logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aliexpress Cup wygenerował kilka milionów wyświetleń

  PR 10.05.2021, przeczytano 563 razy

W kwietniu zakończył się pierwszy w historii turniej esportowy zorganizowany przez AliExpress z okazji 11. urodzin platformy. W zmaganiach Counter-Strike: Global Offensive wzięło udział 640 polskich zawodników, a wszystkie transmisje odnotowały łącznie ponad 400 tysięcy odsłon. Wszystkie treści związane z turniejem odnotowały kilka milionów wyświetleń. Projekt zrealizowała agencja GetHero we współpracy z GryOnline.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aliexpress-cup-wygenerowal-kilka-milionow-wyswietlen,391380,artykul.html

W dniach od 12 marca do 2 kwietnia 2021 roku odbył się AliExpress Cup. Był to pierwszy w historii tej platformy turniej esportowy zorganizowany z okazji 11. urodzin. W rozgrywkach CS:GO wzięło udział 640 zawodników, zrzeszonych w 128 zespołach. Był to limit uczestników, który osiągnięto już kilka godzin po rozpoczęciu oficjalnej rejestracji na turniej. W ramach zawodów uczestnicy rywalizowali także z drużynami, na których czele stanęli popularni Youtuberzy - Katarzyna “Fusialka” Bożek oraz Mateusz “MiniMajk” Krzyżanowski. Wspomniani członkowie Ekipy promowali wydarzenie na platformie YouTube oraz swoich profilach na Instagramie.

Rozgrywki AliExpress Cup można było śledzić na kanale friendlyfirepl na Twitch’u, a także bezpośrednio na stronie Live.aliexpress.com. Wszystkie transmisje odnotowały łącznie ponad 400 tysięcy odsłon. Działania promocyjne obejmowały nie tylko publikacje twórców internetowych w mediach społecznościowych, ale także kampanię display, artykuły w mediach oraz inne aktywności. Wszystkie treści związane z turniejem odnotowały kilka milionów odsłon. Za dobór influencerów, opracowanie strategii, organizację oraz koordynację projektu odpowiedzialna była agencja influencer marketingowa GetHero. Wsparciem merytorycznym i obsługą techniczną turnieju turnieju zajęły się natomiast GryOnline.

Źródło: GetHero

www.gethero.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764