logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aleksandra Siwierska awansowała w agencji K2 Create

  PR 27.01.2023, przeczytano 579 razy
ilustracja

Aleksandra Siwierska awansowała w ramach struktury K2 Create na stanowisko Head of Client’s Operations, a do zakresu jej nowych obowiązków należy zarządzanie 10-osobowym zespołem dedykowanym do działań dla platformy Netflix w obszarze komunikacji marki w mediach społecznościowych (obsługa klienta, zarządzanie projektami, strategia, kreacja). Aleksandra Siwierska odpowiada za rozwój osobowy i kompetencyjny członków zespołu oraz realizuje działania, mające na celu wzmocnienie strategicznej komunikacji marki klienta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aleksandra-siwierska-awansowala-w-agencji-k2-create,398769,artykul.html

Head of Clients’ Operations to nowe stanowisko w strukturze K2 Create, które podlega bezpośrednio Michałowi Rutkowskiemu, dyrektorowi zarządzającemu K2 Create.

- Netflix to jedna z najszybciej rosnących, najbardziej innowacyjnych, najciekawszych, ale i najbardziej wymagających marek. Żyjemy w świecie permanentnej zmiany, co chwila pojawiają się nowe wyzwania, nowe kanały i nowe narzędzia komunikacji contentowej i socialowej. K2 Create pracuje dla Netflix od momentu wejścia marki na polski rynek w 2016 roku i czujemy się częścią kultury organizacyjnej Netflix. A ta wymaga ciągłego zwinnego dostosowywania planów do zakładanych celów, poszukiwania źródeł kreatywności, produktywności i innowacji. Ola jest chodzącą emanacją dewizy ‘wolność i odpowiedzialność’ i najlepszą osobą do prowadzenia całości działań operacyjnych social marketingu nie tylko na polskim rynku – mówi Michał Rutkowski, dyrektor zarządzający K2 Create.

W zespole awansowała również Anna Sierakowska-Nikiel, która od lutego 2023 roku obejmie stanowisko Creative Operations’ Manager. Jej zadaniem będzie zarządzanie operacyjne pracami zespołu kreatywnego i koordynacja produkcji kampanii w mediach społecznościowych, zgodnie z celami stawianymi przez klienta.

Źródło: K2 Create

www.k2.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mobile Vikings rośnie dzięki poleceniom, a nie reklamie
Wielcy Operatorzy inwestują budżety w reklamy z celebrytami.  Tymczasem Mobile Vikings - społecznościowy operator komórkowy - rośnie dzięki aktywności użytkowników. Jak to możliwe? Aż 8 na 10 Vikingów wskakuje na pokład z polecenia znajomego. Ich motywacją jest rekomendowanie tego, co dobre. Umożliwia to program poleceń. Działa od początku istnienia...
Heinz stworzył wyspę Fortnite
Heinz stworzył grę,  której celem jest rzucenie światła na pogarszający się stan zdrowia gleby na świecie.
Raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022”
Skuteczne budowanie przewag konkurencyjnych wiąże się z dziś wykorzystywaniem najnowocześniejszych dostępnych narzędzi. Jednymi z najpopularniejszych w ostatnim czasie stają się rozwiązania z dziedziny AI, które wspierają biznesy na przeróżnych frontach. Tematyce tej poświęcony jest raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022” przygotowany we...
Bartosz Walat prelegentem konferencji I love Marketing & Technology
Bartosz Walat, senior copywriter w VMLY&R Poland, poprowadzi prezentację w bloku I love seo & content. W prezentacji pod tytułem "Już wystarczy tego contentu, naprawdę" Bartosz poruszy temat nadprodukcji treści, czyli pułapki, w którą sami czasem wpadamy.
Ultraszybki internet 5G od Plusa
Plus w ramach nowej platformy komunikacyjnej opublikował nowy spot z udziałem Anny Smołowik, Filipa Orlińskiego i Wojciecha Mecwaldowskiego. Zgodnie z założeniami platformy, spot w lekkim i swobodnym stylu pokazuje praktyczne możliwości 5G – tym razem pokazujemy jak 5G sprawdza się w grach. „Dźwignie wszystko i nie laguje” – czyli wszystko, czego potrzebują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764