logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aleph wyłącznym partnerem Pinterest w Polsce

  PR 07.08.2024, przeczytano 361 razy
ilustracja
Justyna Duszyńska

Pinterest rozszerza współpracę z Aleph na rynku polskim oraz kilku wybranych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Aleph będzie od teraz wyłącznym partnerem tej platformy i całościowo przejmuje obsługę reklamodawców w Polsce i regionie CEE. Jednocześnie Aleph staje się też partnerem reklamowym Pinterest na kilkunastu nowych rynkach świata, w regionach: LATAM, Azji, Środkowego Wschodu oraz Afryki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aleph-wylacznym-partnerem-pinterest-w-polsce,405253,artykul.html

Aleph rozszerza zakres współpracy z platformą Pinterest w Polsce oraz na kilku innych rynkach w Europie Środkowo-Wschodniej: na Cyprze, w Czechach, na Węgrzech, w Grecji, na Malcie, w Rumunii i na Słowacji.

- Cieszymy się, że możemy poszerzyć i wzmocnić naszą współpracę z Pinterestem, aby silniej wesprzeć polskich reklamodawców w nawiązywaniu kontaktu z klientami, którzy szukają inspiracji i robią zakupy na platformie. Stajemy się wyłącznym partnerem Pinteresta w Polsce i to otwiera przed marketerami na naszym rynku nowe możliwości w docieraniu poprzez tę platformę do potencjalnych klientów. Od tej pory polski oddział Aleph będzie zapewniał im pełne lokalne wsparcie jeśli chodzi o stronę techniczną i merytoryczną działań reklamowych, w tym m.in. doradztwo w planowanych działaniach komunikacyjnych czy optymalizowanie kampanii w trakcie ich trwania - komentuje Justyna Duszyńska, Dyrektor Zarządzająca Aleph w Polsce.

Jednocześnie Aleph startuje z obsługą reklamową platformy Pinterest na 11 nowych rynkach, w regionach LATAM, Azji, Bliskiego Wschodu oraz Afryki, w krajach takich jak: Kostaryka, Dominikana, Ekwador, Gwatemala, Indie, Izrael, Maroko, Nigeria, Peru, RPA oraz Turcja.

- Jesteśmy podekscytowani możliwością rozszerzenia działalności reklamowej Pinterest na 11 nowych rynków dzięki naszej współpracy z Aleph. Po raz pierwszy marki na tych rynkach będą mogły dotrzeć do milionów użytkowników Pinterest, którzy przychodzą na platformę pełni chęci odkrywania nowych idei i z komercyjnym zamiarem wprowadzenia ich w życie dodaje Matt Hogle, Vice President of Global SMB Sales w Pinterest.

Jako wiodąca platforma wyszukiwania wizualnego, mająca na całym świecie ponad pół miliarda aktywnych użytkowników miesięcznie (źródło: dane wewnętrzne Pinterest, analiza globalna, II kwartał 2024 r.), Pinterest jest obecnie jednym z najlepszych miejsc dla marek próbujących dotrzeć do klientów planujących zakupy.

Aleph po raz pierwszy nawiązał współpracę z Pinterestem w 2023 r., aby pomóc markom w wybranych krajach w uruchamianiu transgranicznych kampanii reklamowych na platformie..

Źródło: Aleph

www.alephholding.com

Dodatkowe informacje:

O Pinterest
Pinterest to platforma wizualnego wyszukiwania i odkrywania, na której ludzie znajdują inspiracje, przeglądają pomysły i kupują produkty – a wszystko to w pozytywnym miejscu online. Pinterest z siedzibą w San Francisco powstał w 2010 roku i ma ponad pół miliarda aktywnych użytkowników miesięcznie na całym świecie.

O Aleph
Aleph to globalna firma zajmująca się reklamą cyfrową, działająca w ponad 140 krajach, łącząca ponad 26 000 reklamodawców z ponad 3 miliardami konsumentów. Dzięki partnerstwu sprzedażowemu z ponad 60 wiodącymi platformami mediów cyfrowych, Aleph wzmacnia pozycję firm i społeczności, budując i dostarczając własne technologie wraz ze zlokalizowanymi rozwiązaniami, jak również oferując lokalne zespoły ekspertów branżowych i platformowych

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SALESmanago prezentuje case study dotyczące współpracy z Orbico Group, firmy która jest dystrybutorem Converse w Polsce oraz obsługuje sklep internetowy Merrell.pl.
Konferencja I ​​love Marketing & Technology już w przyszłym tygodniu
XVIII edycja największej konferencji marketingowej w Polsce zbliża się wielkimi krokami. Już 22-24 października setki uczestników dowiedzą się, jakie marketingowe trendy warto wykorzystać w planowanych działaniach, a o których lepiej już zapomnieć. 
Kojak i Hudson i Rex bohaterami kampanii Stopklatki
Należący do Grupy Kino Polska kanał rozrywkowy Stopklatka, rozpoczyna wizerunkowo-produktową kampanię reklamową. Działania skupione są wokół promocji popołudniowego pasma kryminalnego, w którym głównymi bohaterami są flagowe seriale stacji - „Kojak” oraz „Hudson i Rex”. 
Jubileuszowa loteria konsumencka Vileda
Marka Vileda, świętując swoje 75-lecie, zaprasza do udziału w loterii „Na Twoje czyste kąty”. Za kreację kampanii odpowiada agencja Hand Made. Loteria potrwa do 30 listopada.
Pewność motywem kampanii Volkswagen Certyfikowane używane
Volkswagen Group Polska wystartował z kampanią digitalową, której celem jest wsparcie (wizerunkowe, świadomościowe i sprzedażowe) programu Volkswagen Certyfikowane używane. Zakup i planowanie mediów został zrealizowany przez zespół Digital Media z Grupy Volkswagen. Agencja Altavia Kamikaze + K2 jest natomiast odpowiedzialna za...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764