logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Alex Wicka dołącza do zespołu Red8 Events

  PR 30.10.2015, przeczytano 661 razy

Agencja Red8 Events wzmocniła swój zespół. Dołączył do niego Alex Wicka, wcześniej CEO agencji House of Fun. W Red8 Events obejmuje stanowisko Senior Account Managera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/alex-wicka-dolacza-do-zespolu-red8-events-,26417,artykul.html

Alex Wicka karierę w branży mediowo-marketingowej rozpoczynał jako dziennikarz radiowy i telewizyjny. Pracował w Radiu Plus Gdańsk, gdzie produkował i prowadził autorskie programy. Współpracował też m.in. z TVP, RMF FM oraz muzyczną stacją MTV, w której nadzorował i prowadził letnie promocje.

Jest współzałożycielem agencji eventowej House Of Fun, gdzie od 2006 do 2014 r. pełnił funkcje CEO i Event Directora, zapewniając m.in. wsparcie przy największych firmowych eventach na Pomorzu (głównie dla marek Lotos, Energa, Hestia).

Jako jeden z czterech dziennikarzy z Polski pełnił rolę Gospodarza (host speakera) podczas turnieju piłkarskiego Euro 2012.

Przez ostatni rok pracował na Bali (Indonezja), jako Supply Chain Manager dla marki odzieżowej Bakker Made with Love. Jego pierwszym projektem po powrocie do kraju było stworzenie i wyprodukowanie dla Red8 Events eventu World Arabian Horse Racing Conference (WAHRC) na zlecenie HH Sheikh Mansoor Bin Zayed Al Nahyan Global Arabian Horse Flat Racing Festival. WAHRC to największa światowa konferencja poświęcona koniom wyścigowym, której tegoroczna, 6. edycja odbyła się w Warszawie pod koniec maja. Wcześniejsze organizowane były w Abu Dhabi, Hadze, Berlinie, Tuluzie i Londynie.

W Red8 Events Alex Wicka zajmie się obsługą kluczowych projektów oraz działaniami new business.

- Zdecydowaliśmy się na kolejne wzmocnienie działu Client Service ze względu na poszerzenie portfolio klientów oraz prowadzenie projektów o coraz większej skali i zakresie. Alexa znamy i cenimy od wielu lat, ponieważ wielokrotnie współpracował z naszą agencją jako freelancer, dlatego jesteśmy bardzo zadowoleni, że dołącza teraz do naszego zespołu na stałe -  mówi Małgorzata Potorska, Client Service Director agencji Red8 Events.

Źródło: Red8 Events

Dodatkowe informacje:

Red8 Events to agencja eventowa istniejąca na rynku od 2005 roku. Firma zajmuje się organizacją wydarzeń integracyjnych, ekskluzywnych gal oraz ekstremalnych wyjazdów incentive. W bogatym portfolio agencji szczególne miejsce zajmują specjalistyczne imprezy motoryzacyjne. Wśród klientów, którzy dotychczas współpracowali z agencją, znajdują się m.in.: AmRest, Stary Browar, Media Markt, Olympus, Veka Polska, Unilever.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764