logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Alior Bank startuje z kampanią Pożyczki z gwarancją

  PR 01.04.2022, przeczytano 440 razy
ilustracja

Alior Bank w swojej najnowszej kampanii przekonuje, że jego klienci mogą cieszyć się stabilizacją i realizować swoje plany dzięki Pożyczce z gwarancją, czyli ze stałymi ratami nawet przez 5 lat. W ramach kampanii w telewizji i kanałach społecznościowych będą emitowane spoty, a w Internecie będą realizowane działania wizerunkowe i sprzedażowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/alior-bank-startuje-z-kampania-pozyczki-z-gwarancja,395321,artykul.html

W ramach Pożyczki z gwarancją bank udziela kredytu od 500 do 70 000 zł, a okres spłaty może wynieść od 3 do nawet 5 lat. Średni miesięczny koszt za każdy pożyczony 1 tys. zł wynosi 7 zł (RRSO 16,11%). Ważną cechą produktu jest gwarancja raty, która nie ulegnie zmianie przez cały okres kredytowania. Dzięki temu klient, który zawrze z bankiem umowę o pożyczkę z gwarancją może zaplanować swoje wydatki, a także zyskać poczucie bezpieczeństwa w kontekście spłaty rat. Pożyczkę z gwarancją można wziąć na dowolny cel, a wniosek złożyć zarówno w oddziałach, placówkach partnerskich, jak i w całkowicie zdalny sposób – przez telefon lub Internet. Produkt dostępny jest dla nowych, jak i dotychczasowych klientów.

„Rata stała jak skała”

Najnowsza kampania Alior Banku pod hasłem „Rata stała jak skała” w przejrzysty i prosty sposób przedstawia, jak ważne jest posiadanie pewności finansowej w kontekście takich wydarzeń, jak np. organizacja dużej uroczystości rodzinnej lub planowanie dalekiej podróży. Dzięki Pożyczce z gwarancją spore wydatki przestają być barierą.

- Staramy się tworzyć produkty, które odpowiadają na bieżące potrzeby naszych klientów. Pożyczka z gwarancją stałej raty to propozycja dla tych, którzy obawiają się wzrostu raty w przyszłości i oczekują stabilności. Dzięki połączeniu gwarancji stabilności z atrakcyjną ceną oferujemy produkt, który ma szansę zaspokoić oczekiwania szerokiego grona klientów – mówi Paweł Kapias, dyrektor Działu Kredytów Niezabezpieczonych w Alior Banku.

Spoty reklamowe od 1 kwietnia br. będą emitowane w telewizji oraz w mediach społecznościowych. Za koncepcję odpowiada agencja marketingowa PZL, a za produkcję Papaya Films. Z kolei planowanie i zakup mediów realizują domy mediowe Sigma Bis oraz Mets.

Źródło: Alior Bank S.A.

www.aliorbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ambasada Ukrainy przygotowała kampanię „Dziękuję Ci, Polsko!”
Ambasada Ukrainy w Rzeczypospolitej Polskiej oraz Komunikacyjne Media Centrum przy Ambasadzie Ukrainy w RP przygotowali kampanię komunikacyjną „Dziękuję Ci, Polsko!” ("Thank You, Poland!"). Jej celem jest podkreślenie wdzięczności Ukraińców wobec Polaków za ogromną pomoc w łagodzeniu skutków pełnoskalowej wojny, wywołanej przez Rosje, w której do dzisiaj cierpi naród...
Bartłomiej Stańczak liderem teamu ING w Mediahub
Bartłomiej Stańczak jako media communication director dołączył do domu mediowego Mediahub. Został liderem zespołu kompleksowo pracującego dla ING Banku Śląskiego SA, kluczowego klienta agencji.
Żabka Jush w nowej kampanii przekonuje, że czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy
Kampania „Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy” jest kontynuacją zeszłorocznej komunikacji „No i super, że nie macie czasu na zakupy”. To odpowiedź Żabki Jush na sytuacje spotykające każdego z nas, kiedy wizyta w sklepie jest niemożliwa z różnych względów. To właśnie wtedy możemy zdecydować się na szybkie zakupy online....
Panasonic prezentuje nową generację monitorów klasy premium
Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na profesjonalne monitory klasy premium, Panasonic Connect Europe zaprezentował najnowszą generację monitorów LCD 4K UHD – serię SQ2H, które pozwalają na pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Niezawodne monitory dostępne są w siedmiu rozmiarach ekranu - od 43 do 98 cali - i idealnie nadają się do sal konferencyjnych...
Leaseplan świętuje 60 lat obecności na świecie globalną kampanią
LeasePlan, wiodąca firma świadcząca usługi Car-as-a-Service z 1,9 mln pojazdów zarządzanych w blisko 30 krajach, obchodzi sześć dekad świadczenia usług wynajmu długoterminowego samochodów. Z okazji urodzin firma przygotowała globalną kampanię „60 years of matchmaking” oraz wyjątkową ofertę urodzinową dla małych i średnich firm.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764