logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aleph i Reddit będą obsługiwać reklamodawców w Europie i Azji Środkowej

  PR 03.08.2022, przeczytano 349 razy

Aleph Group, Inc, globalny dostawca reklamy digital w krajach rozwijających się (“emerging countries”), ogłosił właśnie globalne partnerstwo sprzedażowe z platformą Reddit. Celem partnerstwa jest zapewnienie jak najefektywniejszych rozwiązań partnerom reklamowym w Europie i Azji Środkowej, w obliczu szybkiego rozwoju Reddit na całym świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aleph-i-reddit-beda-obslugiwac-reklamodawcow-w-europie-i-azji-srodkowej,396797,artykul.html

Partnerstwo Aleph i Reddit zapewni reklamodawcom dowolnej wielkości i ze wszystkich branż dostęp do globalnych możliwości reklamowych Reddit, umożliwiając marketerom  dotarcie z komunikacją do użytkowników tej platformy, zarówno na lokalnych rynkach, jak i szerzej. Współpraca dotyczyć będzie  wybranych rynków w Europie i Azji Środkowej, w tym Polski.

Pełna lista rynków europejskich, których dotyczyć będzie partnerstwo, obejmuje kraje takie jak: Bułgaria, Czechy, Chorwacja, Cypr, Estonia, Litwa, Łotwa, Mołdawia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Węgry oraz Polska; w Azji Środkowej będą to:  Armenia, Azerbejdżan, Gruzja, Kazachstan, Tadżykistan, Turkmenistan i Uzbekistan. W Polsce za współpracę Reddit z reklamodawcami odpowiadać będzie na wyłączność Httpool, spółka należąca do holdingu Aleph.

Reddit jest “domem” dla ponad 100 000 pełnych pasji grup społecznościowych, unikatowych w skali całego Internetu; jego siłę budują miliony ludzi aktywnie poszukujących informacji poprzez najbardziej otwarte i zaufane rozmowy w Internecie. Te dynamiczne społeczności poświęcają się szerokiej gamie pasji i zainteresowań - od gier po modę, rozrywkę po finanse - i stanowią niezrównaną okazję dla reklamodawców chcących nawiązać kontakt z takimi odbiorcami, którzy jednocześnie mają wpływ na zachowania, napędzają decyzje i kształtują kulturę.

- Nasze partnerstwo z Aleph otworzy drzwi Reddit dla reklamodawców w nowych i strategicznych regionach, pomagając efektywnie łączyć tych partnerów z ich docelowymi odbiorcami, jednocześnie realizując naszą misję zapewnienia użytkownikom na całym świecie możliwości przynależenia do społeczności i wzmacniania poczucia wspólnoty – powiedział Harold Klaje,  EVP / President of Advertising and Sales Reddit. - Cieszymy się, że możemy współpracować z Aleph i wykorzystać  imponującą międzynarodową sieć tego holdingu, aby dotrzeć do jeszcze większej liczby reklamodawców na całym świecie i zapewnić im długoterminowy sukces na naszej platformie.

- Misja Aleph polegająca na przyspieszaniu wzrostu rynków i wspieraniu społeczności, które miały wcześniej mniej lub bardziej ograniczony dostęp do globalnego ekosystemu digital, dobrze współgra z faktem, że użytkownicy Reddit odwiedzają tę platformę, aby wymieniać się pomysłami, zdobywać nowe insighty i poszerzać swoją wiedzę na ulubione tematy. Dzięki temu nowemu partnerstwu Reddit wspiera nas w misji wyrównania szans w ramach branży reklamy digital i tworzenia możliwości rozwoju wszystkim ludziom i firmom, na całym świecie – dodaje Gaston Taratuta, CEO Aleph.

- Cieszymy się, że Reddit dołącza do grona naszych partnerów, bo ta współpraca zapewni marketerom w Polsce dodatkowe możliwości docierania do nowych i bardzo wartościowych odbiorców. Reddit oferuje wyjątkową społeczność aktywnie zaangażowanych użytkowników, którzy dzielą się swoimi pasjami związanymi z modą, finansami i grami, jednocześnie demonstrując swoje zaufanie do platformy, dostarczającej rekomendacje produktów i marek - komentuje Justyna Duszyńska, CEO/Managing Director Httpool Polska.

Źródło: Httpool Polska

www.httpool.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plany na Przyszłość | LAB - podsumowanie warszawskiego Święta Architektury
7 sierpnia zakończyło się warszawskie Święto Architektury, finisaż wystawy Plany na Przyszłość | LAB., organizowane po raz pierwszy przez Oddział Warszawski Stowarzyszenia Architektów Polskich.
Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, Kamil Gach w kampanii Maczifit
Maczfit wystartował z nową kampanią. W jej ramach ambasadorzy marki opowiadają o tym, dlaczego mimo tak dużej konkurencji na rynku diet pudełkowych bez wahania wybierają Maczfit. Wśród bohaterów spotów Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, a także Kamil Gach duet Rowerowe Świry.
Personal PR prowadzi casting na tiktokerów Miasta Gdańska
Miasto Gdańsk ogłosiło casting na tiktokerów. Celem jest wyłonienie ambasadorów profilu miasta na TikToku. Za przeprowadzenie castingu odpowiada agencja Personal PR.
Od kopalni do huty – KGHM w technologii Stereovision 3D
Wystawa prezentująca oddziały KGHM w technologii 3D jest już do zobaczenia w Muzeum Sztuki Złotniczej w Kazimierzu Dolnym. Miedziowa spółka została mecenasem jedynej w Polsce placówki prezentującej unikatowe dzieła z cennych kruszców, w tym srebra i złota. KGHM jest liderem w produkcji srebra na świecie.
Nie z tego świata – Żabson i Samsung ponownie łączą siły
Żabson i Samsung ponownie łączą siły. W ramach współpracy z okazji premiery najnowszego, Galaxy Z Flip4, artysta stworzył nowy utwór, teledysk oraz zaprojektował specjalne akcesoria dedykowane urządzeniom Galaxy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764