logo
WIADOMOŚCI

Alior Bank z kampanią marketingową Pakietu kredytowego dla firm

Mateusz Zawiślak  PR 13.02.2018, przeczytano 225 razy

13 lutego br. rusza intensywna kampania promująca Pakiet kredytowy Alior Banku skierowany do klientów biznesowych. Komunikacja będzie prowadzona wielokanałowo – o „kredycie firmowym do 600 tys. zł na prostych zasadach i na dowolny cel” będzie można usłyszeć zarówno w telewizji, jak i w radiu czy w internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/alior-bank-z-kampania-marketingowa-pakietu-kredytowego-dla-firm,35446,artykul.html

Oferta łączy najlepsze cechy oferty kredytowej dla małych firm, na które przedsiębiorcy zwracają szczególną uwagę: możliwość uzyskania wysokiej kwoty finansowania przy uproszczonej dokumentacji finansowej, bez wymogu przedstawiania zabezpieczeń materialnych i w krótkim czasie. Decyzję o przyznaniu kredytu do 600 tys. zł można otrzymać nawet w trakcie jednej wizyty w banku – szybko i wygodnie. Po podpisaniu umowy, środki zostaną przelane na konto firmy w ciągu 24 godzin.

Pakiet kredytowy dla firm to gwarancja elastycznego finansowania – przyznana kwota może zostać podzielona nawet na trzy produkty (Biznes Kredyt, kredyt w rachunku bieżącym oraz kartę kredytową). Dzięki temu przedsiębiorcy mogą jednocześnie zabezpieczyć różne potrzeby firmy: sfinansować inwestycje, zapewnić środki na bieżącą działalność oraz zrefinansować kredyt firmowy w innym banku. Spłatę kredytu można rozłożyć nawet na 10 lat.

Do złożenia wniosku potrzebna jest deklaracja PIT za ostatni zamknięty rok obrachunkowy, zaświadczenia z ZUS i US o braku zaległości oraz podstawowe dokumenty rejestrowe firmy.

Kampania reklamująca pożyczkę będzie realizowana etapami. Pierwszy z nich, rozpoczynający się 13 lutego, będzie koncentrował się na stacjach radiowych. Równolegle Alior Bank uruchomi działania zasięgowo-sprzedażowe w internecie, a w kolejnym kroku kampanię w telewizji.

Za kreację odpowiada agencja PZL (radio i telewizja), natomiast za zakup mediów Wavemaker.

Źródło: Alior Bank

www.aliorbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Grudzień 1998: Encad w hotelu Victoria
Zapraszamy na kolejny etap naszej podróży w czasie. Tym razem cofamy się do grudnia 1998 roku. Zbliżają się Święta, a w Warszawskim hotelu Victoria firma Visitronics prezentuje możliwości ploterów ENCAD. W latach 90-tych nikt nie przypuszczał, że marka z takim potencjałem zniknie z rynku niemal bez echa... Jak do tego doszło?
Kombi 9 – reaktywacja
Od Stefana Nawrockiego, właściciela firmy 3n i twórcy polskiego systemu składu tekstu „Kombi”, otrzymaliśmy informację, że po 10 latach przerwy pakiet ten wraca na rynek. Producent zamierza wykorzystać niszę jaka powstała po wprowadzeniu zasady abonamentowego dostępu do oprogramowania, proponując tradycyjny model licencjonowania i pracy z programem. Oto kilka słów wyjaśnienia decyzji o reaktywa...
Rusza najnowsza kampania 360 marki lakierów hybrydowych Semilac
Już dzisiaj, 25 maja, w mediach masowych ruszy ogólnopolska, zintegrowana kampania marki Semilac. Podobnie jak w zeszłym roku lider branży polskich lakierów hybrydowych* będzie przekonywać klientki o tym, że „Najlepszy kolor to trwały kolor”. Działania komunikacyjne zbudowane wokół hasła „Poznaj moc koloru” będą widoczne w telewizji, prasie oraz w digi...
3 premiery LED-UV marki Mutoh na targach Fespa 2018
Mutoh, jak co roku pokazuje kilka przełomowych rozwiązań z zakresu druku wielkoformatowego, można rzec wizjonerskich. Nie inaczej było na tego rocznej FESPIE.
Epson: nowe drukarki atramentowe A3 i A4
Seria drukarek monochromatycznych zapewnia druk 40 tys. stron – to największa wydajność w tym segmencie produktów
 
sobota 26.05.2018, 114 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone