logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Alior Bank z kampanią marketingową Pakietu kredytowego dla firm

  PR 13.02.2018, przeczytano 487 razy

13 lutego br. rusza intensywna kampania promująca Pakiet kredytowy Alior Banku skierowany do klientów biznesowych. Komunikacja będzie prowadzona wielokanałowo – o „kredycie firmowym do 600 tys. zł na prostych zasadach i na dowolny cel” będzie można usłyszeć zarówno w telewizji, jak i w radiu czy w internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/alior-bank-z-kampania-marketingowa-pakietu-kredytowego-dla-firm,35446,artykul.html

Oferta łączy najlepsze cechy oferty kredytowej dla małych firm, na które przedsiębiorcy zwracają szczególną uwagę: możliwość uzyskania wysokiej kwoty finansowania przy uproszczonej dokumentacji finansowej, bez wymogu przedstawiania zabezpieczeń materialnych i w krótkim czasie. Decyzję o przyznaniu kredytu do 600 tys. zł można otrzymać nawet w trakcie jednej wizyty w banku – szybko i wygodnie. Po podpisaniu umowy, środki zostaną przelane na konto firmy w ciągu 24 godzin.

Pakiet kredytowy dla firm to gwarancja elastycznego finansowania – przyznana kwota może zostać podzielona nawet na trzy produkty (Biznes Kredyt, kredyt w rachunku bieżącym oraz kartę kredytową). Dzięki temu przedsiębiorcy mogą jednocześnie zabezpieczyć różne potrzeby firmy: sfinansować inwestycje, zapewnić środki na bieżącą działalność oraz zrefinansować kredyt firmowy w innym banku. Spłatę kredytu można rozłożyć nawet na 10 lat.

Do złożenia wniosku potrzebna jest deklaracja PIT za ostatni zamknięty rok obrachunkowy, zaświadczenia z ZUS i US o braku zaległości oraz podstawowe dokumenty rejestrowe firmy.

Kampania reklamująca pożyczkę będzie realizowana etapami. Pierwszy z nich, rozpoczynający się 13 lutego, będzie koncentrował się na stacjach radiowych. Równolegle Alior Bank uruchomi działania zasięgowo-sprzedażowe w internecie, a w kolejnym kroku kampanię w telewizji.

Za kreację odpowiada agencja PZL (radio i telewizja), natomiast za zakup mediów Wavemaker.

Źródło: Alior Bank

www.aliorbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764