logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aleksandra Rekowska dołącza do agencji Madogz

  PR 01.06.2023, przeczytano 417 razy
ilustracja

Aleksandra Rekowska dołączyła do zespołu agencji MADOGZ na stanowisku Senior Account Manager. Będzie odpowiedzialna za obsługę komunikacyjną kluczowych klientów agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aleksandra-rekowska-dolacza-do-agencji-madogz,400231,artykul.html

Aleksandra Rekowska ma osiem lat doświadczenia w obszarach komunikacji, brandingu, marketingu B2C/B2B, mediów i sztuki. Przed dołączeniem do MADOGZ pracowała m.in. w Grupie OLX i Ringier Axel Springer Polska, gdzie zajmowała się komunikacją marketingową. Posiada również doświadczenie w budowaniu marek, w tym wprowadzaniu na rynek startupów.

- Cieszę się niezmiernie, że mogę dołączyć do zespołu MADOGZ. Przejście ze strony klienta do agencji to dla mnie fascynująca przygoda i wyzwanie, które chciałam podjąć wśród doświadczonego i niezwykle kreatywnego zespołu. Nie bez znaczenia jest dla mnie również model pracy oraz atmosfera panująca w MADOGZ. Mam nadzieję, że moje doświadczenie i wiedza będę wartościowym wsparciem dla agencji – mówi Aleksandra Rekowska.

Aleksandra Rekowska będzie odpowiedzialna za realizację projektów z zakresu komunikacji marketingowej i działań public relations.

Powiększenie zespołu jest odpowiedzią na dynamiczny rozwój agencji.

- To kolejny rok, w którym utrzymujemy wysokie tempo wzrostu, zarówno pod kątem liczby klientów, jak i złożoności realizowanych projektów. W ostatnim czasie dołączyło do nas kilka osób, które znacząco wzmocniły kluczowe obszary działalności MADOGZ. Dzięki temu jesteśmy w stanie sprostać każdemu briefowi z zakresu komunikacji 360 stopni i jednocześnie utrzymać wysoką jakość obsługi projektów dla naszych obecnych klientów  – mówi Janusz Wróblewski, Communications Director / Partner w MADOGZ.

Źródło: MADOGZ

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grupa Akomex dołącza do globalnej kampanii „Tydzień lasów FSC”
Spółki z Grupy Akomex dołączają do szerokiego grona firm biorących udział w globalnej akcji „Tydzień lasów FSC”, podkreślającej korzyści zrównoważonej gospodarki leśnej. Działanie ma na celu zwrócenie uwagi przedsiębiorców i konsumentów na to, w jaki sposób odpowiedzialna gospodarka leśna przyczynia się do ochrony...
Nikon prezentuje obiektyw Nikkor Z 135mm f/1.8s Plena
Firma Nikon wchodzi na nowy poziom optycznej doskonałości obiektywów serii S, wprowadzając obiektyw NIKKOR Z 135mm f/1.8 S Plena. Ten najwyższej klasy pełnoklatkowy średni teleobiektyw zapewni perfekcyjną jakość efektu bokeh – zarówno na zdjęciach, jak i w filmach. Obiektyw sprawdzi się w fotografii artystycznej, portretowej, modowej czy przyrodniczej.
Onesano inauguruje kampanię TV i digitalową
Producent naturalnych suplementów diety, onesano rusza z kampanią telewizyjną i digitalową, która potrwa do 29 października br. Nowe produkty w portfolio marki będą reklamowane w kluczowych kanałach lifestyle’owych z uwzględnieniem stacji tematycznych. Bannery sponsorskie zostaną również wykorzystane w kampanii online.
Kim są i ile wydają na SEO specjaliści w Europie? Jaki procent tego budżetu przeznaczają na działania on-site a jaki na link building? Według najnowszego raportu platformy WhitePress, przeciętny specjalista od pozycjonowania stron, to mężczyzna (62 proc.), zatrudniony w agencji (35 proc.) lub freelancer (33 proc.), pracujący w dużej mierze zdalnie lub hybrydowo, który poza...
Kampania programmatic DOOH realizowana na platformie Display & Video 360
„NAJbliżej do formy” – pod takim hasłem, na ekranach należących do Clear Channel Poland, realizowana jest we wrześniu kampania promująca kluby fitness należące do Benefit Systems –  Zdrofit, Fabryka Formy, Fit Fabric i Fitness Academy. Kampania została zakupiona w kanale programmatic Digital Out Of Home i po raz pierwszy na rynku polskim realizowana jest...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764