logo
WIADOMOŚCI

Alior Bank z kampanią marketingową Pakietu kredytowego dla firm

  PR 13.02.2018, przeczytano 332 razy

13 lutego br. rusza intensywna kampania promująca Pakiet kredytowy Alior Banku skierowany do klientów biznesowych. Komunikacja będzie prowadzona wielokanałowo – o „kredycie firmowym do 600 tys. zł na prostych zasadach i na dowolny cel” będzie można usłyszeć zarówno w telewizji, jak i w radiu czy w internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/alior-bank-z-kampania-marketingowa-pakietu-kredytowego-dla-firm,35446,artykul.html

Oferta łączy najlepsze cechy oferty kredytowej dla małych firm, na które przedsiębiorcy zwracają szczególną uwagę: możliwość uzyskania wysokiej kwoty finansowania przy uproszczonej dokumentacji finansowej, bez wymogu przedstawiania zabezpieczeń materialnych i w krótkim czasie. Decyzję o przyznaniu kredytu do 600 tys. zł można otrzymać nawet w trakcie jednej wizyty w banku – szybko i wygodnie. Po podpisaniu umowy, środki zostaną przelane na konto firmy w ciągu 24 godzin.

Pakiet kredytowy dla firm to gwarancja elastycznego finansowania – przyznana kwota może zostać podzielona nawet na trzy produkty (Biznes Kredyt, kredyt w rachunku bieżącym oraz kartę kredytową). Dzięki temu przedsiębiorcy mogą jednocześnie zabezpieczyć różne potrzeby firmy: sfinansować inwestycje, zapewnić środki na bieżącą działalność oraz zrefinansować kredyt firmowy w innym banku. Spłatę kredytu można rozłożyć nawet na 10 lat.

Do złożenia wniosku potrzebna jest deklaracja PIT za ostatni zamknięty rok obrachunkowy, zaświadczenia z ZUS i US o braku zaległości oraz podstawowe dokumenty rejestrowe firmy.

Kampania reklamująca pożyczkę będzie realizowana etapami. Pierwszy z nich, rozpoczynający się 13 lutego, będzie koncentrował się na stacjach radiowych. Równolegle Alior Bank uruchomi działania zasięgowo-sprzedażowe w internecie, a w kolejnym kroku kampanię w telewizji.

Za kreację odpowiada agencja PZL (radio i telewizja), natomiast za zakup mediów Wavemaker.

Źródło: Alior Bank

www.aliorbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Coffee Club. Program lojalnościowy Costa Coffee od Ideo
Dedykowana platforma lojalnościowa, która analizuje wszystkie transakcje realizowane w sieci lokali Costa zastąpiła dotychczasowe karty i stempelki. Mechanizmy analityczne dostępne w aplikacji pozwalają na tworzenie personalizowanych promocji.
Bella Skyway Festival rozświetlił Getyngę
Niedawno mieliśmy okazję przypomnieć sobie jak Bella Skyway Festival prezentował się podczas tegorocznej, 10. edycji na ulicach toruńskiej Starówki. Dziś jednak po raz pierwszy możemy zobaczyć jak flagowa toruńska impreza przeistoczyła swoim blaskiem starówkę niemieckiej Getyngi.
3. Forum Druku 3D - „Spora dawka merytorycznej wiedzy”
Konferencja Forum Druku 3D odbędzie się już po raz trzeci. W tym roku 25 października przedsiębiorcy i specjaliści zainteresowani technologiami drukowania 3D i skanowania 3D spotkają się w TAURON Arenie Kraków. Dlaczego warto wziąć udział w tegorocznej edycji Forum Druku 3D? Co czeka uczestników konferencji? Zapytaliśmy o to Piotra Gurgę, dyrektora ds. technicznych w...
Magia kolorów: Przystanek Architektura w nowej odsłonie
Łódzki Przystanek Architektura przeszedł metamorfozę dzięki innowacyjnej identyfikacji wizualnej. Modernistyczna bryła siedziby Łódzkiej Okręgowej Izby Architektów została podkreślona wielobarwną, dynamicznie zmieniającą się iluminacją świetlną, która nadała jej zupełnie nowy charakter.
Nowy wizerunek Śliwki Nałęczowskiej
Śliwka Nałęczowska to flagowy produkt marki Solidarność. Od kilkudziesięciu lat cieszy się niesłabnącą popularnością w kraju oraz poza jego granicami. Praliny cenione są za oryginalny smak i unikatową recepturę.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone