logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Alicja Miłuńska szefem biznesu w Spacecamp

  PR 09.09.2019, przeczytano 209 razy

Do agencji Spacecamp dołączyła Alicja Miłuńska, obejmując stanowisko Digital Business Directora. Tym samym będzie zarządzać zespołem biznesowym, który obsługuje zarówno globalne marki, jak i mocnych graczy z rynku lokalnego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/alicja-milunska-szefem-biznesu-w-spacecamp,383888,artykul.html

Związana z branżą reklamową od 14 lat Miłuńska wcześniej pracowała dla 180heartbeats oraz MRM z grupy McCann Erickson.

– Alicja posiada unikalne doświadczenie biznesowe i managerskie, idealnie pasujące do miejsca, w którym obecnie jest Spacecamp. Pozwoli ono na dalszy rozwój agencji – zarówno od strony budowy nowych teamów klienckich, jak i dalszej ekspansji biznesu na poziomie globalnym i lokalnym – mówi Jakub Krawczyk, CEO Spacecamp.

Spacecamp jest globalną agencją digitalową, która pomaga klientom rozwijać biznes poprzez wykorzystanie pełnych możliwości digitalu i projektowanie komunikacji marki z konsumentami. Agencja dostarcza usługi z zakresu strategii digitalowej, projektowania digitalowych ekosystemów marek (np. stron WWW, social media, mobile, ePOS/DS, CRM) czy tworzenia komunikacji i contentu. Spacecamp pracuje na globalnych, regionalnych i lokalnych projektach dla dużych, międzynarodowych marek jako część Brand New Galaxy – niezależnej platformy integrującej tzw. „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii.

Źródło: Brand New Galaxy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Puma i Sizeer - kampania lokalna
14 lutego 2020 r. ruszyła lokalna kampania promująca nowy produkt marki PUMA – model RS-X³ Puzzle. Do współpracy marka zaprosiła rapera ReTo oraz Zuzę Jabłońską – wokalistkę młodego pokolenia.
#Akcjadonacja, czyli sposób na walkę z ubóstwem menstruacyjnym
Niemal 1 na 6 dziewcząt w Polsce opuściła zajęcia lekcyjne podczas miesiączki z powodu braku dostępu do artykułów higienicznych* – wynika z najnowszych badań Procter&Gamble dotyczących ubóstwa menstruacyjnego. Razem z Polskim Czerwonym Krzyżem, marka Always prezentuje najnowszą kampanię #AkcjaDonacja, mającą na celu zmniejszenie skutków problemu...
Dolce Wita! - Kamikaze przygotowała kampanię dla sieci stacji Shell
Shell Polska wystartowała z kampanią wizerunkowo-sprzedażową marki deli by Shell. Główna fala kampanii zaplanowana jest do końca marca, część działań będzie prowadzona przez cały rok. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Kamikaze.
Hyundai promuje model Kona z trzema różnymi rodzajami napędu
Wczoraj wystartowała kampania promująca gamę modeli Hyundai KONA z trzema różnymi rodzajami napędu. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.
SalesTube, agencja należąca do największej niezależnej polskiej grupy komunikacyjnej Group One, rozszerza obszar swoich działań na rynek wschodni. Od stycznia 2020 wspólnie z rosyjskim partnerem, Artox Media, polska agencja rozwija  filię one stop shop dla e-commerce w Rosji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764