logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Alior Bank ruszył z kampanią „Kredytu ze stałą ratą”

  PR 30.05.2023, przeczytano 308 razy

W Alior Banku wystartowała kampania „Kredyt ze stałą ratą”. Bank promuje w niej ofertę, która zabezpiecza klientów przed zmienną wysokością rat. To propozycja przede wszystkim dla tych osób, które w obawie przed wzrostem kosztów, wynikającym ze zmian stóp procentowych,  rezygnują z zaciągania kredytów gotówkowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/alior-bank-ruszyl-z-kampania-_kredytu-ze-stala-rata_,400196,artykul.html

W spotach reklamowych opartych na motywie poszukiwania powołania i wyboru życiowej drogi, bank zwraca uwagę na zmienność, dynamizm panujący w świecie i konieczność podejmowania nagłych decyzji, co może budzić w ludziach niepewność. Dlatego Alior Bank chce wspierać swoich klientów i dać im poczucie bezpieczeństwa. W związku z tym bank proponuje ofertę kredytu z gwarancją, że rata do spłaty pozostanie stała do końca okresu kredytowania. Decydując się na „Kredyt ze stałą ratą” można spokojnie zaplanować inne wydatki, przez co zarządzanie budżetem domowym staje się łatwiejsze.

– „Życie i dzieci zaskakują zmianami. Ale nie nasz Kredyt ze stałą ratą. W Alior Banku z góry wiadomo, ile miesięcznie się płaci. I można spokojnie podążyć za marzeniami” – to słowa Pana w Meloniku, który prezentuje ofertę w naszym najnowszym spocie reklamowym. Każdy, kto miał okazję zmierzyć się z wyzwaniem rodzicielstwa wie, jak zaskakująca i nieprzewidywalna jest to przygoda. Dlatego, aby dać naszym klientom poczucie bezpieczeństwa, proponujemy im ofertę „Kredytu ze stałą ratą”. Chcemy być bankiem, który jest oparciem niezależnie od sytuacji, pozwala podejmować świadome i mądre decyzje finansowe, których skutki nie będą zaskakiwać. Jest to szczególnie ważne w obliczu dynamicznych zmian. Dzięki stałej racie kredytu można ze spokojną głową zmierzyć się z innymi wyzwaniami codzienności – mówi Jacek Polańczyk, wiceprezes zarządu Alior Banku.

Kredyt ze stałą ratą można przeznaczyć na dowolny cel. Mogą z niego skorzystać klienci indywidualni, którzy nie posiadali w Alior Banku pożyczek gotówkowych lub kredytów konsolidacyjnych w ciągu 12 miesięcy poprzedzających termin złożenia wniosku. Prowizja za udzielenie kredytu wynosi 0 proc.

Spoty kampanii będą emitowane w telewizji, na platformie VOD oraz w radiu. Ponadto, informacje o „Kredycie ze stałą ratą” można znaleźć w prasie, Internecie, kanałach social media Alior Banku oraz na ekranach bankomatów Euronet.

W realizację kampanii „Kredytu ze stałą ratą” zaangażowani byli Agencja PZL, Papaya Films, Juice Sound, Televisor, Dom Mediowy Sigma BIS oraz Dom Mediowy Mets.

Źródło: Alior Bank

www.aliorbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764