logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Alert Media Communications z nowym Partnerem

  PR 02.10.2018, przeczytano 690 razy

Od października zmieniła się struktura właścicielska w Alert Media Communications - do grona udziałowców Agencji dołączył Krzysztof Tomczyński, który dotychczas zajmował stanowisko Account Directora. W ramach struktury firmy Krzysztof objął stanowisko Partnera odpowiedzialnego w agencji za Client Service oraz projekty kryzysowe, szkoleniowe i międzynarodowe. W Alert Media awansowała również Marlena Garucka – Kubajek, która objęła stanowisko Account Managera, a do zespołu dołączyły Monika Toczek i Katarzyna Toczyska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/alert-media-communications-z-nowym-partnerem,379587,artykul.html

- Zmiany w strukturze Alert Media odzwierciedlają zmiany w profilu naszej działalności, w której coraz więcej aktywności to zaawansowane projekty kryzysowe i szkoleniowe. Choć komunikacja kryzysowa od początku istnienia Agencji była naszą podstawową kompetencją, to w ostatnich latach obserwujemy znaczący wzrost zainteresowania Klientów projektami właśnie z tego obszaru. Szczególnie cieszy mnie zwiększająca się liczba projektów międzynarodowych, w których wypracowana w Alert Media metodologia transferowana jest na inne rynki. Tylko w 2018 roku koordynowaliśmy i prowadziliśmy projekty wdrażające procedury komunikacji kryzysowej między innymi w Czechach, na Słowacji, na Węgrzech, w Rumunii, krajach bałtyckich oraz Kazachstanie. Projekty te właśnie nadzoruje Krzysztof – mówi Adam Łaszyn, Prezes Zarządu i założyciel Alert Media Communications.

Krzysztof Tomczyński z Alert Media związany jest od początku 2013 roku realizując i  nadzorując prace dla kluczowych Klientów firmy m.in. z branż: retail, motoryzacyjnej, FMCG i medycznej. Krzysztof prowadzi również kluczowe polskie i międzynarodowe projekty kryzysowe i szkoleniowe. Wcześniej pracował m.in. w Ministerstwie Skarbu Państwa, gdzie realizował działanie komunikacyjne towarzyszące dużym debiutom giełdowym, a także prowadził kampanie informacyjne i edukacyjne. Jest absolwentem Kolegium Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych i Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.

Na stanowisko Account Managera awansowała Marlena Garucka-Kubajek, z Alert Media związana od października 2014 roku. Marlena specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej. Prowadzi projekty dla firm z branż: motoryzacyjnej, ubezpieczeniowej i retail. Wspierała też zespół Agencji w zadaniach realizowanych dla klientów z sektora FMCG oraz instytucji publicznych. Doświadczenie zawodowe zdobywała między innymi realizując projekty otwarć nowych sklepów dla Tesco Polska.

Do zespołu dołączyły również Katarzyna Toczyska, absolwentka Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie na wydziale Żywności i Żywienia Człowieka, której pasją jest szerzenie wiedzy nt. prawidłowych nawyków żywieniowych oraz Monika Toczek, która została w firmie po programie stażowym. Monika jest absolwentką Wydziału Humanistycznego Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, gdzie studiowała Socjologię. Podczas studiów aktywnie działała przy wielu projektach studenckich, w których zajmowała się głównie aspektami związanymi
z marketingiem oraz PR.

Źródło: Alert Media Communications

www.alertmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764