logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Alicja Stefaniak przechodzi z L’Oreal Polska do agencji Gethero

  PR 06.12.2017, przeczytano 1196 razy

Alicja Stefaniak, ostatnio Digital Marketing Specialist w L’Oreal, przechodzi do agencji GetHero, gdzie na stanowisku Digital Marketing Team Lead pokieruje m.in. Działem Obsługi Klienta i budową strategii komunikacyjnych dla kluczowych klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/alicja-stefaniak-przechodzi-z-l%E2%80%99oreal-polska-do-agencji-gethero,34751,artykul.html

Alicja Stefaniak ma ponad 7-letnie doświadczenie w branży reklamowej, zarówno po stronie agencji, jak i marketera. W roku 2017 piastowała stanowisko Digital Marketing Specialist w L’Oreal Polska. Wcześniej, będąc Digital Managerem w Havas Media, zajmowała się przygotowywaniem i nadzorowaniem pracy nad strategiami i kampaniami digital dla klientów tego domu mediowego.

W latach 2010-2015 Alicja pracowała po stronie domu mediowego MediaCom - m.in. na stanowisku Communications Planner/Digital Specialist – gdzie zajmowała się strategiami komunikacji i doborem mediów online i offline, jak i codzienną obsługą wiodących klientów i marek.

Wśród klientów i marek, z którymi miała na przestrzeni lat okazję pracować znajdują się m.in. Danone, EA Games, Intel, L'Oreal, Phillips, Sony Mobile, Sony Electronics, Universal czy Żywiec Zdrój.

W GetHero, na stanowisku Digital Marketing Team Lead, pokieruje zespołem obsługi klienta oraz zespołem talent managerów, wyznaczając cele biznesowe i jakościowe, jak również zajmie się budową strategii komunikacji dla kluczowych klientów agencji i budowaniem relacji z nimi.

Źródło: GetHero

www.gethero.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764