logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Alior Bank rusza z kampanią refinansowania kredytów dla mikrofirm

  PR 07.09.2023, przeczytano 221 razy

W Alior Banku wystartowała kampania marketingowa, która promuje refinansowanie kredytów firmowych zaciągniętych w innych bankach. Akcja jest skierowana do firm o przychodach ze sprzedaży za ostatni zakończony rok obrachunkowy nie większych niż 5 mln zł. Promocja obowiązuje do końca grudnia br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/alior-bank-rusza-z-kampania-refinansowania-kredytow-dla-mikrofirm,401295,artykul.html

Refinansowanie polega na przeniesieniu zobowiązania z jednego banku do innego w celu osiągnięcia korzystniejszych warunków kredytowania. Przenosząc kredyt firmowy do Alior Banku, klienci mogą liczyć na promocyjne obniżenie marży nawet o połowę. Tak skonstruowana oferta jest spójna z jednym z celów strategicznych banku, jakim jest udzielanie wsparcia przedsiębiorcom.

W strategii „Bank na co dzień. Bank na przyszłość” Alior Banku stawiamy między innymi na przedsiębiorców, zwłaszcza mikrofirmy i segment MŚP, które są podstawą polskiej gospodarki. Nasza nowa kampania refinansowania kredytów to dowód zaangażowania w rozwijanie polskich firm i pomaganie im w osiągnięciu sukcesu – mówi Magdalena Lewicka, dyrektor Departamentu Marketingu Alior Banku.

Kampania marketingowa promująca refinansowanie kredytów firmowych wystartowała we wrześniu i potrwa do końca października br. Jej celem jest dotarcie do jak największej liczby mikrofirm oraz przedstawienie im atrakcyjnych możliwości refinansowania kredytów firmowych. Reklamę Alior Banku można usłyszeć w radiu tradycyjnym i online, między innymi w RMF FM, RMF Classic, Polskim Radiu PR-24 i PR-3 oraz w sieciach: ESKA, Supernova, Radio Plus, VOX FM, Muzo FM. Kampania radiowa jest wsparta działaniami w Internecie i reklamą prasową. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Sigma Bis oraz agencja Mets, kreację przygotowała agencja PZL.

Źródło: Alior Bank

www.aliorbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W maju do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączyły dwie nowe firmy specjalizujące się w postprodukcji: Xantus oraz Locomotive, powiększając grono zrzeszonych studiów do 29. Nowi członkowie wzmocnią sekcję postprodukcji oraz grupy robocze zajmujące się szkoleniami i zagadnieniami AI.
Radosław Tarczyński z Eskimi do Veovee
Z początkiem kwietnia do zespołu Veovee dołączył Radosław Tarczyński, obejmując nowo utworzone stanowisko Businness Development Directora. Tarczyński będzie odpowiedzialny za stworzenie działu rozwiązań mobilnych dla klientów bezpośrednich ze szczególnym uwzględnieniem obszarów adgaming oraz adretail.
Letnia aktywacja Peroni od Hand Made
Agencja Hand Made wygrała przetarg i poprowadzi działania w ramach letniej kampanii Peroni, marki należącej do Kompanii Piwowarskiej.
Kuba Kossut Dyrektorem Generalnym Adlook
Szybszy wzrost Adlook w obliczu utrzymujących się problemów branży związanych z prywatnością i zaostrzonymi przepisami - to sytuacja, z którą będzie mierzyć się firma pod przewodnictwem nowego Dyrektora Generalnego.
Luckyyou dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich
Wystartowała kampania społeczna „Co za różnica?” promująca wolontariat na rzecz osób starszych i samotnych w ramach Programu „Obecność” Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Za kompleksową realizację akcji odpowiada agencja LUCKYYOU.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764