logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aleksandra Ziemba Młodszym Producentem w Sputnik Studio

  PR 03.07.2017, przeczytano 1225 razy

Aleksandra Ziemba od 2 lat pracuje w domu produkcyjnym Sputnik Studio, założonym przez Magdalenę Czmudę, która zadebiutowała w 2005 roku w angielskim oddziale Ogilvy Action.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aleksandra-ziemba-mlodszym-producentem-w-sputnik-studio,32998,artykul.html

Aleksandra Ziemba w Sputnik Studio dotychczas pełniła funkcję Głównego Kierownika Produkcji. Była odpowiedzialna za prowadzenie projektów i koordynowanie pracy ekip zdjęciowych.

Na stanowisko Młodszego Producenta awansuje z końcem czerwca 2017. Do jej obowiązków w nowej roli będzie należało nadzorowanie pracy Kierowników Produkcji, rozwijanie relacji z kluczowymi klientami, jak również pozyskiwanie nowych.

- Polski rynek produkcji realizowanych na potrzeby telewizji i Internetu rośnie dynamicznie. My rozwijamy się wraz z nim, budując i inwestując w zespół ludzi, którzy potrafią sprostać ambitnym wyzwaniom, pracować pod presją czasu i nawiązywać długofalowe relacje z partnerami i klientami - komentuje Magdalena Czmuda z domu produkcyjnego Sputnik Studio.

Aleksandra Ziemba bierze udział w większości najważniejszych projektów realizowanych przez Sputnik Studio. W ciągu 2 lat pracy w Sputnik Studio pod kierownictwem Magdaleny Czmudy uczestniczyła w realizacji produkcji m.in. dla: H&M, Mastercard, Hasco-Lek, Agora, Gazeta.pl, Orange, T-Mobile, Cheetos, PepsiCo, Lays, Danio, Danone Activia, PZU, Dr Irena Eris, Oriflame, Lirene, Douglas, Maspex.

Źródło: Sputnik Studio

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764