W Alior Banku wystartowała kampania „Kredyt ze stałą ratą”. Bank promuje w niej ofertę, która zabezpiecza klientów przed zmienną wysokością rat. To propozycja przede wszystkim dla tych osób, które w obawie przed wzrostem kosztów, wynikającym ze zmian stóp procentowych, rezygnują z zaciągania kredytów gotówkowych.
W spotach reklamowych opartych na motywie poszukiwania powołania i wyboru życiowej drogi, bank zwraca uwagę na zmienność, dynamizm panujący w świecie i konieczność podejmowania nagłych decyzji, co może budzić w ludziach niepewność. Dlatego Alior Bank chce wspierać swoich klientów i dać im poczucie bezpieczeństwa. W związku z tym bank proponuje ofertę kredytu z gwarancją, że rata do spłaty pozostanie stała do końca okresu kredytowania. Decydując się na „Kredyt ze stałą ratą” można spokojnie zaplanować inne wydatki, przez co zarządzanie budżetem domowym staje się łatwiejsze.
– „Życie i dzieci zaskakują zmianami. Ale nie nasz Kredyt ze stałą ratą. W Alior Banku z góry wiadomo, ile miesięcznie się płaci. I można spokojnie podążyć za marzeniami” – to słowa Pana w Meloniku, który prezentuje ofertę w naszym najnowszym spocie reklamowym. Każdy, kto miał okazję zmierzyć się z wyzwaniem rodzicielstwa wie, jak zaskakująca i nieprzewidywalna jest to przygoda. Dlatego, aby dać naszym klientom poczucie bezpieczeństwa, proponujemy im ofertę „Kredytu ze stałą ratą”. Chcemy być bankiem, który jest oparciem niezależnie od sytuacji, pozwala podejmować świadome i mądre decyzje finansowe, których skutki nie będą zaskakiwać. Jest to szczególnie ważne w obliczu dynamicznych zmian. Dzięki stałej racie kredytu można ze spokojną głową zmierzyć się z innymi wyzwaniami codzienności – mówi Jacek Polańczyk, wiceprezes zarządu Alior Banku.
Kredyt ze stałą ratą można przeznaczyć na dowolny cel. Mogą z niego skorzystać klienci indywidualni, którzy nie posiadali w Alior Banku pożyczek gotówkowych lub kredytów konsolidacyjnych w ciągu 12 miesięcy poprzedzających termin złożenia wniosku. Prowizja za udzielenie kredytu wynosi 0 proc.
Spoty kampanii będą emitowane w telewizji, na platformie VOD oraz w radiu. Ponadto, informacje o „Kredycie ze stałą ratą” można znaleźć w prasie, Internecie, kanałach social media Alior Banku oraz na ekranach bankomatów Euronet.
W realizację kampanii „Kredytu ze stałą ratą” zaangażowani byli Agencja PZL, Papaya Films, Juice Sound, Televisor, Dom Mediowy Sigma BIS oraz Dom Mediowy Mets.
Źródło: Alior Bank