logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Alior Bank ruszył z kampanią „Kredytu ze stałą ratą”

  PR 30.05.2023, przeczytano 415 razy

W Alior Banku wystartowała kampania „Kredyt ze stałą ratą”. Bank promuje w niej ofertę, która zabezpiecza klientów przed zmienną wysokością rat. To propozycja przede wszystkim dla tych osób, które w obawie przed wzrostem kosztów, wynikającym ze zmian stóp procentowych,  rezygnują z zaciągania kredytów gotówkowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/alior-bank-ruszyl-z-kampania-_kredytu-ze-stala-rata_,400196,artykul.html

W spotach reklamowych opartych na motywie poszukiwania powołania i wyboru życiowej drogi, bank zwraca uwagę na zmienność, dynamizm panujący w świecie i konieczność podejmowania nagłych decyzji, co może budzić w ludziach niepewność. Dlatego Alior Bank chce wspierać swoich klientów i dać im poczucie bezpieczeństwa. W związku z tym bank proponuje ofertę kredytu z gwarancją, że rata do spłaty pozostanie stała do końca okresu kredytowania. Decydując się na „Kredyt ze stałą ratą” można spokojnie zaplanować inne wydatki, przez co zarządzanie budżetem domowym staje się łatwiejsze.

– „Życie i dzieci zaskakują zmianami. Ale nie nasz Kredyt ze stałą ratą. W Alior Banku z góry wiadomo, ile miesięcznie się płaci. I można spokojnie podążyć za marzeniami” – to słowa Pana w Meloniku, który prezentuje ofertę w naszym najnowszym spocie reklamowym. Każdy, kto miał okazję zmierzyć się z wyzwaniem rodzicielstwa wie, jak zaskakująca i nieprzewidywalna jest to przygoda. Dlatego, aby dać naszym klientom poczucie bezpieczeństwa, proponujemy im ofertę „Kredytu ze stałą ratą”. Chcemy być bankiem, który jest oparciem niezależnie od sytuacji, pozwala podejmować świadome i mądre decyzje finansowe, których skutki nie będą zaskakiwać. Jest to szczególnie ważne w obliczu dynamicznych zmian. Dzięki stałej racie kredytu można ze spokojną głową zmierzyć się z innymi wyzwaniami codzienności – mówi Jacek Polańczyk, wiceprezes zarządu Alior Banku.

Kredyt ze stałą ratą można przeznaczyć na dowolny cel. Mogą z niego skorzystać klienci indywidualni, którzy nie posiadali w Alior Banku pożyczek gotówkowych lub kredytów konsolidacyjnych w ciągu 12 miesięcy poprzedzających termin złożenia wniosku. Prowizja za udzielenie kredytu wynosi 0 proc.

Spoty kampanii będą emitowane w telewizji, na platformie VOD oraz w radiu. Ponadto, informacje o „Kredycie ze stałą ratą” można znaleźć w prasie, Internecie, kanałach social media Alior Banku oraz na ekranach bankomatów Euronet.

W realizację kampanii „Kredytu ze stałą ratą” zaangażowani byli Agencja PZL, Papaya Films, Juice Sound, Televisor, Dom Mediowy Sigma BIS oraz Dom Mediowy Mets.

Źródło: Alior Bank

www.aliorbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764