Dziś wystartuje intensywna kampania marketingowa Alior Banku promująca Rachunek Partner z kartą debetową i gwarancją niskiej ceny paliwa – tylko 3,90 zł/litr na wszystkich stacjach w Polsce. Będzie ona realizowana jako element koncepcji „Banku Przedsiębiorczości” skierowanej do klientów biznesowych. Rozwój tego segmentu bankowości jest kluczowym obszarem w strategii „Cyfrowego buntownika”.
Alior Bank rozszerza kampanię marketingową promującą Rachunek Partner o kolejne działania. Po dłuższej przerwie Alior Bank wraca do TV z komunikacją skierowaną do przedsiębiorców. Nową kampanię rozpoczyna spot telewizyjny pt. „Oscypiareczka”. Jednocześnie jest to start platformy, która pod hasłem „Bank Przedsiębiorczości” będzie opowiadać historie właścicieli małych i średnich firm. W pierwszej odsłonie śledzimy perypetie właścicielki food trucka z tradycyjnymi, grillowanymi oscypkami. Szukając sposobu na obniżenie kosztów prowadzenia firmy, w szczególności kosztów paliwa, bizneswoman wzywa na pomoc cyfrowego doradcę czyli pana w meloniku. Okazuje się, że posiadacze Rachunku Partner mają teraz gwarancję niskiej ceny paliwa na wszystkich stacjach benzynowych, od górskich stoków po morze, nad które wybiera się bohaterka najnowszej reklamy.
Kampania TV będzie realizowana w dwóch etapach. 22 stycznia rozpoczyna się emisja 30-sekundowego spotu, w którym bank będzie promować firmowy Rachunek Partner z gwarancją niskiej ceny paliwa. W kolejnym etapie pojawią się 15-sekundowe reklamy oraz kilka wersji viralowego spotu stworzonego z myślą o działaniach w mediach społecznościowych oraz na platformach VOD.
Komunikacja będzie prowadzona również w Internecie. W jej ramach bank będzie szeroko informować internautów o ofercie, aby wzmocnić wizerunek Alior Banku jako marki pierwszego wyboru dla firm. Działania będą uwzględniać reklamy banerowe na stronach tematycznych, dopasowanych do grupy docelowej, mailingi do baz portalowych, współpracę z portalami finansowymi czy działania zasięgowe na platformach społecznościowych.
Kampanię uzupełnią materiały dotyczące Rachunku Partner w postaci ulotek oraz plakatów dostępne w oddziałach banku oraz oklejone witryny wybranych placówek. Bank przewiduje również emisję reklam w prasie.
Za kreację odpowiada Agencja reklamowa PZL, a za zakup mediów Dom Mediów METs.
Źródło: Alior Bank