logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aleph Group startuje w Polsce z programem Digital Ad Expert

  PR 22.03.2023, przeczytano 609 razy

Aleph Group, do której należy Httpool, startuje z programem Digital Ad Expert również w Polsce. Jest to globalny bezpłatny program szkoleniowy i certyfikacyjny online wprowadzający w świat reklamy w mediach cyfrowych oraz skierowany do osób bez wcześniejszego doświadczenia w marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aleph-group-startuje-w-polsce-z-programem-digital-ad-expert,399379,artykul.html

W naszym regionie program objął już kraje nadbałtyckie, teraz rusza w Polsce. Oprócz konkretnych branżowych treści, szkolenie obejmuje metodykę kooperatywnego uczenia się, skoncentrowaną na pracy zespołowej. Dotychczas w programie wzięło udział już ponad 7 tys. studentów, ze 100 krajów całego świata. Celem Aleph Group jest certyfikowanie 50 tys. osób na całym świecie.

Pierwszym krokiem do uruchomienia programu Digital Ad Expert w Polsce i zdobycia Digital Ad Certificate jest webinar Gastona Taratuty, założyciela i CEO Aleph Group. Ten bezpłatny 90-minutowy MasterClass odbędzie się na żywo i online 23 marca o godzinie 19:00 polskiego czasu.

Wszyscy zainteresowani mogą zarejestrować się TUTAJ. Prelekcja zatytułowana „Jak być przedsiębiorcą w cyfrowym świecie” obejmie doświadczenia Gastona Taratuty, które zaczęły się od jego własnej inwestycji, a zakończyły na firmie obecnej dziś na 115 rynkach.

Gaston Taratuta podzieli się opowieścią: „Jak ugotować zupę z kamieni” i opowie o swoim doświadczeniu jako przedsiębiorcy na rynku digital. Planowana jest również sesja pytań i odpowiedzi.

Gaston Taratuta został uhonorowany tytułem „EY World Entrepreneur of the Year 2022”, w globalnym konkursie dla przedsiębiorców, w którym biorą udział biznesmeni z ponad 60 krajów.

Całe szkolenie w ramach programu Digital Ad Certificate jest bezpłatne i trwa trzy miesiące.

- Uruchamiamy program kraj po kraju i region po regionie, tak byśmy mogli dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych studentów i przyszłych reklamodawców. Naszym celem jest dalsze zapewnianie bezpłatnej edukacji i certyfikacji w zakresie mediów cyfrowych w przyszłości, aby mieć pewność, że poziom talentów w Polsce jest przygotowany do szybkiego rozwoju rynku digital - Tomasz Kucharczyk, Senior Regional Marketing Manager w Httpool, odpowiedzialny za Polskę i kraje bałtyckie oraz skandynawskie.

Źródło: Httpool Polska

www.httpool.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764