logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Alior Bank ruszył z kampanią promującą Pożyczkę z Mikrokosztami

  PR 18.11.2020, przeczytano 558 razy
ilustracja

Wszyscy mamy swoje marzenia, mniejsze lub większe, jednak bez względu na ich wielkość, by je zrealizować, nie powinny nas już ograniczać możliwości finansowe. Alior Bank w swojej najnowszej kampanii reklamowej „Marzenia” przekonuje, że już teraz klienci banku mogą je urzeczywistnić dzięki Pożyczce z Mikrokosztami, z której mogą skorzystać m.in. bezpiecznie „bankując” za pośrednictwem bankowości internetowej, czy mobilnej Alior Banku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/alior-bank-ruszyl-z-kampania-promujaca-pozyczke-z-mikrokosztami,389228,artykul.html

Najnowsza kampania reklamowa Alior Banku ma zachęcić klientów do realizacji ich marzeń i pasji. Bank, dzięki przygotowanej ofercie pożyczki z niskimi kosztami, umożliwia klientom natychmiastowe działanie, dzięki czemu mogą oni od razu przeznaczyć pożyczkę na dowolny cel, przybliżający ich do zrealizowania swoich marzeń, choćby np. nauki nowych umiejętności.

W ramach oferty Alior Bank proponuje klientom niskie koszty miesięczne pożyczki. Dzięki temu klienci mogą indywidualnie oszacować miesięczne koszty pożyczki i zdecydować się na wybór takiej kwoty, na którą obecnie mogą sobie pozwolić.

Najnowsza kampania reklamowa Alior Banku „Marzenia” oprócz internetu, sieci sprzedaży i działań digitalowych obejmuje także telewizję. Emisję spotów w TV można obejrzeć do 6 grudnia br.

Źródło: Alior Bank S.A.

www.aliorbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kondycja content marketingu 2025
Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024
W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.
Reklama OOH w Polsce – 1. kw. 2025
Rynek reklamy zewnętrznej w Polsce rozpoczął 2025 rok od lekkiego wzrostu. W I kwartale wartość sprzedaży w trzech głównych segmentach – Klasyczne OOH, City Transport i Digital OOH – wyniosła 169,18 mln PLN, co oznacza wzrost o 1,1% rok do roku.
Informujemy, że w ostatnich dniach otrzymaliśmy alarmujące sygnały o fałszywej akcji reklamowej zachęcającej do inwestycji, obejmującej materiały podszywające się pod komunikaty Żabka Polska. Oświadczamy, że żadna ze spółek należących do naszej Grupy nie jest ich nadawcą. Zgodnie z obowiązującymi w naszej Grupie procedurami, sprawa zostanie niezwłocznie przekazana...
Eizo ColorEdge CG3100X – monitor DCI 4K z obsługą HDR
EIZO zaprezentowało nowy 30,5-calowy model graficzny, ColorEdge CG3100X o rozdzielczości DCI 4K (4096 × 2160). Uzupełni on istniejącą linię monitorów przeznaczonych do postprodukcji wideo, w której są już dostępne modele ColorEdge PROMINENCE CG1 i CG319X. Nowy model CG3100X zapewnia obsługę HDR (High Dynamic Range) w środowiskach edycji i postprodukcji,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764