logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Alior Bank ruszył z kampanią promującą Pożyczkę z Mikrokosztami

  PR 18.11.2020, przeczytano 504 razy
ilustracja

Wszyscy mamy swoje marzenia, mniejsze lub większe, jednak bez względu na ich wielkość, by je zrealizować, nie powinny nas już ograniczać możliwości finansowe. Alior Bank w swojej najnowszej kampanii reklamowej „Marzenia” przekonuje, że już teraz klienci banku mogą je urzeczywistnić dzięki Pożyczce z Mikrokosztami, z której mogą skorzystać m.in. bezpiecznie „bankując” za pośrednictwem bankowości internetowej, czy mobilnej Alior Banku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/alior-bank-ruszyl-z-kampania-promujaca-pozyczke-z-mikrokosztami,389228,artykul.html

Najnowsza kampania reklamowa Alior Banku ma zachęcić klientów do realizacji ich marzeń i pasji. Bank, dzięki przygotowanej ofercie pożyczki z niskimi kosztami, umożliwia klientom natychmiastowe działanie, dzięki czemu mogą oni od razu przeznaczyć pożyczkę na dowolny cel, przybliżający ich do zrealizowania swoich marzeń, choćby np. nauki nowych umiejętności.

W ramach oferty Alior Bank proponuje klientom niskie koszty miesięczne pożyczki. Dzięki temu klienci mogą indywidualnie oszacować miesięczne koszty pożyczki i zdecydować się na wybór takiej kwoty, na którą obecnie mogą sobie pozwolić.

Najnowsza kampania reklamowa Alior Banku „Marzenia” oprócz internetu, sieci sprzedaży i działań digitalowych obejmuje także telewizję. Emisję spotów w TV można obejrzeć do 6 grudnia br.

Źródło: Alior Bank S.A.

www.aliorbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Folie magnetyczne Coala MagForce dostępne w Antalis
Antalis wprowadza na rynek Coala MagForce, folię magnetyczną nowej generacji, która zapewnia większą siłę trzymania przy jednoczesnej redukcji wagi.
21 czerwca br. Shell wystartował z akcją promocyjną, w ramach której klubowicze Shell ClubSmart mogą zaoszczędzić do 40 gr na litrze paliwa. Z oferty można skorzystać przez 7 dni w tygodniu, tankując minimum 10 l wskazanego paliwa. Promocja potrwa do 15 września 2024 r.
Sekretne zakupy zwierząt domowych w kampanii Frisco
Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. To odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe zakupy online również dla czworonożnych członków rodziny. W nowej kampanii „Sekretne zakupy zwierząt domowych” lider...
AMS: efektywnościowe rozliczanie retargetowanych reklam wideo
Efektywnościowy model rozliczenia Cost Per View (CPV) jest już dostępny w AMS w retargetingu reklamy OOH na urządzenia mobilne i uwzględnia tylko spoty reklamowe obejrzane w całości.
Saatchi & Saatchi kampanią loterii konsumenckiej OBI
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za koncept strategiczno-kreatywny oraz realizację materiałów kampanii promującej „Wielką Loterię w aplikacji heyOBI”. Działania obejmują telewizję, social media oraz content video.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764