logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aleksandra Radomska z Mam Wątpliwość w najnowszej kampanii digital Carexa

  PR 15.10.2020, przeczytano 776 razy
ilustracjastrzałka

Marka Carex wystartowała z nową kampanią digital promującą właściwą higienę rąk. Ambasadorką kampanii została Aleksandra Radomska – autorka bloga i książki Mam Wątpliwość oraz początkująca komiczka. Działania prowadzone będą na kanałach społecznościowych influencerki oraz marki Carex. Kampania rusza 15 października, w Światowym Dniu Mycia Rąk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aleksandra-radomska-z-mam-watpliwosc-w-najnowszej-kampanii-digital-carexa,388803,artykul.html

Carex od lat edukuje Polaków na temat właściwej higieny i techniki mycia rąk. W obecnej sytuacji epidemiologicznej zagadnienie to jeszcze bardziej nabrało znaczenia, a zaszczepienie dobrych nawyków w tym zakresie stało się kwestią szczególnej wagi.

Tym razem marka Carex postanowiła spojrzeć na tę czynność od nieco innej strony. Do współpracy zaprosiła Aleksandrę Radomską – popularną blogerkę i komiczkę, która w typowy dla siebie sposób będzie przypominać o konieczności mycia rąk. W ramach kampanii powstaną cztery materiały video przybliżające konsumentom sytuacje, w których mycie rąk jest szczególnie ważne. Całość zostanie okraszona dużą dawką dystansu i poczucia humoru.

-  W obecnych czasach konsumenci doskonale wiedzą jak ważne jest systematyczne mycie rąk i jakie skutki może mieć brak właściwej higieny dłoni. Zamiast straszyć konsekwencjami, postanowiliśmy sięgnąć po stare, dobre i sprawdzone narzędzie, jakim jest śmiech i poczucie humoru. Stworzyliśmy kampanię, która nie tylko dostarcza solidną porcję wiedzy, ale też dobrej rozrywki. Jesteśmy przekonani, że właśnie takie podejście pozwoli utrwalić Polakom dobre nawyki, a nieocenionym towarzyszem w tych sytuacjach będzie właśnie marka Carex – mówi Łukasz Wierchowicz, Brand Manager Carex.

Kampania digital rusza 15 października, dokładnie w Światowy Dzień Mycia Rąk i potrwa trzy kolejne tygodnie. Działania prowadzone będą na YouTube oraz w kanałach społecznościowych Aleksandry Radomskiej i marki Carex.

Za opracowanie koncepcji kampanii, realizację materiałów video, zakup mediów, działania PR i współpracę z influencerką odpowiedzialna jest agencja Tailor Made PR.

Źródło: Tailor Made PR

www.tailormadepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764