logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Alicja Stefaniak i Łukasz Walczak dołączają do zarządu Gethero

  PR 05.05.2022, przeczytano 412 razy
ilustracja

Do zarządu wrocławskiej agencji dołączyła dotychczasowa dyrektor operacyjna – Alicja Stefaniak – oraz dyrektor handlowy – Łukasz Walczak. Wspólnie będą odpowiadać za prowadzenie bieżącej działalności firmy i strategiczny rozwój jej kompetencji oraz rozbudowę sieci talentów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/alicja-stefaniak-i-lukasz-walczak-dolaczaja-do-zarzadu-gethero,395724,artykul.html

Do tej pory w zarządzie agencji zasiadali jej założyciele – Tobiasz Wybraniec i Paweł Kowalczyk. Powiększenie zarządu jest efektem zmian w strukturze organizacyjnej agencji – wcześniej awans otrzymało również kilku managerów, powstał także nowy dział dedykowany mikroinfluencerom.

- Oficjalne dołączenie Alicji i Łukasza do zarządu GetHero było kwestią czasu – na przestrzeni dwóch ostatnich lat zakres ich obowiązków stopniowo się zwiększał, aż do momentu, w którym w zasadzie samodzielnie odpowiadają za zarządzanie agencją. To doświadczeni i kompetentni managerowie, którzy mają istotny udział w budowaniu stabilności i mocnej pozycji GetHero w branży marketingowej. Cieszę się, że dołączają do zarządu – mówi Tobiasz Wybraniec, CEO agencji GetHero.

Alicja Stefaniak ma ponad 12-letnie doświadczenie w branży marketingu i reklamy. Wcześniej pracowała m.in. w MediaCom oraz Havas Media, tworząc strategie mediowe i kampanie digital m.in. dla marek Sony, Intel, Danone, Universal oraz EA Games. Stanowisko dyrektor operacyjnej w GetHero objęła w 2017 roku, po bezpośrednim transferze z grupy L’Oreal Polska.

Łukasz Walczak ma ponad 12-letnie doświadczenie w sektorze sprzedaży i New Business. Przed dołączeniem do GetHero był dyrektorem handlowym warszawskiego Radia Kolor, gdzie kierował działaniami m.in. dla Samsunga, Danone, Philips, Ikea czy Hasbro. Zajmował się również współpracą z domami mediowymi i agencjami. W GetHero pracuje od 2017 roku – również jako dyrektor handlowy i lider Teamu Sales.

Źródło: GetHero

www.gethero.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości Epson na Promo Show 2023
Już wkrótce startują targi Promo Show 2023 – tym razem spotkamy się w Warszawie 8 i 9 lutego. W trakcie tegorocznej edycji targów Epson zaprezentuje szerokie portfolio modeli, w tym najnowsze rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy, wydruków fotograficznych czy branży tekstylnej. Nie może tam zabraknąć wszystkich tych, którzy planują...
Panasonic rozszerza ofertę monitorów dotykowych prezentując serię EQ2-PCAP
Wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na intuicyjne technologie współpracy, Panasonic Connect Europe rozszerzył ofertę monitorów dotykowych 4K, prezentując najlepszą w swojej klasie serię EQ2-PCAP. Dzięki sześciu rozmiarom ekranów - od 43 do 86 cali - te wysokiej jakości interaktywne monitory z pojemnościową technologią dotykową sprawiają, że...
Już jutro startuje Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku
Już jutro rozpoczną się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8 i 9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy.
Fachowiec w… konfesjonale, czyli kolejna odsłona kampanii Atlasa
Atlas wchodzi w kolejną fazę komunikacji związanej z nowym Gruntem NKP. To innowacyjny produkt, który dzięki swoim właściwościom nie kapie, nie chlapie i zapewnia w 100 proc. czystą pracę. Nawiązując do możliwości gruntu, ale także haseł kampanii, firma przygotowała spot, którego akcja dzieje się w… konfesjonale, a głównymi postaciami są Fachowiec...
Medallia wspiera Schneider Electric w zwiększaniu satysfakcji klientów dzięki przekazaniu spersonalizowanych informacji pracownikom w czasie rzeczywistym
Medallia nawiązał współpracę z firmą Schneider Electric, aby zmodernizować proces zbierania, mierzenia i zarządzania satysfakcją klientów. Koncentrując się na uwagach odbiorców, Schneider Electric wdrożył innowacyjne sposoby wspierania działań związanych z ich obsługą oraz satysfakcją poprzez zmianę sposobu postrzegania podróży klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764