniki mycia rąk. W obecnej sytuacji epidemiologicznej zagadnienie to jeszcze bardziej nabrało znaczenia, a zaszczepienie dobrych nawyków w tym zakresie stało się kwestią szczególnej wagi.

Tym razem marka Carex postanowiła spojrzeć na tę czynność od nieco innej strony. Do współpracy zaprosiła Aleksandrę Radomską – popularną blogerkę i komiczkę, która w typowy dla siebie sposób będzie przypominać o konieczności mycia rąk. W ramach kampanii powstaną cztery materiały video przybliżające konsumentom sytuacje, w których mycie rąk jest szczególnie ważne. Całość zostanie okraszona dużą dawką dystansu i poczucia humoru.

-  W obecnych czasach konsumenci doskonale wiedzą jak ważne jest systematyczne mycie rąk i jakie skutki może mieć brak właściwej higieny dłoni. Zamiast straszyć konsekwencjami, postanowiliśmy sięgnąć po stare, dobre i sprawdzone narzędzie, jakim jest śmiech i poczucie humoru. Stworzyliśmy kampanię, która nie tylko dostarcza solidną porcję wiedzy, ale też dobrej rozrywki. Jesteśmy przekonani, że właśnie takie podejście pozwoli utrwalić Polakom dobre nawyki, a nieocenionym towarzyszem w tych sytuacjach będzie właśnie marka Carex – mówi Łukasz Wierchowicz, Brand Manager Carex.

Kampania digital rusza 15 października, dokładnie w Światowy Dzień Mycia Rąk i potrwa trzy kolejne tygodnie. Działania prowadzone będą na YouTube oraz w kanałach społecznościowych Aleksandry Radomskiej i marki Carex.

Za opracowanie koncepcji kampanii, realizację materiałów video, zakup mediów, działania PR i współpracę z influencerką odpowiedzialna jest agencja Tailor Made PR.

Źródło: Tailor Made PR

www.tailormadepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Stowarzyszenie Sady Grójeckie: „Wybieram polskie jabłka”
Z inicjatywy Stowarzyszenia Sady Grójeckie oraz partnerów Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej, Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, Stowarzyszenie Sady Sandomierskie, Towarzystwo Rozwoju Sadów Karłowych oraz Unię Owocową, ruszył projekt, którego celem jest promocja naszych rodzimych jabłek, oraz zwiększenie ich...
More Bananas nawiązało współpracę z nowym klientem. Od sierpnia bieżącego roku agencja zajmuje się komunikacją przedsiębiorstwa zajmującego się m.in. przechowywaniem danych - Akamai Technologies.
Circlewise przejmuje Adhydrę, Paweł Lebiedziński awansuje na COO struktur międzynarodowych
Circlewise AS, międzynarodowa firma z centralą w Norwegii dostarczająca rozwiązań w obszarze marketingu digital z naciskiem na programy partnerskie, dokonuje przejęcia polskiej agencji Adhydra, specjalizującej się w performance marketingu „nowej generacji”. Paweł Lebiedziński, dotychczasowy CEO agencji Adhydra, obejmuje stanowisko COO w międzynarodowych strukturach...
Gwiazdkowa kampania wizerunkowa Nova Park
Właśnie wystartowała świąteczna kampania wizerunkowa NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim, której tematem przewodnim jest potrzeba bliskości i wspólnego spędzania czasu, nie tylko w okresie świąt Bożego Narodzenia. Kampania „Żebyśmy wszyscy mogli być blisko” przedstawia także NoVa Park jako miejsce rodzinne i przyjazne, w którym panuje gwiazdkowa...
Nowości Mimaki na webinarium Reprograf - Grafikus
Pandemia sprawiła na rynku poligraficznym sporo „zamieszania“. Pokrzyżowała plany wystawiennicze i ogólnie eventowe. Jednak ku zaskoczeniu niektórych, sporo się obecnie dzieje. Branża wielkoformatowa czekała na nowości.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764