logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aleksandra Wojnicka Digital Directorem w Great Minds

  PR 28.03.2023, przeczytano 544 razy

Z początkiem marca 2023 r., Aleksandra Wojnicka awansowała na stanowisko Digital Director w ramach Grupy Garden of Words, Agencji oferującej usługi z zakresu 360°.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aleksandra-wojnicka-digital-directorem-w-great-minds,399432,artykul.html

Ola Wojnicka dołączyła do zespołu Great Minds, będącego częścią Grupy Garden of Words w listopadzie 2021 roku jako Digital Project Supervisor. Do jej obowiązków należało wzmacnianie kompetencji digitalowych Agencji oraz pozyskiwanie nowych klientów. Od marca br., zmieniła rolę i jako Digital Director będzie zarządzać pionem digitalowym, w tym rozwojem usług z zakresu social media, działań influencer marketingowych oraz przygotowaniem spotów digital. Oprócz tego, Aleksandra odpowiedzialna jest za obsługę kluczowych klientów Grupy w zakresie marketingu cyfrowego, m.in. Arla Foods, Media Markt czy innych klientów Agencji jak Allegro, Pluszzz.

Przed dołączeniem do Grupy Garden of Words, Wojnicka związana była m.in. z agencją Stor_9, gdzie jako Head of Client Service opiekowała się marką Foods by Ann - Anny Lewandowskiej i Nespresso a także BBDO w którym na stanowisku Business Director obsługiwała kluczowego klient agencji – sieć restauracji McDonalds. Do grona klientów Aleksandra może zaliczyć takie marki jak: Samsung, Unilever, Tarczyński, Bacoma, Toyota, McDonalds, czy Huwawei.

Źródło: Garden of Words

www.gardenofwords.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764