logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Alior Bank z kampanią marketingową Pakietu kredytowego dla firm

  PR 13.02.2018, przeczytano 353 razy

13 lutego br. rusza intensywna kampania promująca Pakiet kredytowy Alior Banku skierowany do klientów biznesowych. Komunikacja będzie prowadzona wielokanałowo – o „kredycie firmowym do 600 tys. zł na prostych zasadach i na dowolny cel” będzie można usłyszeć zarówno w telewizji, jak i w radiu czy w internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/alior-bank-z-kampania-marketingowa-pakietu-kredytowego-dla-firm,35446,artykul.html

Oferta łączy najlepsze cechy oferty kredytowej dla małych firm, na które przedsiębiorcy zwracają szczególną uwagę: możliwość uzyskania wysokiej kwoty finansowania przy uproszczonej dokumentacji finansowej, bez wymogu przedstawiania zabezpieczeń materialnych i w krótkim czasie. Decyzję o przyznaniu kredytu do 600 tys. zł można otrzymać nawet w trakcie jednej wizyty w banku – szybko i wygodnie. Po podpisaniu umowy, środki zostaną przelane na konto firmy w ciągu 24 godzin.

Pakiet kredytowy dla firm to gwarancja elastycznego finansowania – przyznana kwota może zostać podzielona nawet na trzy produkty (Biznes Kredyt, kredyt w rachunku bieżącym oraz kartę kredytową). Dzięki temu przedsiębiorcy mogą jednocześnie zabezpieczyć różne potrzeby firmy: sfinansować inwestycje, zapewnić środki na bieżącą działalność oraz zrefinansować kredyt firmowy w innym banku. Spłatę kredytu można rozłożyć nawet na 10 lat.

Do złożenia wniosku potrzebna jest deklaracja PIT za ostatni zamknięty rok obrachunkowy, zaświadczenia z ZUS i US o braku zaległości oraz podstawowe dokumenty rejestrowe firmy.

Kampania reklamująca pożyczkę będzie realizowana etapami. Pierwszy z nich, rozpoczynający się 13 lutego, będzie koncentrował się na stacjach radiowych. Równolegle Alior Bank uruchomi działania zasięgowo-sprzedażowe w internecie, a w kolejnym kroku kampanię w telewizji.

Za kreację odpowiada agencja PZL (radio i telewizja), natomiast za zakup mediów Wavemaker.

Źródło: Alior Bank

www.aliorbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Reprograf: Efi i Perfecta - Premiery na Remadays 2019
Reprograf odlicza już dni do targów RemaDays. Zapraszamy: hala F, stoisko N7.
Tomasz Bogdanowicz otworzył agencję marketingu sprzedażowego „Shopper Link”
Na polskim rynku pojawiała się nowa agencja świadcząca kompleksowe usługi w zakresie komunikacji marketingowej - Shopper Link. Jej wyróżnikiem jest stawianie na równi wizerunkowego wymiaru budowania marki, jak i aspektu sprzedażowego. Założycielem jest Tomasz Bogdanowicz, który przez ostatnich 6 lat był związany z Walk, gdzie m.in. pełnił obowiązki Managing...
Agencja interaktywna Mint Media rozpoczęła współpracę z firmą Mattel, jednym z największych na świecie producentów zabawek. Agencja odpowiadała za przeprowadzenie kampanii promującej grę UNO w serwisie TikTok i na Instagramie.
Nowa kampania TV marki Sanytol
W poniedziałek 14 stycznia wystartowała nowa kampania wideo promująca uniwersalny środek czyszczący i dezynfekujący marki Sanytol. Media w kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.
Osiem nowych agencji dołączyło do IPRN
The International Public Relations Network (IPRN), organizacja zrzeszająca niezależne agencje public relations, obecna w ponad 40 krajach, ogłosiła w tym tygodniu zwiększenie swojego globalnego zasięgu. Dołączyło do niej ośmiu nowych członków z różnych krajów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone