logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Alicja Miłuńska szefem biznesu w Spacecamp

  PR 09.09.2019, przeczytano 172 razy

Do agencji Spacecamp dołączyła Alicja Miłuńska, obejmując stanowisko Digital Business Directora. Tym samym będzie zarządzać zespołem biznesowym, który obsługuje zarówno globalne marki, jak i mocnych graczy z rynku lokalnego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/alicja-milunska-szefem-biznesu-w-spacecamp,383888,artykul.html

Związana z branżą reklamową od 14 lat Miłuńska wcześniej pracowała dla 180heartbeats oraz MRM z grupy McCann Erickson.

– Alicja posiada unikalne doświadczenie biznesowe i managerskie, idealnie pasujące do miejsca, w którym obecnie jest Spacecamp. Pozwoli ono na dalszy rozwój agencji – zarówno od strony budowy nowych teamów klienckich, jak i dalszej ekspansji biznesu na poziomie globalnym i lokalnym – mówi Jakub Krawczyk, CEO Spacecamp.

Spacecamp jest globalną agencją digitalową, która pomaga klientom rozwijać biznes poprzez wykorzystanie pełnych możliwości digitalu i projektowanie komunikacji marki z konsumentami. Agencja dostarcza usługi z zakresu strategii digitalowej, projektowania digitalowych ekosystemów marek (np. stron WWW, social media, mobile, ePOS/DS, CRM) czy tworzenia komunikacji i contentu. Spacecamp pracuje na globalnych, regionalnych i lokalnych projektach dla dużych, międzynarodowych marek jako część Brand New Galaxy – niezależnej platformy integrującej tzw. „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii.

Źródło: Brand New Galaxy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Keencut Evolution 3 – nadeszła rewolucja w cięciu
W ofercie API.PL jest już dostępny trymer wielkoformatowy Keencut Evolution 3. To następca popularnego oraz wyjątkowo precyzyjnego trymera Keencut Evolution 2.
Mateusz Gessler w kolejnej odsłonie kampanii marki Hortex
Wystartowała druga odsłona kampanii Hortex, promująca najnowsze warianty smakowe Warzyw na patelnię.
Spotkania Marketingowe w Olkuszu
Do Olkusza zawitają Rycerze Marketingu. Ta inicjatywa ma przybliżyć mieszkańcom Srebrnego Miasta jak działa marketing i w jaki sposób w pełni wykorzystać możliwości Facebooka, by wypromować swoją markę.
Złośliwe oprogramowanie eGobbler powraca, tym razem wykorzystując lukę WebKit wykorzystywaną głównie przez przeglądarkę Safari iPhone'a. Analitycy bezpieczeństwa z Confiant szacują, że od rozpoczęcia najnowszej kampanii eGobbler, 1 sierpnia, doszło do 1,16 miliarda wyświetleń.
Angelini przedstawia logo upamiętniające 100 lat istnienia
W 2019 roku przypada setna rocznica założenia Grupy Angelini, która z tej okazji zaprezentowała specjalne logo. Dokładnie wiek temu, w 1919 roku, trzydziestodwuletni aptekarz Francesco Angelini założył we włoskiej Ankonie firmę zorientowaną na dostarczanie innowacyjnych rozwiązań medycznych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764