logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Alior Bank startuje z kampanią Pożyczki z gwarancją

  PR 01.04.2022, przeczytano 586 razy
ilustracja

Alior Bank w swojej najnowszej kampanii przekonuje, że jego klienci mogą cieszyć się stabilizacją i realizować swoje plany dzięki Pożyczce z gwarancją, czyli ze stałymi ratami nawet przez 5 lat. W ramach kampanii w telewizji i kanałach społecznościowych będą emitowane spoty, a w Internecie będą realizowane działania wizerunkowe i sprzedażowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/alior-bank-startuje-z-kampania-pozyczki-z-gwarancja,395321,artykul.html

W ramach Pożyczki z gwarancją bank udziela kredytu od 500 do 70 000 zł, a okres spłaty może wynieść od 3 do nawet 5 lat. Średni miesięczny koszt za każdy pożyczony 1 tys. zł wynosi 7 zł (RRSO 16,11%). Ważną cechą produktu jest gwarancja raty, która nie ulegnie zmianie przez cały okres kredytowania. Dzięki temu klient, który zawrze z bankiem umowę o pożyczkę z gwarancją może zaplanować swoje wydatki, a także zyskać poczucie bezpieczeństwa w kontekście spłaty rat. Pożyczkę z gwarancją można wziąć na dowolny cel, a wniosek złożyć zarówno w oddziałach, placówkach partnerskich, jak i w całkowicie zdalny sposób – przez telefon lub Internet. Produkt dostępny jest dla nowych, jak i dotychczasowych klientów.

„Rata stała jak skała”

Najnowsza kampania Alior Banku pod hasłem „Rata stała jak skała” w przejrzysty i prosty sposób przedstawia, jak ważne jest posiadanie pewności finansowej w kontekście takich wydarzeń, jak np. organizacja dużej uroczystości rodzinnej lub planowanie dalekiej podróży. Dzięki Pożyczce z gwarancją spore wydatki przestają być barierą.

- Staramy się tworzyć produkty, które odpowiadają na bieżące potrzeby naszych klientów. Pożyczka z gwarancją stałej raty to propozycja dla tych, którzy obawiają się wzrostu raty w przyszłości i oczekują stabilności. Dzięki połączeniu gwarancji stabilności z atrakcyjną ceną oferujemy produkt, który ma szansę zaspokoić oczekiwania szerokiego grona klientów – mówi Paweł Kapias, dyrektor Działu Kredytów Niezabezpieczonych w Alior Banku.

Spoty reklamowe od 1 kwietnia br. będą emitowane w telewizji oraz w mediach społecznościowych. Za koncepcję odpowiada agencja marketingowa PZL, a za produkcję Papaya Films. Z kolei planowanie i zakup mediów realizują domy mediowe Sigma Bis oraz Mets.

Źródło: Alior Bank S.A.

www.aliorbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764