logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Alicja Wysocka Świtała dołącza do jury Sabre Awards 2021

  PR 11.01.2021, przeczytano 610 razy
ilustracja

Alicja Wysocka Świtała, partnerka zarządzająca agencji Clue PR, została jurorką SABRE Awards 2021 i będzie oceniać projekty z regionu EMEA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/alicja-wysocka-switala-dolacza-do-jury-sabre-awards-2021,389786,artykul.html

Sabre Awards są największym międzynarodowym programem nagród PR, w ramach którego wyróżniane są wybitne osiągnięcia w budowaniu brandingu i reputacji w Ameryce Północnej, Łacińskiej, Europie, Azji Południowej i Afryce. Nagrody przyznawane są przez PRovoke Media, serwis premium dostarczający newsy i treści z obszaru PR, trendów i tematyki medialnej.

Alicja Wysocka Świtała ma już doświadczenie jako wieloletnia jurorka Złotych Spinaczy i Stevie Awards, a kampanie prowadzone przez nią wielokrotnie zdobywały nagrody międzynarodowe – Magellan, Stevie, Excellence i Sabre. Ma kilkunastoletnie doświadczenie w komunikacji korporacyjnej i produktowej, zasiada w Radzie ZFPR i prowadzi zajęcia w Collegium Civitas. Wraz z Karolem Świtałą, partnerem zarządzającym prowadzą agencję Clue PR, specjalizującą się w technologiach i e-commerce oraz pozostającą w czołówce najszybciej rosnących polskich agencji.

Źródło: Clue PR

www.cluepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

124 zgłoszenia w drugiej edycji Konkursu PR Wings
Aż 124 zgłoszenia wpłynęły w tegorocznej, drugiej edycji konkursu PR Wings organizowanego od ub. roku przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR). Dziś zaczynają się prace niezależnego Jury, składającego się z 39 uznanych ekspertów komunikacji spoza SAPR, którzy wyłonią najpierw po trzech nominowanych w każdej z 14 kategorii konkursowych a potem zwycięzców....
#Todziecinnieproste – kampania BGK doceniona na międzynarodowej arenie
Zespół Komunikacji Wewnętrznej (ZKW) Banku Gospodarstwa Krajowego ma na swoim koncie liczne sukcesy. Jednym z nich jest kampania #ToDziecinnieProste promująca wartości banku: otwartość, zespołowość i odpowiedzialność. To jedyny polski projekt doceniony w Internal Communication and Engagement Awards, konkursie organizowanym przez Communicate Magazine. BGK otrzymał złoto w...
Zwycięzcy konkursu Artinpost 2022
Tegoroczna edycja konkursu ArtInPost dobiegła końca – znamy już zwycięzców i nagrodzone prace! Dziękujemy za ogromną liczbę zgłoszeń i wszystkie głosy w konkursie. Wasze pomysły były naprawdę #OutOfTheBox! 
Szwajcarski oddział Grupy VERTIKOM, należącej do ASM Group, został wyróżniony tytułem Agencji Marketingowej Roku w plebiscycie Switzerland Prestige Awards.
Konkurs Nvidia Canvas x Komputronik
Mieliście już okazję korzystać z NVIDIA Canvas? To zupełnie nowe narzędzie, które może znacząco usprawnić pracę projektantów graficznych, ilustratorów i artystów. Żeby zachęcić Was do zapoznania się z tą technologią, NVIDIA GeForce Polska oraz Komputronik Gaming w partnerstwie z STGU przygotowali konkurs „NARYSUJ...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764