logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Alior Bank promuje Pożyczkę na Piątkę

  PR 24.09.2018, przeczytano 852 razy
ilustracjastrzałka

Alior Bank rusza z nową kampanią reklamową promującą Pożyczkę na Piątkę – produkt, którym można swobodnie sterować, czyli dopasowywać go do swoich potrzeb. Motyw awionetki widoczny w spotach reklamowych i na witrynach banku ma podkreślić elastyczność produktu, dzięki której to klient decyduje jak długo chce spłacać pożyczkę i jaką kwotę. Nazwa pożyczki nawiązuje do niskiego oprocentowania – 5%. Sprzedaż Pożyczki na Piątkę wspierać będzie wielokanałowa kampania marketingowa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/alior-bank-promuje-pozyczke-na-piatke,379456,artykul.html

W poniedziałek 24 września wystartowały reklamy telewizyjne Pożyczki na Piątkę Alior Banku – kampanię w TV zapoczątkował spot przedstawiający lotników, w których role wciela się ojciec wraz z synem, podczas zabawy w łazience. Pralka, której silnik imitował pracę silnika samolotu, zepsuła się i wymaga naprawy – z pomocą w postaci Pożyczki na Piątkę przychodzą doradcy Alior Banku. Pożyczka jest na tyle atrakcyjna, że bohater spotu decyduje się na większą jej kwotę z zamiarem przeznaczenia jej nie tylko na nową pralkę – która nie przerwałaby świetnej zabawy – ale i remont całej łazienki. Spoty 30- i 15-sekundowe emitowane są w stacjach ogólnopolskich i tematycznych.

Kampania online wystartowała 19 września br. Składają się na nią działania wizerunkowe w postaci formatów niestandardowych na portalach horyzontalnych, mailingu do użytkowników głównych serwisów pocztowych, działania zasięgowe na platformach społecznościowych, reklamy kontekstowe oraz obecność w porównywarkach finansowych. Reklamy kierują na specjalną podstronę, poświęconą ofercie. Nowa oferta pożyczki jest także widoczna na oklejonych witrynach oddziałów Alior Banku – w placówkach na klientów czekają także związane z kampanią plakaty i ulotki.

To pożyczka powinna być dopasowana do mnie, a nie ja do niej - tak mówili klienci podczas przeprowadzonych przez nas badań konsumenckich. W odpowiedzi na tę potrzebę w zupełnie nowym modelu powstała Pożyczka na Piątkę. Oprócz elastyczności, jej atutem jest także niskie oprocentowanie. Te dwie zalety chcieliśmy podkreślić, wykorzystując w kreacjach reklamowych motyw sterowania awionetką – nawiązując do swobodnego sterowania parametrami pożyczki – wyjaśnia Miłosz Horodyski, Dyrektor Departamentu Marketingu i PR.

Przy Pożyczce na Piątkę klient może cieszyć się oprocentowaniem na poziomie 5%. Sam może także ustalić kwotę i wygodny dla siebie okres spłaty. Maksymalna kwota Pożyczki na Piątkę to 200 tys. zł, a okres kredytowania może wynieść do 10 lat. Dodatkowo klient jest zwolniony z prowizji do kwoty 20 tys. zł, jeśli złoży wniosek przez Internet i do dnia 31 sierpnia br. nie posiadał innych pożyczek lub kredytów konsolidacyjnych w Alior Banku. W ramach oferty istnieje także możliwość skonsolidowania zobowiązań, by płacić jedną dogodną ratę zamiast kilku.

Kampania marketingowa została przygotowana przy współpracy z agencją reklamową PZL.

Źródło: Alior Bank

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764