logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Alicja Stefaniak i Łukasz Walczak dołączają do zarządu Gethero

  PR 05.05.2022, przeczytano 653 razy
ilustracja

Do zarządu wrocławskiej agencji dołączyła dotychczasowa dyrektor operacyjna – Alicja Stefaniak – oraz dyrektor handlowy – Łukasz Walczak. Wspólnie będą odpowiadać za prowadzenie bieżącej działalności firmy i strategiczny rozwój jej kompetencji oraz rozbudowę sieci talentów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/alicja-stefaniak-i-lukasz-walczak-dolaczaja-do-zarzadu-gethero,395724,artykul.html

Do tej pory w zarządzie agencji zasiadali jej założyciele – Tobiasz Wybraniec i Paweł Kowalczyk. Powiększenie zarządu jest efektem zmian w strukturze organizacyjnej agencji – wcześniej awans otrzymało również kilku managerów, powstał także nowy dział dedykowany mikroinfluencerom.

- Oficjalne dołączenie Alicji i Łukasza do zarządu GetHero było kwestią czasu – na przestrzeni dwóch ostatnich lat zakres ich obowiązków stopniowo się zwiększał, aż do momentu, w którym w zasadzie samodzielnie odpowiadają za zarządzanie agencją. To doświadczeni i kompetentni managerowie, którzy mają istotny udział w budowaniu stabilności i mocnej pozycji GetHero w branży marketingowej. Cieszę się, że dołączają do zarządu – mówi Tobiasz Wybraniec, CEO agencji GetHero.

Alicja Stefaniak ma ponad 12-letnie doświadczenie w branży marketingu i reklamy. Wcześniej pracowała m.in. w MediaCom oraz Havas Media, tworząc strategie mediowe i kampanie digital m.in. dla marek Sony, Intel, Danone, Universal oraz EA Games. Stanowisko dyrektor operacyjnej w GetHero objęła w 2017 roku, po bezpośrednim transferze z grupy L’Oreal Polska.

Łukasz Walczak ma ponad 12-letnie doświadczenie w sektorze sprzedaży i New Business. Przed dołączeniem do GetHero był dyrektorem handlowym warszawskiego Radia Kolor, gdzie kierował działaniami m.in. dla Samsunga, Danone, Philips, Ikea czy Hasbro. Zajmował się również współpracą z domami mediowymi i agencjami. W GetHero pracuje od 2017 roku – również jako dyrektor handlowy i lider Teamu Sales.

Źródło: GetHero

www.gethero.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764