logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Alicja Caban dołącza działu mediowego Insignii

  PR 12.09.2018, przeczytano 585 razy

Alicja Caban objęła stanowisko Interactive Media Plannera w dziale mediowym agencji INSIGNIA. Odpowiedzialna jest za planowanie i zakup mediów oraz realizację kampanii e-commerce i performance marketing.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/alicja-caban-dolacza-dzialu-mediowego-insignii,37868,artykul.html

W marketingu internetowym pracuje od 2014 roku. Najpierw jako Account Executive, a następnie Account Manager w Agencji Novem, gdzie realizowała kampanie performance'owe dla takich klientów jak Aviva, Raiffeisen Polbank, Fitness Platinium, Energylandia czy Kreditech. Później trafiła do Stowarzyszenia WIOSNA znanego z takich projektów jak Szlachetna Paczka czy Akademia Przyszłości. Pracowała przy największych projektach, jak i tych mniejszych, specjalistycznych, do których można zaliczyć m.in. Sztuka Teraz.

– Cieszymy się z tego, że do naszego zespołu dołączyła Alicja. Dzięki swojemu bogatemu, interdyscyplinarnemu doświadczeniu wiele wnosi do projektów, które na co dzień realizujemy. Szczególnie ważne są jej umiejętności związane z marketingiem efektywnościowym – komentuje Anna Wyród, Media Manager, INSIGNIA.

Alicja Caban jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz wiedzy o teatrze na Uniwersytecie Jagiellońskim. W trakcie studiów zdobywała doświadczenie w branży medialnej, głównie w obszarze mody i fotografii.

Od sześciu lat związana z festiwalem Miesiącem Fotografii w Krakowie, gdzie kieruje zespołem promocji i komunikacji oraz odpowiada za organizację jednego z wydarzeń towarzyszących – Przeglądu Portfolio. Nietrudno zgadnąć, że zdjęcia mogłaby oglądać godzinami, zwłaszcza dokumentalne. Tyle samo mogłaby o nich czytać i rozmawiać. Ale na pewno nie robić. Jak nie ogląda zdjęć, to gra w squasha albo ogląda filmy, czasem dobrą sztukę w teatrze.

Źródło: INSIGNIA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764