logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aleksandra Sobczak szefową Wyborcza.pl

  PR 24.05.2019, przeczytano 363 razy

Od 20 maja br. szefową Wyborcza.pl jest Aleksandra Sobczak. Do jej zadań należy m.in. koordynacja cyklu wydawniczego serwisu, kierowanie pracą wydawców i dziennikarzy dyżurnych, a także nadzór nad publikowaniem treści na stronie głównej Wyborcza.pl oraz na stronach artykułowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aleksandra-sobczak-szefowa-wyborcza.pl,382593,artykul.html

W nowej roli Aleksandra Sobczak będzie odpowiedzialna za wygląd i ekspozycję treści na Wyborcza.pl, a także za pracę całego zespołu serwisu. Na co dzień koordynować będzie również działania wydawców obszarów tematycznych prezentowanych na stronie głównej Wyborcza.pl.

Aleksandra Sobczak jest związana z "Gazetą Wyborczą" od 15 lat. Przez ostatnie 3 lata była redaktorką naczelną "Gazety Stołecznej" i serwisu Warszawa.Wyborcza.pl, kierowała też dużymi projektami dziennika, jak np. serwis Wyborcza.pl/wybory. Poprzednio pełniła funkcję kierowniczki działu Gospodarka "Gazety Wyborczej" i była wicenaczelną 'Wysokich Obcasów".

Do maja br. szefem Wyborcza.pl był Zbigniew Pendel, który zakończył współpracę z "Gazetą Wyborczą".

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764