logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Alexander Nix wśród 60 prelegentów Forum IAB 2017

  PR 01.06.2017, przeczytano 483 razy

O tym jak budować skuteczny marketing w obliczu globalnych zmian będzie dyskutowało ponad tysiąc uczestników Forum IAB 2017, które odbędzie się w dniach 7-8 czerwca w Warszawie. Wśród międzynarodowych ekspertów branży znajdzie się Alexander Nix – założyciel Cambridge Analytica. Jakie wnioski płyną z doświadczeń doradcy Donalda Trumpa?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/alexander-nix-wsrod-60-prelegentow-forum-iab-2017,32692,artykul.html

Ponad tysiąc przedstawicieli branży marketingu spotka się na początku czerwca w warszawskich Złotych Tarasach, by rozmawiać o trendach i innowacjach w komunikacji marketingowej, sposobach budowania silnych marek, a także roli internetu w rozwoju firm. Wśród podejmowanych tematów znajdzie się sztuczna inteligencja, konkurencja i konkurencyjność rynku, zmieniające się zwyczaje konsumentów. Program ułożony jest w trzy bloki: konsument, komunikacja, organizacja.

- Temat tegorocznego Forum IAB – „Świat pod napięciem. Nowy porządek w  reklamie” – to punkt wyjścia do debat nad wpływem globalnych przemianna marketing. Chcemy rozmawiać o tym, jak rewolucja technologiczna, uwarunkowania geopolityczne i społeczne, w tym zmieniające się zwyczaje i oczekiwania konsumentów wpływają na komunikację marketingową – komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

Wśród 60 prelegentów Forum – międzynarodowych i rodzimych ekspertów branży, analityków, szefów agencji i domów mediowych – znajdzie się Alexander Nix, założyciel i prezes Cambridge Analytica, amerykańskiej firmy analitycznej specjalizującej się w wykorzystywaniu mikrotargetowania behawioralnego w kampaniach politycznych i komercyjnych. Podczas Forum IAB opowie o kulisach kampanii prezydenckiej Donalda Trumpa, przy której pracował. Z kolei Jason Jercinovic – Global Head of Marketing Innovation agencji Havas, który może pochwalić się  wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie technologii, reklamy i marketingu, omówi korzyści wynikające ze stosowania sztucznej inteligencji, a także konsekwencjach niewłaściwego jej wykorzystywania. O analizie zachowań i rozumieniu intencji konsumentów szukających informacji w sieci będzie mówił Michael Kahn – Global CEO Performics & Performance Practice Lead Publicis Media. Z kolei Bill Eckstrom założyciel EcSell Institute, organizacji badawczej, która pomaga firmom w podnoszeniu efektywności, przedstawi wpływ liderów na efektywność zespołów i rozwój przedsiębiorstw.

Tradycją Forum IAB jest zapraszanie inspirujących osobowości, przedstawicieli świata nauki i biznesu, którzy prezentują odmienny od perspektywy branży punkt widzenia. W tym roku nie o reklamie ani o chodzących botach, ale o pokonywaniu własnych ograniczeń będzie opowiadała dziennikarka i podróżniczka Martyna Wojciechowska.

Wśród prelegentów znajdą się eksperci branży zajmujący się zarządzaniem, marketingiem, badaniami. To dziennikarze i wykładowcy. Prezesi, stratedzy i dyrektorzy kreatywni, którzy mogą pochwalić się sukcesami i podzielić doświadczeniem. Wśród nich m.in.:

  • Justyna Bakalarska – dziennikarz Marketer+, trener, wykładowca, autorka książki „Marketing wartości”
  • Alicja Cybulska – dyrektor strategii w Havas Media Group, pomysłodawca Havas Story Plantation
  • Olgierd Cygan – wiceprezes i partner zarządzający częścią agencyjną w Deloitte Digital CE, główny pomysłodawca festiwalu Filmteractive
  • Bartek Gołębiowski – założyciel i dyrektor kreacji oraz strategii agencji GONG, juror renomowanych festiwali reklamowych, autor licznych publikacji
  • Anna Gruszka – Chief Digital Officer IPG MEDIABRANDS  (Universal McCann, Initiative, U2, BPN, MB Social, MB Studios), CEO agencji Reprisemedia
  • Julia Izmałkowa – psycholog, założycielka i CEO IZMAŁKOWA, pierwszej w Europie agencji badawczej specjalizującej się w wykorzystywaniu psychologii kłamstwa i etnografii dla marketingu i biznesu
  • Robert Kozielski – wykładowca Uniwersytetu Łódzkiego, Fulbright Scholar, członek Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania Polskiej Akademii Nauk
  • Grzegorz Miłkowski – prezes zarządu agencji CONTENTHOUSE, właściciel i redaktor naczelny portali branżowych: SOCIALPRESS.pl, MOBILECLICK.pl oraz MARKETINGLINK.pl
  • Piotr Pietrzak – Chief Technology Officer, IBM Poland and Baltics, odpowiedzialny za rozwój rynku cloud and cognitive computing, od 20 lat związany z branżą ITC
  • Artur Roguski – product manager w FAKT24.PL, w Onet-RAS prowadzi zajęcia dla dziennikarzy ramach Digital Campus i warsztaty dla klientów w ramach Media Impact Academy, autor bloga www.whysosocial.pl
  • Bartek Sikora – Digital Business Development Director w Havas Media Group, fan prostych rozwiązań i optymalizacji
  • Jan Zając – prezes Sotrendera, adiunkt na Wydziale Psychologii UW


Dopełnieniem autorskich prelekcji będzie debata Gra o tron: marketing i konsulting. Będzie dotyczyła coraz wyraźniejszego zjawiska poszerzania zakresu usług firm konsultingowych o działania przynależne do tej pory grupom komunikacyjnym, które nie chcą oddać pola i świadczą usługi konsultingowe. W panelu wezmą udział: Tomasz Fochtman, CEO, Syntax, Managing Partner Strategy&Innovation, MEC; Jarosław Gęsicki, Leader, Interactive Experience IBM Poland & Baltics; Piotr Łuba, Partner, Head of Advisory Polska, PwC; Stefan Nowak, Deputy Leader, Deloitte Digital CE; Izabela Pontus, Media & Digital Manager, Grupa Maspex; Krzysztof Sobieszek, Practice Lead, Business Transformation, Publicis Media Polska. Panel poprowadzi Vadim Makarenko, Managing Director, BIQdata.

Wydarzenie jest objęte akredytacją DIMAQ.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Aplikacje Samochodowe od A do Z po raz 26.
Od ponad 10 lat, z początkiem wiosennego sezonu aplikacyjnego, Atrium i Ikonos organizują warsztaty pt. „Aplikacje Samochodowe od A do Z”. Łącznie w całym cyklu wzięło już udział ponad 1000 uczestników.
Wyróżnienie firmy Prograf SG w konkursie Fespa 2019
FESPA to najważniejsze wydarzenie branży reklamowej w Europie. Podczas tej imprezy najważniejsi gracze tego rynku prezentują swoje osiągnięcia w zakresie druku - technik i materiałów.
W związku z wątpliwościami natury etycznej, skierowanymi do Rady Etyki Public Relations przez Luizę Jurgiel-Żyłę, Prezeskę Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, REPR oświadcza, iż nie dysponuje faktograficzną wiedzą pozwalającą na wydanie opinii w sprawie publikacji książkowej pt. „Delfin. Mateusz Morawiecki”. Ze względu na jej specyfikę, dla podjęcia odpowiedniego...
„Piąty wymiar” – twórcza przestrzeń w CH Atrium Promenada
Agencja marketingowa Valkea we współpracy z Atrium Poland przygotowała kolejny innowacyjny projekt dla Atrium Promenada. Tym razem na terenie centrum handlowego powstała wyjątkowa przestrzeń twórcza pod nazwą „Piąty Wymiar”. Dzięki niej wszyscy odwiedzający mają od teraz możliwość wzięcia udziału w regularnych i bezpłatnych zajęciach rozwojowych oraz warsztatach...
Walk PR rozpoczął współpracę z Grupą Nosalowy. Do zadań agencji należeć będzie kompleksowa obsługa PR nowego hotelu Grupy – Nosalowy Park Hotel & SPA.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764