logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aleksandra Rosiak zarządza komunikacją Sieci Badawczej Łukasiewicz

  PR 08.03.2021, przeczytano 470 razy
ilustracja

Od 1 marca 2021 roku Aleksandra Rosiak jest dyrektorem Departamentu Komunikacji i PR oraz Rzecznikiem Prasowym Łukasiewicza. Tym samym odpowiada za działania informacyjne i wizerunkowe podejmowane przez Sieć.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aleksandra-rosiak-zarzadza-komunikacja-sieci-badawczej-lukasiewicz,390530,artykul.html

Aleksandra Rosiak, była dziennikarka i prezenterka telewizyjna, kieruje departamentem odpowiedzialnym m.in. za kształtowanie i realizację całościowej polityki informacyjnej w zakresie budowania pozytywnych relacji z mediami, liderami opinii, obecność w internecie i mediach społecznościowych oraz komunikację wewnętrzną Łukasiewicza. Sprawuje także nadzór nad działaniami promocyjnymi, budowaniem wizerunku i zarządza marką Sieci Badawczej Łukasiewicz.

- Dołączenie do zespołu Łukasiewicza to dla mnie nowe wyzwanie zawodowe i jednocześnie możliwość wykorzystania dotychczasowego doświadczenia dziennikarskiego do tworzenia wizerunku organizacji, która wpisuje się w to, co ja nazywam „spojrzeniem w przyszłość”. Łukasiewicz to nowoczesne oblicze nauki, która pracuje dla biznesu i która powinna przyciągać zainteresowanie przedsiębiorców chcących wdrażać innowacje i poprawiać konkurencyjność. Jestem przekonana, że Łukasiewicz ze swoją unikalną ofertą, powinien być w centrum uwagi biznesu i przyłożę wszelkich starań by tak się stało - mówi Aleksandra Rosiak, dyrektor Departamentu Komunikacji i PR.

Aleksandra Rosiak z wykształcenia jest specjalistką ds. stosunków międzynarodowych (Uniwersytet Wrocławski), ale już na pierwszym roku studiów rozpoczęła współpracę z Telewizją Wrocław i na kolejnych 14 lat zawodowo związała się z dziennikarstwem. Była autorką i prowadzącą programy w TVP1, TVP2, TVP Info, TVP Polonia. W Telewizji Polskiej uczestniczyła w powstawaniu różnych formatów i gatunków telewizyjnych (m.in. Kawa czy herbata? Pytanie na Śniadanie, Festiwal Opolski). Prywatnie interesuje się motoryzacją i sztuką, pasjonuje ją międzynarodowa polityka. Lubi jeździć na rowerze, na nartach i spacerować. Kocha Bałtyk i hamaki.

Źródło: Sieć Badawcza Łukasiewicz

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764