logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Alex Wicka dołącza do zespołu Red8 Events

  PR 30.10.2015, przeczytano 456 razy

Agencja Red8 Events wzmocniła swój zespół. Dołączył do niego Alex Wicka, wcześniej CEO agencji House of Fun. W Red8 Events obejmuje stanowisko Senior Account Managera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/alex-wicka-dolacza-do-zespolu-red8-events-,26417,artykul.html

Alex Wicka karierę w branży mediowo-marketingowej rozpoczynał jako dziennikarz radiowy i telewizyjny. Pracował w Radiu Plus Gdańsk, gdzie produkował i prowadził autorskie programy. Współpracował też m.in. z TVP, RMF FM oraz muzyczną stacją MTV, w której nadzorował i prowadził letnie promocje.

Jest współzałożycielem agencji eventowej House Of Fun, gdzie od 2006 do 2014 r. pełnił funkcje CEO i Event Directora, zapewniając m.in. wsparcie przy największych firmowych eventach na Pomorzu (głównie dla marek Lotos, Energa, Hestia).

Jako jeden z czterech dziennikarzy z Polski pełnił rolę Gospodarza (host speakera) podczas turnieju piłkarskiego Euro 2012.

Przez ostatni rok pracował na Bali (Indonezja), jako Supply Chain Manager dla marki odzieżowej Bakker Made with Love. Jego pierwszym projektem po powrocie do kraju było stworzenie i wyprodukowanie dla Red8 Events eventu World Arabian Horse Racing Conference (WAHRC) na zlecenie HH Sheikh Mansoor Bin Zayed Al Nahyan Global Arabian Horse Flat Racing Festival. WAHRC to największa światowa konferencja poświęcona koniom wyścigowym, której tegoroczna, 6. edycja odbyła się w Warszawie pod koniec maja. Wcześniejsze organizowane były w Abu Dhabi, Hadze, Berlinie, Tuluzie i Londynie.

W Red8 Events Alex Wicka zajmie się obsługą kluczowych projektów oraz działaniami new business.

- Zdecydowaliśmy się na kolejne wzmocnienie działu Client Service ze względu na poszerzenie portfolio klientów oraz prowadzenie projektów o coraz większej skali i zakresie. Alexa znamy i cenimy od wielu lat, ponieważ wielokrotnie współpracował z naszą agencją jako freelancer, dlatego jesteśmy bardzo zadowoleni, że dołącza teraz do naszego zespołu na stałe -  mówi Małgorzata Potorska, Client Service Director agencji Red8 Events.

Źródło: Red8 Events

Dodatkowe informacje:

Red8 Events to agencja eventowa istniejąca na rynku od 2005 roku. Firma zajmuje się organizacją wydarzeń integracyjnych, ekskluzywnych gal oraz ekstremalnych wyjazdów incentive. W bogatym portfolio agencji szczególne miejsce zajmują specjalistyczne imprezy motoryzacyjne. Wśród klientów, którzy dotychczas współpracowali z agencją, znajdują się m.in.: AmRest, Stary Browar, Media Markt, Olympus, Veka Polska, Unilever.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Warsztaty Plakatu 2020 - zapisy
Warsztaty Plakatu to autorski program projektowania plakatów filmowych w duchu polskiej szkoły plakatu. To zajęcia, które pokazują jak wyraziste może być graficzne oddanie istoty filmu oraz jak dużymi walorami artystycznymi charakteryzuje się ta forma.
Galeria Jurajska z nową linią kreatywna
Największe centrum handlowe w Częstochowie odsłoniło właśnie swoją linię kreatywną na 2020 rok. Podkreśla w niej, że jest galerią nr 1 w mieście i w regionie. Co ciekawe, mówi to wprost.
Fabryka mediów ekologicznych Ikonos na Remadays
Podczas targów REMADAYS 2020, wśród kilkuset wystawców, nie zabraknie materiałów i pełnej oferty polskiej fabryki ekologicznych materiałów samoprzylepnych i powlekanych – IKONOS z Opola.
Firmy w Polsce niegotowe na kryzys - kluczowe zarządzanie reputacją
Zdaniem prawie 95 proc. dyrektorów komunikacji w Polsce reputacja ma wpływ na wyniki finansowe i chroni markę w sytuacjach kryzysowych. Jednocześnie 44 proc. badanych przewiduje, że w ciągu trzech lat ich firmę może spotkać kryzys wizerunkowy – wynika z pierwszego w Polsce badania na temat zarządzania reputacją, które objęło dyrektorów komunikacji...
Intensywna kampania wspierająca czekolady Wawel
Marka Wawel ruszyła właśnie z nową kampanią podkreślającą wyjątkową jakość czekolad. Najnowszy spot, który można zobaczyć od 20 stycznia wspiera całą kategorię czekolad standardowych 100 g Wawel ze szczególnym wyróżnieniem czekolady Gorzkiej 70% cocoa. Kampania widoczna będzie w wiodących stacjach telewizyjnych oraz kinach. Zaplanowano także silną komunikację digital,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764