logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Alerty RCB na ekranach reklamowych w całej Polsce

  PR 03.01.2022, przeczytano 758 razy
ilustracja

Nie tylko w telefonach komórkach, ale również w przestrzeni miejskiej. Od nowego roku alerty RCB są wyświetlane na ekranach reklamowych w całej Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/alerty-rcb-na-ekranach-reklamowych-w-calej-polsce,394305,artykul.html

Dzięki współpracy Rządowego Centrum Bezpieczeństwa i firmy Screen Network, osoby znajdujące się na zagrożonym terenie, zobaczą ostrzeżenie nie tylko w swoich telefonach, ale także na ekranach w przestrzeni miejskiej – w drodze do pracy, szkoły, w czasie podróży, czy podczas zakupów.

– Aby poszerzyć zasięg komunikatów i jeszcze skuteczniej ostrzegać przed zagrożeniami, udostępniamy naszą sieć ekranów Digital OOH – wyjaśnia Damian Rezner, dyrektor operacyjny Screen Network. – W ramach akcji udostępniamy ekrany przy najbardziej uczęszczanych drogach, centrach handlowych czy dworcach kolejowych.

Alerty RCB ostrzegają między innymi przed zagrożeniami pogodowymi. Są wysyłane w nadzwyczajnych sytuacjach, gdy bezpośrednio zagrożone jest życie. Ostrzeżenia są wysyłane do osób znajdujących się na zagrożonych terenach. W analogiczny sposób działają alerty emitowane w sieci ponad 20 tysięcy ekranów Screen Network. Dzięki geolokalizacji komunikaty są wyświetlane jedynie na ekranach znajdujących się na terenach objętym ostrzeżeniem.

– Zarządzamy siecią ponad 20 tys. ekranów, które są stale połączone z zasobami sieci. Możemy aktualizować wyświetlane komunikaty w czasie rzeczywistym i natychmiast wyświetlić dany alert na wybranych ekranach. Cieszymy się, że dzięki naszej współpracy możemy poszerzyć zasięg alertów i pomóc skuteczniej docierać do mieszkańców zagrożonych terenów. Stale podejmujemy kroki, aby cyfrowe ekrany reklamowe stanowiły część miejskiej tkanki, służyły jego mieszkańcom – wyjaśnia Damian Rezner.

Screen Network ma duże doświadczenie w kampaniach społecznych i edukacyjnych. Regularnie angażuje się w inicjatywy na rzecz dobra publicznego. Stałe połączenie ekranów reklamowych z Internetem daje unikatową możliwość natychmiastowej emisji istotnych komunikatów. Ekrany Screen Network to sieć ponad 20 tysięcy nośników, które docierają do ponad 6 milionów Polaków dziennie.

Źródło: Screen Network S.A

www.screennetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life
Celem najnowszej kampanii „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest około 400 wysokiej jakości artykułów w atrakcyjnej cenie. Cykl składa się z ośmiu odcinków, które co miesiąc będą pojawiały się na kanale Youtube, dedykowanej stronie...
Familijne w nowych opakowaniach
Familijne odświeżają wizerunek całej linii najpopularniejszych wafli rodzinnych w Polsce. Marka stawia na minimalizm i nowoczesny wygląd, przemawiający do współczesnych konsumentów. Asortyment w udoskonalonych opakowaniach sukcesywnie trafia do punktów sprzedaży, zastępując produkty z dotychczasowym designem. 
Grillowanie jest jednym z najpopularniejszych sposobów spędzania wolnego czasu przez Polaków w okresie wiosenno-letnim. Darchem Cosmetics Sp. z o.o., polski producent chemii gospodarczej, a także produktów grillowych pod marką Flambit, rozpoczyna akcję wizerunkową Główny Operator Grilla. Inicjatywa ma docenić osoby, które operują rusztem podczas biesiadowania w gronie przyjaciół...
Chrupki Curly z nowym smakiem wsparte kampanią
Orzechowy smak z nutą karmelu, opakowanie zaskakujące konsumentów fioletowym kolorem, niesmażone i wegetariańskie – takie są nowe chrupki Curly Słony Karmel od Lorenz, które można już znaleźć na sklepowych półkach. Wprowadzenie produktu na rynek będzie wsparte szeroką kampanią marketingową. 
Żabka rozgrzewa kampanią „Weź to na gorąco!”
Na miłośników szybkiego i smacznego jedzenia poza domem czeka prawdziwa rewolucja. 22 maja br. Żabka ruszyła z kampanią „Weź to na gorąco!”, której jednym z kluczowych założeń jest zaprezentowanie szerokiej oferty przekąsek na gorąco PROSTO z PIECA, potocznie nazywanej street foodem. Kampania obejmuje czołowe stacje telewizyjne i radiowe, kina, nośniki w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764