logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Alerty RCB na ekranach reklamowych w całej Polsce

  PR 03.01.2022, przeczytano 819 razy
ilustracja

Nie tylko w telefonach komórkach, ale również w przestrzeni miejskiej. Od nowego roku alerty RCB są wyświetlane na ekranach reklamowych w całej Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/alerty-rcb-na-ekranach-reklamowych-w-calej-polsce,394305,artykul.html

Dzięki współpracy Rządowego Centrum Bezpieczeństwa i firmy Screen Network, osoby znajdujące się na zagrożonym terenie, zobaczą ostrzeżenie nie tylko w swoich telefonach, ale także na ekranach w przestrzeni miejskiej – w drodze do pracy, szkoły, w czasie podróży, czy podczas zakupów.

– Aby poszerzyć zasięg komunikatów i jeszcze skuteczniej ostrzegać przed zagrożeniami, udostępniamy naszą sieć ekranów Digital OOH – wyjaśnia Damian Rezner, dyrektor operacyjny Screen Network. – W ramach akcji udostępniamy ekrany przy najbardziej uczęszczanych drogach, centrach handlowych czy dworcach kolejowych.

Alerty RCB ostrzegają między innymi przed zagrożeniami pogodowymi. Są wysyłane w nadzwyczajnych sytuacjach, gdy bezpośrednio zagrożone jest życie. Ostrzeżenia są wysyłane do osób znajdujących się na zagrożonych terenach. W analogiczny sposób działają alerty emitowane w sieci ponad 20 tysięcy ekranów Screen Network. Dzięki geolokalizacji komunikaty są wyświetlane jedynie na ekranach znajdujących się na terenach objętym ostrzeżeniem.

– Zarządzamy siecią ponad 20 tys. ekranów, które są stale połączone z zasobami sieci. Możemy aktualizować wyświetlane komunikaty w czasie rzeczywistym i natychmiast wyświetlić dany alert na wybranych ekranach. Cieszymy się, że dzięki naszej współpracy możemy poszerzyć zasięg alertów i pomóc skuteczniej docierać do mieszkańców zagrożonych terenów. Stale podejmujemy kroki, aby cyfrowe ekrany reklamowe stanowiły część miejskiej tkanki, służyły jego mieszkańcom – wyjaśnia Damian Rezner.

Screen Network ma duże doświadczenie w kampaniach społecznych i edukacyjnych. Regularnie angażuje się w inicjatywy na rzecz dobra publicznego. Stałe połączenie ekranów reklamowych z Internetem daje unikatową możliwość natychmiastowej emisji istotnych komunikatów. Ekrany Screen Network to sieć ponad 20 tysięcy nośników, które docierają do ponad 6 milionów Polaków dziennie.

Źródło: Screen Network S.A

www.screennetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland i Dr. Max promują profilaktykę zdrowotną
Wiedza, profilaktyka i dbałość o codzienne nawyki, to kluczowe elementy troski o zdrowie, które promuje wspólna inicjatywa sieci Kaufland, Dr. Max Drogeria oraz Stowarzyszenie Dr. Max Zdrowie. W ramach ogólnopolskiej akcji „Przystanek Zdrowie” w 20 miastach w mobilnych centrach zdrowia będzie można bezpłatnie zrobić badania oraz uzyskać porady...
Rośnie rynek reklamy. Internet siłą napędową
Estymowana wartość netto rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2025 r. wyniosła blisko 3 mld zł, co oznacza wzrost o 5,3% rok do roku, wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe Polska.
Po wzrostowym zeszłym roku z mocnymi wynikami pomimo niekorzystnego otoczenia, pierwsze trzy miesiące 2025 roku oznaczały dla specjalizującej się w inżynierii oprogramowania i rozwiązaniach transformacji cyfrowej Grupy Fabrity osłabienie rezultatów.
WebTalk realizuje kampanię dla Burger King
WebTalk rozpoczyna współpracę z nowym klientem – agencja wygrała przetarg na realizację kampanii 360° dla marki Burger King. 22 maja miał premierę spot promujący kanapkę Chick’n Crunch “To pewne na 100%” .
Ekrany Samsung w odnowionym kinie Pathé Palace w Paryżu
Kino Pathé Palace w Paryżu zostało ponownie otwarte po renowacji. Nowa „szata” przeniosła je w nową erę technologii, m.in. dzięki sześciu ekranom Samsung Onyx cinema LED. Transformacji dopełnił ekran The Wall, 8K MICRO LED zainstalowany w holu obiektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764