logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Alior Bank z nowym dyrektorem PR

  PR 02.12.2024, przeczytano 800 razy
ilustracja

Z początkiem listopada stanowisko dyrektora działu PR w Alior Banku objął Paweł Bednarz, ekspert z blisko 17-letnim doświadczeniem w mediach i komunikacji. Wcześniej pracował jako dziennikarz, ekspert ds. komunikacji oraz konsultant medialny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/alior-bank-z-nowym-dyrektorem-pr,406684,artykul.html

Paweł Bednarz zdobywał doświadczenie w największych polskich redakcjach biznesowych, takich jak Business Insider Polska, Forbes, Onet czy Dziennik Gazeta Prawna. Był współtwórcą kanałów ekonomicznych TVN CNBC i TVN Biznes i Świat, a jego umiejętności doceniono również na arenie międzynarodowej – współpracował z laureatem Nagrody Pulitzera, Jackiem Halpernem, przy publikacji dla The New Yorker.

– Dołączenie do zespołu banku i objęcie stanowiska dyrektora działu PR traktuję zarówno jako wyzwanie, jak i wyróżnienie. Wspólnie z zespołem będziemy w dalszym ciągu pracować nad silnym wizerunkiem banku. Dziękuję Zarządowi za zaufanie – mówi Paweł Bednarz, dyrektor działu PR w Alior Banku.

Na przestrzeni lat pełnił rolę wykładowcy na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego oraz Uniwersytecie SWPS, dzieląc się wiedzą z zakresu mediów i komunikacji. Jest absolwentem Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego (Instytut Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa) oraz studiów podyplomowych w Instytucie Nauk Ekonomicznych PAN w obszarze systemów finansowych i polityki monetarnej.

Źródło: Alior Bank

alior.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jakub Mączka obejmuje stanowisko w Platige Image
Z początkiem stycznia 2025 r. do zespołu Platige Image dołączył Jakub Mączka, obejmując funkcję Head of Motion Capture Studio. To strategiczny krok, mający na celu dalszy rozwój technologii, jak i dywersyfikację projektów studio.
Jan Zagrodzki dołącza do Cut The Mustard
Jan Zagrodzki dołącza do agencji Cut The Mustard i obejmuje stanowisko Business Directora. Kompleksowo zaopiekuje w strukturze kwestie biznesowe, zarówno na polu nowego biznesu, jak i działu obsługi klienta.
Artur Birnbaum z nową rolą w Grupie Agora
Od 1 lutego br. Artur Birnbaum obejmie stanowisko Chief Data and Digital Strategy Officer. Będzie odpowiadać za rozwój działu strategicznych analiz digitalowych i wspierać projekty digitalowe w Grupie Agora.
Bartosz Kwarciak dołącza do Grupy ZPR Media
Od stycznia br. do zespołu Grupy ZPR Media dołączył Bartosz Kwarciak. Został konsultantem zarządu TIME SA ds. rozwoju i zarządzania procesami biznesowymi.
Filip Pokrzywniak wzmacnia marketing Grupy Wydawnictwo Kobiece
Z początkiem stycznia 2025 r. do zespołu Grupy Wydawnictwo Kobiece dołączył Filip Pokrzywniak, obejmując stanowisko kierownika ds. marketingu i promocji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764