logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Alerty RCB na ekranach reklamowych w całej Polsce

  PR 03.01.2022, przeczytano 750 razy
ilustracja

Nie tylko w telefonach komórkach, ale również w przestrzeni miejskiej. Od nowego roku alerty RCB są wyświetlane na ekranach reklamowych w całej Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/alerty-rcb-na-ekranach-reklamowych-w-calej-polsce,394305,artykul.html

Dzięki współpracy Rządowego Centrum Bezpieczeństwa i firmy Screen Network, osoby znajdujące się na zagrożonym terenie, zobaczą ostrzeżenie nie tylko w swoich telefonach, ale także na ekranach w przestrzeni miejskiej – w drodze do pracy, szkoły, w czasie podróży, czy podczas zakupów.

– Aby poszerzyć zasięg komunikatów i jeszcze skuteczniej ostrzegać przed zagrożeniami, udostępniamy naszą sieć ekranów Digital OOH – wyjaśnia Damian Rezner, dyrektor operacyjny Screen Network. – W ramach akcji udostępniamy ekrany przy najbardziej uczęszczanych drogach, centrach handlowych czy dworcach kolejowych.

Alerty RCB ostrzegają między innymi przed zagrożeniami pogodowymi. Są wysyłane w nadzwyczajnych sytuacjach, gdy bezpośrednio zagrożone jest życie. Ostrzeżenia są wysyłane do osób znajdujących się na zagrożonych terenach. W analogiczny sposób działają alerty emitowane w sieci ponad 20 tysięcy ekranów Screen Network. Dzięki geolokalizacji komunikaty są wyświetlane jedynie na ekranach znajdujących się na terenach objętym ostrzeżeniem.

– Zarządzamy siecią ponad 20 tys. ekranów, które są stale połączone z zasobami sieci. Możemy aktualizować wyświetlane komunikaty w czasie rzeczywistym i natychmiast wyświetlić dany alert na wybranych ekranach. Cieszymy się, że dzięki naszej współpracy możemy poszerzyć zasięg alertów i pomóc skuteczniej docierać do mieszkańców zagrożonych terenów. Stale podejmujemy kroki, aby cyfrowe ekrany reklamowe stanowiły część miejskiej tkanki, służyły jego mieszkańcom – wyjaśnia Damian Rezner.

Screen Network ma duże doświadczenie w kampaniach społecznych i edukacyjnych. Regularnie angażuje się w inicjatywy na rzecz dobra publicznego. Stałe połączenie ekranów reklamowych z Internetem daje unikatową możliwość natychmiastowej emisji istotnych komunikatów. Ekrany Screen Network to sieć ponad 20 tysięcy nośników, które docierają do ponad 6 milionów Polaków dziennie.

Źródło: Screen Network S.A

www.screennetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764