logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Alior Bank rozpoczyna kampanię reklamową skierowaną do przedsiębiorców

  PR 22.01.2018, przeczytano 640 razy
ilustracjastrzałka

Dziś wystartuje intensywna kampania marketingowa Alior Banku promująca Rachunek Partner z kartą debetową i gwarancją niskiej ceny paliwa – tylko 3,90 zł/litr na wszystkich stacjach w Polsce. Będzie ona realizowana jako element koncepcji „Banku Przedsiębiorczości” skierowanej do klientów biznesowych. Rozwój tego segmentu bankowości jest kluczowym obszarem w strategii „Cyfrowego buntownika”. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/alior-bank-rozpoczyna-kampanie-reklamowa-skierowana-do-przedsiebiorcow,35179,artykul.html

Alior Bank rozszerza  kampanię marketingową promującą Rachunek Partner o kolejne działania. Po dłuższej przerwie Alior Bank wraca do TV z komunikacją skierowaną do przedsiębiorców. Nową kampanię rozpoczyna spot telewizyjny pt. „Oscypiareczka”. Jednocześnie jest to start platformy, która pod hasłem „Bank Przedsiębiorczości” będzie opowiadać historie właścicieli małych i średnich firm. W pierwszej odsłonie śledzimy perypetie właścicielki food trucka z tradycyjnymi, grillowanymi oscypkami. Szukając sposobu na obniżenie kosztów prowadzenia firmy, w szczególności kosztów paliwa, bizneswoman wzywa na pomoc cyfrowego doradcę czyli pana w meloniku. Okazuje się, że posiadacze Rachunku Partner mają teraz gwarancję niskiej ceny paliwa na wszystkich stacjach benzynowych, od górskich stoków po morze, nad które wybiera się bohaterka najnowszej reklamy.

Kampania TV będzie realizowana w dwóch etapach. 22 stycznia rozpoczyna się emisja 30-sekundowego spotu, w którym bank będzie promować firmowy Rachunek Partner z gwarancją niskiej ceny paliwa. W kolejnym etapie pojawią się 15-sekundowe reklamy oraz kilka wersji viralowego spotu stworzonego z myślą o działaniach w mediach społecznościowych oraz na platformach VOD.

Komunikacja będzie prowadzona również w Internecie. W jej ramach bank będzie szeroko informować internautów o ofercie, aby wzmocnić wizerunek Alior Banku jako marki pierwszego wyboru dla firm. Działania będą uwzględniać reklamy banerowe na stronach tematycznych, dopasowanych do grupy docelowej, mailingi do baz portalowych, współpracę z portalami finansowymi czy działania zasięgowe na platformach społecznościowych.

Kampanię uzupełnią materiały dotyczące Rachunku Partner w postaci ulotek oraz plakatów dostępne w oddziałach banku oraz oklejone witryny wybranych placówek. Bank przewiduje również emisję reklam w prasie.

Za kreację odpowiada Agencja reklamowa PZL, a za zakup mediów Dom Mediów METs.

Źródło: Alior Bank

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764