logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aleph Group startuje w Polsce z programem Digital Ad Expert

  PR 22.03.2023, przeczytano 377 razy

Aleph Group, do której należy Httpool, startuje z programem Digital Ad Expert również w Polsce. Jest to globalny bezpłatny program szkoleniowy i certyfikacyjny online wprowadzający w świat reklamy w mediach cyfrowych oraz skierowany do osób bez wcześniejszego doświadczenia w marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aleph-group-startuje-w-polsce-z-programem-digital-ad-expert,399379,artykul.html

W naszym regionie program objął już kraje nadbałtyckie, teraz rusza w Polsce. Oprócz konkretnych branżowych treści, szkolenie obejmuje metodykę kooperatywnego uczenia się, skoncentrowaną na pracy zespołowej. Dotychczas w programie wzięło udział już ponad 7 tys. studentów, ze 100 krajów całego świata. Celem Aleph Group jest certyfikowanie 50 tys. osób na całym świecie.

Pierwszym krokiem do uruchomienia programu Digital Ad Expert w Polsce i zdobycia Digital Ad Certificate jest webinar Gastona Taratuty, założyciela i CEO Aleph Group. Ten bezpłatny 90-minutowy MasterClass odbędzie się na żywo i online 23 marca o godzinie 19:00 polskiego czasu.

Wszyscy zainteresowani mogą zarejestrować się TUTAJ. Prelekcja zatytułowana „Jak być przedsiębiorcą w cyfrowym świecie” obejmie doświadczenia Gastona Taratuty, które zaczęły się od jego własnej inwestycji, a zakończyły na firmie obecnej dziś na 115 rynkach.

Gaston Taratuta podzieli się opowieścią: „Jak ugotować zupę z kamieni” i opowie o swoim doświadczeniu jako przedsiębiorcy na rynku digital. Planowana jest również sesja pytań i odpowiedzi.

Gaston Taratuta został uhonorowany tytułem „EY World Entrepreneur of the Year 2022”, w globalnym konkursie dla przedsiębiorców, w którym biorą udział biznesmeni z ponad 60 krajów.

Całe szkolenie w ramach programu Digital Ad Certificate jest bezpłatne i trwa trzy miesiące.

- Uruchamiamy program kraj po kraju i region po regionie, tak byśmy mogli dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych studentów i przyszłych reklamodawców. Naszym celem jest dalsze zapewnianie bezpłatnej edukacji i certyfikacji w zakresie mediów cyfrowych w przyszłości, aby mieć pewność, że poziom talentów w Polsce jest przygotowany do szybkiego rozwoju rynku digital - Tomasz Kucharczyk, Senior Regional Marketing Manager w Httpool, odpowiedzialny za Polskę i kraje bałtyckie oraz skandynawskie.

Źródło: Httpool Polska

www.httpool.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Interprint na Łódź Design Festival
Wejście na rynek pracy generacji Z, coraz bardziej zaawansowana sztuczna inteligencja, wyzwania, które stawiają przed nami alarmujące raporty ekologów… Wszystko to sprawia, że coraz częściej myślami wybiegamy w przyszłość… To właśnie ona i jej postrzeganie były tematem przewodnim minionej edycji Łódź Design Festival. Czy zamiast przepowiadać...
Dr. Oetker wdrożył rozwiązanie Salesforce Marketing Cloud
Salesforce poinformował, że Dr. Oetker, jedna z największych w Europie rodzinnych firm produkujących żywność, wdrożyła rozwiązanie Marketing Cloud do kreowania strategii marketingowej grupy. Badania pokazują, że spersonalizowane doświadczenia klientów są niezbędne do budowania konkurencyjności w zmieniającej się gospodarce. Aż 65% z nich twierdzi, że pozostaną...
Wielki Finał Olimpiady Zwolnieni z Teorii ponownie z Idea Creative Group
Uczestnicy i uczestniczki wydarzenia wiedzą, jak ważną wartość w obecnych czasach stanowi wrażliwość na problemy innych. Ich doświadczenie – zdobyte dzięki realizacji własnych projektów społecznych (co roku nagradzanych właśnie podczas Wielkiego Finału) – w przyszłości wpłynie na kształtowanie przez nich świadomych inicjatyw biznesowych sprzyjających...
Zakończył się Łódź Design Festival 2023
Wystawy, warsztaty, spotkania z projektantami i architektami oraz rozmowy na najbardziej aktualne i palące tematy – taki był tegoroczny Łódź Design Festival. 17. edycja wydarzenia jak zwykle przyciągnęła topowych reprezentantów polskiej branży kreatywnej oraz fanów dobrego designu.
Rewolucja w handlu: fenomen quick commerce i dark store
Wraz z rozwojem technologii i postępującą cyfryzacją społeczeństwa, handel elektroniczny stał się nieodłączną częścią naszego życia. Klienci poszukują wygody, szybkości i łatwości w zakupach on-line, co prowadzi do powstawania nowych modeli biznesowych takich jak quick commerce oraz dark store. Oba zjawiska odzwierciedlają ewolucję e-commerce i zmieniające się trendy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764