logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Alior Bank z kampanią Kredytu Gotówkowego Czyste Powietrze

  PR 20.10.2021, przeczytano 712 razy
ilustracja

Jakim powietrzem będą oddychać nasze dzieci? Warto już teraz o tym pomyśleć – przekonuje Alior Bank w najnowszej kampanii, która promuje kredyt gotówkowy z dotacją z programu „Czyste Powietrze”. Emisja spotów telewizyjnych i radiowych rozpoczęła się 18 października br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/alior-bank-z-kampania-kredytu-gotowkowego-czyste-powietrze,393453,artykul.html

– Wierzymy, że dzięki kampanii promocyjnej Kredytu Gotówkowego Czyste Powietrze oraz rosnącej świadomości ekologicznej Polaków, zainteresowanie tego typu produktami będzie coraz większe. Kredyt celowy na wymianę starych pieców, okien i ocieplenie domów połączony z dotacją na częściową spłatę kapitału kredytu jest nową kategorią produktową dla klientów indywidualnych. Nasza oferta jest nie tylko korzystna dla klienta, ale też potrzebna w kontekście ochrony środowiska – mówi Jacek Polańczyk, wiceprezes zarządu Alior Banku, odpowiedzialny za obszar komunikacji marketingowej.

Spot telewizyjny przedstawia historię rodziny z dziećmi. Dzieci przebrane za kosmonautów bawią się w domku na drzewie. Udają, że wylądowały na Marsie i szukają tam czystego powietrza. Prawdopodobnie przeniosły do swojej zabawy usłyszane wcześniej poważne rozmowy rodziców. Rodzice chcieliby dla dzieci poprawić jakość powietrza w najbliższym otoczeniu, ale wymiana starego pieca, okien i ocieplenie domu to dla nich kosmiczne pieniądze. Na szczęście, z dobrą radą i pomocą przychodzi bankier Alior Banku, proponując im Kredyt Gotówkowy Czyste Powietrze. Dzięki kredytowi i dotacji z programu „Czyste Powietrze”, rodzina będzie mogła zrealizować swoje plany. Remont domu staje się faktem, a dzieci kończą zabawę w kosmonautów, podsumowując „Misja zakończona!”.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja marketingowa PZL. Spoty telewizyjne 30 i 15-sekundowe wyprodukował dom produkcyjny Papaya, natomiast postprodukcję zrealizowało studio Televisor oraz studio dźwiękowe Juice Sound. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Sigma Bis.

Kampania ma na celu pokazanie korzyści, jakie niesie ze sobą Kredyt Gotówkowy Czyste Powietrze. Kredyt jest przeznaczony na wymianę starych pieców na nowoczesne źródła ciepła, wymianę okien, drzwi zewnętrznych oraz ocieplenie domu. Za środki z kredytu można także zamontować kolektory słoneczne, mikroinstalację fotowoltaiczną, zamówić audyt energetyczny oraz dokumentację projektową i ekspertyzy. Główną zaletą tej oferty jest fakt, że dotacja spłaci część kapitału kredytu. Finansowanie może wynieść nawet do 100 tys. zł, a dotacja do 37 tys. zł.

Istotną korzyścią dla klientów jest również to, że bank pomaga w załatwieniu formalności związanych z dotacją. Wniosek o dotację klient składa w banku, razem z wnioskiem o kredyt. Program „Czyste Powietrze” jest zarządzany przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

Źródło: Alior Bank

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764