logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aleph i Reddit będą obsługiwać reklamodawców w Europie i Azji Środkowej

  PR 03.08.2022, przeczytano 1018 razy

Aleph Group, Inc, globalny dostawca reklamy digital w krajach rozwijających się (“emerging countries”), ogłosił właśnie globalne partnerstwo sprzedażowe z platformą Reddit. Celem partnerstwa jest zapewnienie jak najefektywniejszych rozwiązań partnerom reklamowym w Europie i Azji Środkowej, w obliczu szybkiego rozwoju Reddit na całym świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aleph-i-reddit-beda-obslugiwac-reklamodawcow-w-europie-i-azji-srodkowej,396797,artykul.html

Partnerstwo Aleph i Reddit zapewni reklamodawcom dowolnej wielkości i ze wszystkich branż dostęp do globalnych możliwości reklamowych Reddit, umożliwiając marketerom  dotarcie z komunikacją do użytkowników tej platformy, zarówno na lokalnych rynkach, jak i szerzej. Współpraca dotyczyć będzie  wybranych rynków w Europie i Azji Środkowej, w tym Polski.

Pełna lista rynków europejskich, których dotyczyć będzie partnerstwo, obejmuje kraje takie jak: Bułgaria, Czechy, Chorwacja, Cypr, Estonia, Litwa, Łotwa, Mołdawia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Węgry oraz Polska; w Azji Środkowej będą to:  Armenia, Azerbejdżan, Gruzja, Kazachstan, Tadżykistan, Turkmenistan i Uzbekistan. W Polsce za współpracę Reddit z reklamodawcami odpowiadać będzie na wyłączność Httpool, spółka należąca do holdingu Aleph.

Reddit jest “domem” dla ponad 100 000 pełnych pasji grup społecznościowych, unikatowych w skali całego Internetu; jego siłę budują miliony ludzi aktywnie poszukujących informacji poprzez najbardziej otwarte i zaufane rozmowy w Internecie. Te dynamiczne społeczności poświęcają się szerokiej gamie pasji i zainteresowań - od gier po modę, rozrywkę po finanse - i stanowią niezrównaną okazję dla reklamodawców chcących nawiązać kontakt z takimi odbiorcami, którzy jednocześnie mają wpływ na zachowania, napędzają decyzje i kształtują kulturę.

- Nasze partnerstwo z Aleph otworzy drzwi Reddit dla reklamodawców w nowych i strategicznych regionach, pomagając efektywnie łączyć tych partnerów z ich docelowymi odbiorcami, jednocześnie realizując naszą misję zapewnienia użytkownikom na całym świecie możliwości przynależenia do społeczności i wzmacniania poczucia wspólnoty – powiedział Harold Klaje,  EVP / President of Advertising and Sales Reddit. - Cieszymy się, że możemy współpracować z Aleph i wykorzystać  imponującą międzynarodową sieć tego holdingu, aby dotrzeć do jeszcze większej liczby reklamodawców na całym świecie i zapewnić im długoterminowy sukces na naszej platformie.

- Misja Aleph polegająca na przyspieszaniu wzrostu rynków i wspieraniu społeczności, które miały wcześniej mniej lub bardziej ograniczony dostęp do globalnego ekosystemu digital, dobrze współgra z faktem, że użytkownicy Reddit odwiedzają tę platformę, aby wymieniać się pomysłami, zdobywać nowe insighty i poszerzać swoją wiedzę na ulubione tematy. Dzięki temu nowemu partnerstwu Reddit wspiera nas w misji wyrównania szans w ramach branży reklamy digital i tworzenia możliwości rozwoju wszystkim ludziom i firmom, na całym świecie – dodaje Gaston Taratuta, CEO Aleph.

- Cieszymy się, że Reddit dołącza do grona naszych partnerów, bo ta współpraca zapewni marketerom w Polsce dodatkowe możliwości docierania do nowych i bardzo wartościowych odbiorców. Reddit oferuje wyjątkową społeczność aktywnie zaangażowanych użytkowników, którzy dzielą się swoimi pasjami związanymi z modą, finansami i grami, jednocześnie demonstrując swoje zaufanie do platformy, dostarczającej rekomendacje produktów i marek - komentuje Justyna Duszyńska, CEO/Managing Director Httpool Polska.

Źródło: Httpool Polska

www.httpool.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764