logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Alex Wicka dołącza do zespołu Red8 Events

  PR 30.10.2015, przeczytano 503 razy

Agencja Red8 Events wzmocniła swój zespół. Dołączył do niego Alex Wicka, wcześniej CEO agencji House of Fun. W Red8 Events obejmuje stanowisko Senior Account Managera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/alex-wicka-dolacza-do-zespolu-red8-events-,26417,artykul.html

Alex Wicka karierę w branży mediowo-marketingowej rozpoczynał jako dziennikarz radiowy i telewizyjny. Pracował w Radiu Plus Gdańsk, gdzie produkował i prowadził autorskie programy. Współpracował też m.in. z TVP, RMF FM oraz muzyczną stacją MTV, w której nadzorował i prowadził letnie promocje.

Jest współzałożycielem agencji eventowej House Of Fun, gdzie od 2006 do 2014 r. pełnił funkcje CEO i Event Directora, zapewniając m.in. wsparcie przy największych firmowych eventach na Pomorzu (głównie dla marek Lotos, Energa, Hestia).

Jako jeden z czterech dziennikarzy z Polski pełnił rolę Gospodarza (host speakera) podczas turnieju piłkarskiego Euro 2012.

Przez ostatni rok pracował na Bali (Indonezja), jako Supply Chain Manager dla marki odzieżowej Bakker Made with Love. Jego pierwszym projektem po powrocie do kraju było stworzenie i wyprodukowanie dla Red8 Events eventu World Arabian Horse Racing Conference (WAHRC) na zlecenie HH Sheikh Mansoor Bin Zayed Al Nahyan Global Arabian Horse Flat Racing Festival. WAHRC to największa światowa konferencja poświęcona koniom wyścigowym, której tegoroczna, 6. edycja odbyła się w Warszawie pod koniec maja. Wcześniejsze organizowane były w Abu Dhabi, Hadze, Berlinie, Tuluzie i Londynie.

W Red8 Events Alex Wicka zajmie się obsługą kluczowych projektów oraz działaniami new business.

- Zdecydowaliśmy się na kolejne wzmocnienie działu Client Service ze względu na poszerzenie portfolio klientów oraz prowadzenie projektów o coraz większej skali i zakresie. Alexa znamy i cenimy od wielu lat, ponieważ wielokrotnie współpracował z naszą agencją jako freelancer, dlatego jesteśmy bardzo zadowoleni, że dołącza teraz do naszego zespołu na stałe -  mówi Małgorzata Potorska, Client Service Director agencji Red8 Events.

Źródło: Red8 Events

Dodatkowe informacje:

Red8 Events to agencja eventowa istniejąca na rynku od 2005 roku. Firma zajmuje się organizacją wydarzeń integracyjnych, ekskluzywnych gal oraz ekstremalnych wyjazdów incentive. W bogatym portfolio agencji szczególne miejsce zajmują specjalistyczne imprezy motoryzacyjne. Wśród klientów, którzy dotychczas współpracowali z agencją, znajdują się m.in.: AmRest, Stary Browar, Media Markt, Olympus, Veka Polska, Unilever.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

ZenBusiness sprawdził, czy słowa rzeczywiście mogą ranić, tym razem jednak nie ludzi, a biznes. Okazuje się, że dla nowych firm negatywne recenzje są ciosem w prawie 100% przypadków, a dla starszych w 97%. Czy słowa Marilyn Monroe: “Nieważne co o mnie myślą, ważne, żeby mnie kochali”, stały się nieaktualne?
Rozpoczynamy drugi dzień Targów Opakowań Packaging Innovations
Drugi dzień targów to kolejna dawka wiedzy, kontaktów i nowych pomysłów na rozwinięcie firmy.
Nieagencja nowym klientem PR Calling
Nieagencja, firma z branży marketingowej specjalizująca się w przeprowadzaniu transformacji cyfrowych, dołączyła do grona klientów PR Calling. W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie strategii PR i jej realizację.
Finał kampanii Durex „Głośni w łóżku”
Rola otwartej komunikacji w związku, rozmów o seksie i szukanie idealnego dopasowania – o tym opowiada seria filmów dokumentalnych, jakie marka Durex stworzyła na potrzeby kampanii „Głośni w łóżku”. Teaser już teraz można obejrzeć na kanale YouTube marki. Premiera pierwszego odcinka zaplanowana jest na 14 września, a kolejne materiały ukażą się kolejno – 17, 21 i 24...
- To koniec naszej branży – mówią przedstawiciele firm projektujących i budujących stoiska, a także zajmujących się spedycją, które ściśle współpracują z organizatorami targów. W przegłosowanej przez sejm i podpisanej właśnie przez prezydenta niekorzystnej dla branży targowej wersji tzw. Tarczy Turystycznej, setki firm „około...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764