logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Alerty na SMS - monitoring Newspoint wzbogacony o nową funkcjonalność

  PR 05.01.2022, przeczytano 619 razy

Kompleksowy monitoring mediów Newspoint wdrożył funkcjonalność wysyłania alertów na SMS. Użytkownicy monitoringu mogą już otrzymywać powiadomienia, o pojawieniu się najważniejszych dla nich publikacji w mediach, SMS-em na swojego smartfona.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/alerty-na-sms---monitoring-newspoint-wzbogacony-o-nowa-funkcjonalnosc,394311,artykul.html

Jednym z głównych priorytetów Newspoint jest zadowolenie użytkowników panelu do monitoringu mediów, dlatego uważnie słuchając ich uwag stara się spełniać ich oczekiwania. Wychodząc naprzeciw zainteresowaniom, obok tradycyjnych alertów mailowych, Newspoint wprowadził możliwość powiadomień o pojawiających się nowych publikacjach w mediach za pomocą wiadomości SMS wysyłanej wprost na smartfon.

Alerty SMS mogą przychodzić z wybraną częstotliwością - np. ciągle (czyli tuż po odnotowaniu publikacji przez system) lub w wybranych, najdogodniejszych dla użytkownika godzinach.

Usługa może być przydatna szczególnie wtedy, gdy powiążemy ją z projektem, na którym ustawione są tematy i konteksty drażliwe lub potencjalnie kryzysogenne dla firmy. Wtedy, kiedy liczy się szybkość działania lub opublikowana informacja nie może być absolutnie pominięta. Opcja SMS jest też doskonałym rozwiązaniem dla klientów, którzy nie mają (lub nie korzystają z niej regularnie) aplikacji e-mail na swoim smartfonie, a chcą być na bieżąco z monitorowanymi publikacjami.

Funkcja Alerty na SMS jest dostępna dla klientów posiadających pakiety Gold, po wcześniejszym ustaleniu potrzeb z opiekunem klienta.

Źródło: Newspoint

www.newspoint.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764