logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Alior Bank z kampanią Kredytu Gotówkowego Czyste Powietrze

  PR 20.10.2021, przeczytano 433 razy
ilustracja

Jakim powietrzem będą oddychać nasze dzieci? Warto już teraz o tym pomyśleć – przekonuje Alior Bank w najnowszej kampanii, która promuje kredyt gotówkowy z dotacją z programu „Czyste Powietrze”. Emisja spotów telewizyjnych i radiowych rozpoczęła się 18 października br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/alior-bank-z-kampania-kredytu-gotowkowego-czyste-powietrze,393453,artykul.html

– Wierzymy, że dzięki kampanii promocyjnej Kredytu Gotówkowego Czyste Powietrze oraz rosnącej świadomości ekologicznej Polaków, zainteresowanie tego typu produktami będzie coraz większe. Kredyt celowy na wymianę starych pieców, okien i ocieplenie domów połączony z dotacją na częściową spłatę kapitału kredytu jest nową kategorią produktową dla klientów indywidualnych. Nasza oferta jest nie tylko korzystna dla klienta, ale też potrzebna w kontekście ochrony środowiska – mówi Jacek Polańczyk, wiceprezes zarządu Alior Banku, odpowiedzialny za obszar komunikacji marketingowej.

Spot telewizyjny przedstawia historię rodziny z dziećmi. Dzieci przebrane za kosmonautów bawią się w domku na drzewie. Udają, że wylądowały na Marsie i szukają tam czystego powietrza. Prawdopodobnie przeniosły do swojej zabawy usłyszane wcześniej poważne rozmowy rodziców. Rodzice chcieliby dla dzieci poprawić jakość powietrza w najbliższym otoczeniu, ale wymiana starego pieca, okien i ocieplenie domu to dla nich kosmiczne pieniądze. Na szczęście, z dobrą radą i pomocą przychodzi bankier Alior Banku, proponując im Kredyt Gotówkowy Czyste Powietrze. Dzięki kredytowi i dotacji z programu „Czyste Powietrze”, rodzina będzie mogła zrealizować swoje plany. Remont domu staje się faktem, a dzieci kończą zabawę w kosmonautów, podsumowując „Misja zakończona!”.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja marketingowa PZL. Spoty telewizyjne 30 i 15-sekundowe wyprodukował dom produkcyjny Papaya, natomiast postprodukcję zrealizowało studio Televisor oraz studio dźwiękowe Juice Sound. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Sigma Bis.

Kampania ma na celu pokazanie korzyści, jakie niesie ze sobą Kredyt Gotówkowy Czyste Powietrze. Kredyt jest przeznaczony na wymianę starych pieców na nowoczesne źródła ciepła, wymianę okien, drzwi zewnętrznych oraz ocieplenie domu. Za środki z kredytu można także zamontować kolektory słoneczne, mikroinstalację fotowoltaiczną, zamówić audyt energetyczny oraz dokumentację projektową i ekspertyzy. Główną zaletą tej oferty jest fakt, że dotacja spłaci część kapitału kredytu. Finansowanie może wynieść nawet do 100 tys. zł, a dotacja do 37 tys. zł.

Istotną korzyścią dla klientów jest również to, że bank pomaga w załatwieniu formalności związanych z dotacją. Wniosek o dotację klient składa w banku, razem z wnioskiem o kredyt. Program „Czyste Powietrze” jest zarządzany przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

Źródło: Alior Bank

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polish Graphic Design Talks #11
Głównym tematem konferencji będzie praca nad branding i identyfikacjami wizualnymi. W trakcie wydarzenia poruszymy kwestie współpracy z klientami, poszukiwania zleceń, tworzenia studia, negocjacji wynagrodzeń, etapów pracy nad brandingiem oraz wiele innych kwestii.
Huion, jeden z największych na świecie producentów urządzeń cyfrowych do rysowania, od dziś wprowadza do sprzedaży Inspiroy Giano G930L - nowatorski tablet piórkowy z modułem bluetooth.
Awanse w dziale kreacji VMLY&R
Joanna Paździórko, Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch objęli nowe role w agencji. Na stanowiskach associate creative director pokierują pracą zespołów kreatywnych VMLY&R.
Piknik z Kuroniami w towarzystwie polskiego mięsa drobiowego
Sezon na majówki w pełni. Nasze grille są rozpalone od kulinarnych emocji, a na ruszcie coraz częściej gości polski drób. Potwierdzili to uczestnicy „Pikniku z Kuroniami”, który odbył się w ramach IV edycji kampanii „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje". Gościem specjalnym wydarzenia była aktorka - Anna Mucha.
Jedna ludzkość, jedna planeta – w pokoju
„Only One Earth” to przesłanie przyświecające rozpoczynającej się 3 czerwca kampanii zainicjowanej przez UNEP/GRID Warszawa z okazji Światowego Dnia Środowiska (WED) oraz obchodów 50-lecia Konferencji Sztokholmskiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764